Olen 13-vuotias tyttö ja perheeseeni kuuluu 1 todella kiltti ja hyvin koulutettu 7-vuotias dobermann uros, äiti, isä ja pois muuttanut siskoni. Etsimme dobermannin pentua joka on uros. Toivoisimme että se olisi musta ruskea, ei typistetty ja saisimme sen noin 10 viikkoisena ( 2 ½ kk vanhana). Ja kaikkein tärkeintä on että sen vanhemmilla on todella hyvät luonne ja terveyspisteet. Hintaa voisi olla 800€-1100€ mutta hinnasta voidaan neuvotella. Olisi hyvä jos joutuisimme hakemaan pennun alle 200km päästä Jyväskylästä, mutta jos se on hieman kauempana niin laita silti viestiä. Perheelläni oli ennen yksi dobermanni joka ei ollut hyvin koulutettu sillä vanhemmillani ei ollut kokemusta dobermanneista ennen, eikä minulla tai siskollanikaan. Nykyinen dobermannimme on todella hyvin koulutettu ja olemme kaikki oppineet todella paljon dobermanneista 13 vuoden aikana kun meillä sellainen on ollut. Voimme vannoa että se tulee hyvään kotiin, jossa sitä kohdellaan hyvin. Jos pennun myyjä haluaa niin voimme vaikka 1-2 kertaa vuodessa kertoa sen kuulumisia :)
Jos sinulla on dobermannin pentuja jotka ovat sellaisia mitä haluamme niin laita viestiä säh.osoitteeseen: [email protected]
Kertaan vielä mitä vaadimme:
- Uros
- Musta, jolla merkit ovat ruskeita
- Vanhemmilla täytyy olla hyvät luonne- ja terveyspisteet
- Saisimme pennun n. 8-10 viikkoisena
- Paikka josta pentu haettaisiin, olisi mahd. lähellä Jyväskylää, etäisyys enint. 200km
Ostetaan dobermannin pentu!
hoosronja
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423