hei olen 23v. nuori hetero nainen pohjanmaalta ja etsin lomaseuraa heinäkuun äkkilähdölle.Kreikka, Bulgaria,Turkki tai mikä tahansa etelän äkkilähtökohde käy. viikko olisi mielessä ja naishenkilöä etsin. Olen rentoa, mukavaa ja huumorintajuista seuraa, nähtävyydet, shoppailua, rannalla ruskettelua ynm aktiviteettia luvassa tällä matkalla:D Kovasti olisi halua lähteä, mutta matkaseuraa ei tahdo löytyä:S Laittakaa samanhenkiset naiset viestiä jos teilläkin matkaseura hukassa:)
Äkkilähdöllä lomalle vk 28 tai jo 6.7 ->
Pave
5
109
Vastaukset
- ....................
Kiinnostaisko sua Egypti? Etsin matkaseuraa myös tossa alempana.
- Pave
Egypti kuulostaa hyvältä myös:)bopeasti katsoin napsusta äkkilähdöt sille viikolle hurghadaan ja nyt oli ainakin hyviä tarjouksia, jopa all inclusiveits oli edullisesti:) Laita viestiä mulle pikaisesti vaikka s-postilla niin katsotaan löytyykö meille matka:) [email protected]
- Pave
Hei laitoinki sulle s-postia tulemaan ku huomasin et olit jättänyt oman s-posti osoittees:)
- aurinkOOOn
Olitiko lähdössä viikoksi vai kahdeksi?
- Pave
viikoksi vain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893842
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1951497- 761400
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401090Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051030Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3251015- 46934
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os86909- 98899
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en127887