Synnytyksestä reilu 2kk. Normaali onnistunut alatie synnytys. Muita synnyttäneitä äitejä jotka havainnu laajentuneen virtsa aukon? Omalla kohdallani kyseinen aukko on n.1,2-1,5cm pitkä ja halkaisia n. 0,5cm. Normaalistihan sen ei kuuluisi näkyäkkään. Normaalikokoluokkahan on n. 0,4x0,4cm ja se näkyy yleensä pelkkänä viiruna tai lähes huomaamaton. Nyt se on keskellä ja näkyvissä, ennen hieman sivummalla. Pissatessa joskus tuntuu pieni nipistys ja pakko lopettaa. Ja kun jatkaa se voi tuntua uudelleen. Näin eikyllä joka kerta tunnu. Myös tunnen kun rakko alkaa täyttymään, outo tunne?
Kysyisin virtsa aukosta
toissynnyttäjä
1
217
Vastaukset
- ei normaalia.
ei ole normaalia ,ainaskaan minun mielestä ,käy lääkärissä ja pyydä erikois lääkärille lähete .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368