Pikkuselle

:)

Hyvää juhannusta!

Ei ehkä oikea paikka ja oikea ihminen sulle enään toivottamaan juhannusta. Mutta toivotan silti, jos ois mahdollisuus jotenkin muuten toivottaa. Sen tekisin.

32

645

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvää juhannusta

Miksi pikkuselle? Onko hän joku lapsi vai ?

• hyvät jussit

Miksei ole mahdollista oikeassa elämässä. Aina voi olla pienen pieni mahdollisuus.

• yks pikkuinen vain

Hauskaa Juhannusta
      vaikken olekaan sun pikkuinen, mutta kuitenkin

• tahtoo tutin

Tääl yksi vauveli ainaki kaipaa tutia suuhun, byääh byähh anna tuti

• Tossa on sun tuttis!

Ja sitten kiltisti vällyjen alle ja siellä ollaan sitten hiljaa!

• Shuppiduppi

Miksi et muka olisi oikea toivottamaan Juhannusta? Toivottaisit nyt vaan suoraan kännyyn vaikka viestillä, piristäisi varmaan vastaanottajaakin.

• sait hymyilemään

Ei ole oikea paikka ei. Oikea ihminen, kyllä. Täällä joskus ikävöin sinua juuri.

Hyvää juhannusta toiselle pikkuiselle takaisin! :)

• :) ?

Oletkohan oikeasti se pikkunen ketä olen miettinyt Paljon, ehkä liikaakin? :)

Ja muille tiedoksi, en voi ottaa yhteyttä häneen mitenkään... Juhannuksia myös kaikille toivottajille!

• sait hymyilemään
        :) ? kirjoitti:

Ja muille tiedoksi, en voi ottaa yhteyttä häneen mitenkään... Juhannuksia myös kaikille toivottajille!

Mitenniin liikaa muka? En minä ainakaan pahastuisi jos kuulisin miettineen. Ja hän saa minut kyllä kiinni jos joskus oikeasti haluaa. Tietää varmasti jonkun keneltä numeroani kysyä..

• pikkupikkuNen
        :) ? kirjoitti:

Olen pikkuinen ja takaisin jussit, olehan kiltisti! :)

• EntiedäMu

t olis kiva kun olisinkin, se oikea ;)

• Oletko se sinä?

Hmm. Minua on joskus joku kutsunut tuollaisella lempinimellä.
      Sellanen aika hottis mies, jonka nimi alkaa J:llä

ketä kaipailet?
      Siksi kysyn,koska luulen etten ollut sun ainut "pikkuinen"

• j alku

Olit ainoa pikkuinen.

• :)

Ei et se ollut sinä "hymyilemään" :( Eikä mikään hottismies täällä. En todellakaan voi, enkä saa ottaa häneen yhteyttä. Sanotaanko nyt näin, "en edes tunne häntä"

• Kyllä sinä tunnet

Paremmin jo hänet kuin hän itse. Olen siitä täysin vakuuttunut Honey :)

• :) En tunne

Kerro, miten oisin hänet vakuuttanut?

• teeeeeeeeeeeeeeeee

Älä koo pelleile siellä :))) !!!

• :)

Kuka on tämä Koo?

• tonnin stiflat

...Kengän kannat koo koo koo. (laulaa mainosta).

• hmm...

Suutahtiko Pikkunen kenties viime Juhannuksena kun viestitit hänelle vikan kerran..?

• En tiedä

mitä mä laitoin sille viestiin?

• hmm...

Toivotit Juhannusta?

• Toivotinko

jotenkin väärällä huumorilla?

• hmm...

Ei siinä kai erityisemmin mitään huumoria ollut... Oltiin vaan sovittu ettei enää viestitellä. Ootko tuo alkuperäinen ketjun aloittaja..?

• :) AL

Täällä joku aloittajan nimiin kirjoittelee, yllätys. No ei mennyt tämä toivotus oikealle pikkuselle perille, tai jos menikin... Ymmärrän kyllä mitä ajattelet.

• hmm...

Kryptinen viesti:D Siis minä en ole oikea ihminen vai..? Etkä lähettänyt hänelle viime Jussina viestiä? Mitä tuo tarkoittaa että "Ymmärrän kyllä mitä ajattelet"?

• oma pieni tyttösi

Kyllä mä vielä mahdollisuuden antaisin, jopa hyvinkin mielelläni, mikäli kaivattuni vain vielä tahtoisi/uskaltaisi tarttua siihen. (Taitaa tosin olla turhaa sellaista edes ajatella.)

Hyvää juhannusta kuitenkin!

• Yks pikkunen

Tuo pikkunen taitaa olla monenkin "hemmottelunimi".Itselläni ainakin johtuu tuo nimittely "kitukasvuisuudestani" ja laihuudestani.
      Vaikka olenkin jo "varttuneemmassa" iässä,ei se "hemmottelunimi"ole vuosien saatossa hävinnyt,mut ei ole pituuttakaan eikä painoakaan tullut lisää :)
      Hyvää juhannusta ihan jokaiselle

• Woi h-i !

Sulta on sitten jäänyt elämässä väliin kaikki maailman ihmeet ja uskomattomat, hienot ja satumaiset tarinat ja jutut. Pikkusieluista ja säälittävää ruikuttamista: " ... jos ois mahdollisuus ... Sen tekisin." Elämässä kaikki on mahrollista.

• AL :)

Ei ole kaikki mahdollista, minulla ei ollut mihin ottaa yhteyttä. Mutta tämä juttu selvisi eilen. Hän otti yhteyttä, siis ihan irl :)

• Ihanaa,

onneksi olkoon sinulle Aloittaja :)

• sweet twelve

Aina on mukava kuulla hyviä toivotuksia, vai mitä?.....Vaikea muuten kommentoida.
      Juhannus ei nyt ole niin erikoinen "juhla".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5951
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      95
      3017
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2065
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe