totta(ko)?

onni532453

Elikkä sain kuulla parhaalta kaveriltani että tyttöystäväni joku kaveri joka oli poika oli lähennellyt ja hiplaillut tyttöystävääni ja tyttöystäväni oli hiplaillut ja lähennellyt takaisin takaisin. No tietysti minä hetin kysyin häneltä mitä se oli nii sain kuulla ehkä maailman oudoimman selityksen että se huijaa sen pojan kanssa jokA oli tätä lähennelly ja hiplaíllu tätä, jotakin sen pojan kaveria jotta se uskoisi että ne olisi yhessä (varmaan sen pojan kaverikin oli siellä myös) mutta en ole koskaan kuullut tuollaista selitystä haluan kydyä teiltä mitä teen?! kun uskon että muille ei oo tälläistä tapahtunu olen seurustellut tyttöystäväni kanssa jo melkein 2 vuotta... entiiä saitteko tästä mitään selvää kyllä

3

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mkp

Oletan että olette noin parikymppisiä..? - 2vuotta..

On tuota tullut joskus itsekin harrastettua silloin joskus. Joku kaveri kaipasi jeesiä, että pääsee jostain eroon ja sitten siinä hilluin ihan liki jne. Joskus jopa niin, että oma poikakaveri oli vieressä ja tietysti, juonessa mukana. Lääppimiseen ei kuitenkaan koskaan mennyt moinen.. varsinkin, kun yleensä ensin sanoin, että mitäpä jos vain sanoisit ETTEN OLE KIINNOSTUNUT. ;D

• hei haloo

joo, kyl se muakin yritti yhes vaihees ja kinus multa seksiikin sit loppuillast, iha kiva tytsä muuten kyl.

• tertge3we

No hei, toi nyt on aikalailla "peruskauraa" parikymppiseten maailmassa. Joko yritettän tehdä joku mustasukkaiseksi tai sitten pitää "käsivarren mitan päässä" tai sitten vaan ihan "näyttämistä".
      Enpä panisi kovin suurta painoarvoa koko asialle, kuten en tällaisille "kaverilta kuulluille" jutuille muutenkaan. Vaikka olisi miten hyvä kaveri, jotkut ovat välillä jopa kateellisia kaverin seurustelusta ym.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      202
      6993
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4622
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      38
      4228
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      71
      3239
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1945
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1696
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1670
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1573
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1449
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1237
    Aihe