Onkohan sulla jotain huolia kun on sellainen olo? Surua? Täällä on edelleen yksi joka palaa halusta koskea, lohduttaa sinua jos tarvitset ystävää. Sinä ehkä olet unohtanut hänet, et pidä yhteyttä vaikka hän sinulle kirjoittaa. Joku joka on kiitollinen siitä viestistä missä et kysynyt yhtään mitä HÄNELLE kuuluu? On olemassa joku joka välittää ja rakastaa sinua sinuna itsenäsi. Joku jolle ei merkitse materia mitään vaan sinä. Muistatko yhtään sellaista naista? Tuen, lohdutan, silitän, mutta jos haluu saada, on pakko myös antaa...eikö! Vai onko täö nainen ihan väärässä?
Jmies
30
415
Vastaukset
- yks J jj
Juhalla on kaikki hyvin jos sitä kysyit
- vaan.
Ei oo Juhalle
- J
Kenelle J:lle ja mihin tämä oli?
- åbo
Till åbo tai sinnepäin noin 20 km.n päähän
- en tainnut
Tiedän. En vastannut siihen kysymykseen silloin, tiedän.... sori...
- kysynwaan
Oisko aika kirjoittaa?
- ei ollu multa
toi aloitus. En kaipaa sulta mitään. Menepäs eteenpäin elämässäsi. En anna anteeksi koskaan, deal with it, arsehole.
- ?=)()=?
No mikset antanut? Mikset tukenut?
- siksi...
Hänellä oli muut kuviot
- Ei sit
siksi... kirjoitti:
Hänellä oli muut kuviot
Okei, on niitä muitakin.
- Ei oo surua
Päinvastoin, uutta hoitoa pukkaa liukuhuhnalta minulle:) Onko sulla surua?
- Ei ap
Niinhän sulla uutta hoitoa pukkaa, se jo tiedetään... Miksi kerrot sen, yritätkö tehdä mustasukkaiseksi? Aloitus ei ollut mun, sillä mulla ei ole tapana leikkiä mitään meediota, joka tietää kuinka kultaani sattuu... Yhyy... :´(
- Joku muu kirjain
Älä kiusaa Tarjaa, kun et kuitenkaan ole se jota hän kaipaa. Tarjalla on vähän vaikeaa, anna siis olla. Minkäs tekee, jos Jmiehen halaus on tehnyt lähtemättömän vaikutuksen joskus kauan, kauan sitten.
- Ei Jmies
Lopeta jo, sinä pohjoisen vaaleaa reilu nelikymppistä Jmiestä kaipaileva nainen. Se ei ole sinusta kiinnostunut ja sillä selvä. Itse olet sanonut, että on peräti yhden kerran sua halannut monta vuotta sitten, ja siitä teidän viimeisestä tapaamisestakin on jo monta vuotta, niin mikä hiton suhde se sellainen on? Sun nimessä on viisi kirjainta, ja se mun päätelmien mukaan on Tarja. Enkä ole se Jmies... Oon vaan sun kirjotuksia lukenut, ja alkaa hiukan jo huolestuttaa. Lopeta jo, tuo ei ole tervettä.
- nor su
Joku se jaksaa / kehtaa tyrkyttää itseään
Myötähäpeä puolestasi.- Itke vaan jos helppa
Akka täällä maukuu. Näihin epätoivoisiin ämmiin ei kannata tuhlata aikaa edes täällä. Hyvästi - ainiaaksi. Kannattaisi hoitaa asiat ajallaan, ei täällä. Korkeintaan mielenterveyttäsi voit maukuja kohentaa... Pilleriä popsimaan ...heh.hhehehehhe.
- ????????????????????
On se kumma ett joku jaksaa tuon mystistä j-miestä kaivata. Eikö se olis fiksuinta ottaa ihan oikeastikin yhteyttä siihen mieheen, jos noin kovasti häntä kaipaat. Saisit ainakin selvyyden, että onko sillä samat tunteet sua kohtaan. Joten ei muuta kuin viestiä laittelemaan joko fb:iin tai kännykkään ja tsemppiä matkaan.
- se kalikka jne.
Taidat olla ap:lle mustis jostain kun noin jaksaa kiihdyttää. Huvittaa näin sivullisenakin, tunnetko ja omistatko kaikki suomen tietyllä kirjaimella alkavat miehet vai mikä rassaa:)
- pidä hyvänäis ;D
se kalikka jne. kirjoitti:
Taidat olla ap:lle mustis jostain kun noin jaksaa kiihdyttää. Huvittaa näin sivullisenakin, tunnetko ja omistatko kaikki suomen tietyllä kirjaimella alkavat miehet vai mikä rassaa:)
Eikö mua huvittaa se että näillä sivuilla ei juuri muita miehiä kaipailla kuin just noita j-miehiä. Mihin ovat unohtuneet esim. p-miehet, k-miehet...jne . Vois luulla ettei niitä muita miehiä kukaan kaipaile ;D . Mun puolesta aloittaja saa pitää kaikki j-miehet itsellään. En edes tunne ketään j-miestä ja nekin joihin joskus olen törmännyt ovat olleet vähän kuspäitä luontojaan ;)
- :)
Ai Juhako?? Mitä antaa?? Voileipäkö??
http://kotomatrix.ru/images/lolz/2010/01/03/449726.jpg
MurrrrMinä :) - Jxxxxx
Aloittaja.....kuka toivoo ja kaipaa ketä Jiitä?
- Arvelen
Aloittaja on nainen, joka on kirjoitellut tänne mm. nimimerkillä "ViisitähtineN" ja muita joissa tulee esiin, että hänen nimessään on viisi kirjainta. Kerran yhdestä ketjusta olin selvittävinäni, että hänen nimensä on Tarja (mahd. Merja tai Mirja), vaikkei hän sitä ole koskaan oikein kunnolla sanonutkaan. Hän kaipaa jotain reilu nelikymppistä pohjois suomessa asuvaa vaaleaa Jani -nimistä miestä. He ovat olleet käsittääkseni samassa työpaikassa, ja nainen on tähän mieheen ihastunut. Mies on häntä kerran halannut, mutta ei heillä ole mitään sen kummempaa suhdetta ollut, heidän viimeisestä tapaamisestakin on jo kai ainakin 2 - 3 -vuotta, jos ei jo enemmänkin. Olen aika varma, että juuri tästä naisesta on kyse, sillä hän kirjoittelee lähes kaikki J -miehille tai Janille osoitetut aloitukset tänne palstalle, ja aina kun hänen pitäisi kertoa itsestään jotain - edes etunimi tai kotikaupunki, hän hiljenee ja lakkaa vastaamasta kellekään.
- ViisitähtineN
Arvelen kirjoitti:
Aloittaja on nainen, joka on kirjoitellut tänne mm. nimimerkillä "ViisitähtineN" ja muita joissa tulee esiin, että hänen nimessään on viisi kirjainta. Kerran yhdestä ketjusta olin selvittävinäni, että hänen nimensä on Tarja (mahd. Merja tai Mirja), vaikkei hän sitä ole koskaan oikein kunnolla sanonutkaan. Hän kaipaa jotain reilu nelikymppistä pohjois suomessa asuvaa vaaleaa Jani -nimistä miestä. He ovat olleet käsittääkseni samassa työpaikassa, ja nainen on tähän mieheen ihastunut. Mies on häntä kerran halannut, mutta ei heillä ole mitään sen kummempaa suhdetta ollut, heidän viimeisestä tapaamisestakin on jo kai ainakin 2 - 3 -vuotta, jos ei jo enemmänkin. Olen aika varma, että juuri tästä naisesta on kyse, sillä hän kirjoittelee lähes kaikki J -miehille tai Janille osoitetut aloitukset tänne palstalle, ja aina kun hänen pitäisi kertoa itsestään jotain - edes etunimi tai kotikaupunki, hän hiljenee ja lakkaa vastaamasta kellekään.
Eipä ollut multa tämä aloitus,
erehdytte tällä kertaa (monen muunkin asian suhteen, mutta en nyt viitsi enää alkaa oikomaan noita käsityksiänne) ja siksi käytän vanhaa nimimerkkiänikin taas pitkästä aikaa. :) Mutta Hyvät Jussit vaan Janillekin - Arvelen
ViisitähtineN kirjoitti:
Eipä ollut multa tämä aloitus,
erehdytte tällä kertaa (monen muunkin asian suhteen, mutta en nyt viitsi enää alkaa oikomaan noita käsityksiänne) ja siksi käytän vanhaa nimimerkkiänikin taas pitkästä aikaa. :) Mutta Hyvät Jussit vaan JanillekinSinä olet se joka kaipaa pohjoissuomalaista vaaleaa Jania, ja hän on vain yhdesti sua halannut - siinä teidän "suhde"... Miksi et voi vaan lopettaa tuota kirjoittelua, sillä olet jo melkein yhtä hullu, kuin se Minna joka aikaisemmin kirjoitteli Juhalle ja sitten Jukalle. Olet jo ottanut hänen maneereitaankin eli "eipä ollut multa tämä aloitus" ja höpötät kuinka kaikki on erehtyneet eikä tiedä mistään mitään. Sun kaltaiset on ihan vitun ärsyttäviä. Ettekö voisi hakea jotain hoitoa, sillä ei se ole normaalia vinkua vuosikaudet jonkun perään, johon ei ole minkäänlaisessa suhteessa edes ollut... Jos se mies olis sua edes kerran "tuikannut" niin olis hiukan helpompi ymmärtää sua, mutta kun ei...
- aloitin joten tiedän
Arvelen kirjoitti:
M (nainen) 6 kirj. Kaipaa J (mies) 5 kirj. Molemmat tummia. Toisella vähän enemmän tukkaa kuin toisella.
- ViisitähtineN
Arvelen kirjoitti:
Sinä olet se joka kaipaa pohjoissuomalaista vaaleaa Jania, ja hän on vain yhdesti sua halannut - siinä teidän "suhde"... Miksi et voi vaan lopettaa tuota kirjoittelua, sillä olet jo melkein yhtä hullu, kuin se Minna joka aikaisemmin kirjoitteli Juhalle ja sitten Jukalle. Olet jo ottanut hänen maneereitaankin eli "eipä ollut multa tämä aloitus" ja höpötät kuinka kaikki on erehtyneet eikä tiedä mistään mitään. Sun kaltaiset on ihan vitun ärsyttäviä. Ettekö voisi hakea jotain hoitoa, sillä ei se ole normaalia vinkua vuosikaudet jonkun perään, johon ei ole minkäänlaisessa suhteessa edes ollut... Jos se mies olis sua edes kerran "tuikannut" niin olis hiukan helpompi ymmärtää sua, mutta kun ei...
Miksi ihmeessä mun kirjoittelu sua noin ottaa shkupolliin? Kaiken lisäksi en oo vähään aikaan kirjoittanut aloituksia, jotka olis tälle "mun" Janille. Huom. tuon nimisiä kaipailee täällä varmaan muutama muukin (olen nähnyt noita Jani-aloituksia täällä).
Oon päässy jo jonkin verran miehestä yli, joten tuskin mä mitään mielenterveyspalveluita tarviin - onhan mulla Suomi24 ja sen loistavat "hoitajat" :D Älä nyt ole hyvä ihminen huolissas tuntemattoman kirjoittelusta ja kaipailuista. Mä saan kaivata just ketä haluan ja vaikka kuinka ei olis ollu suhdetta tms. fyysistä kanssakäymistä. Vai sekö se just häiritsee? Pitääkö sitä p*llua olla heti jakelemassa? - No en jakele.
Jos joku luulee mun kirjoittaneen jonku aloituksen, niin mitä muuta siihen voin kommentoida, kuin että "ei ollu multa tää aloitus", kun kerran minuun nimimerkkinä suoraan viitataan, kerropa viisaampana se mulle?
Kyllä mä tajuan, että sä vaan provoat ja yrität saada mut paljastamaan henkilöllisyyteni, tiedä, vaikka olisitkin joku tuttu ;) Aika jännä, että joku kiinnostuu musta ihmisenä niin paljon, että yrittää seurailla jopa mun kirjoittelua täällä.
Mutta kysynpä kuka tässä on mielenterveyspalveluiden tarpeessa: sekö, joka kaipailee täällä jotakuta nimimerkin suojissa, vaiko se, joka kuvittelee jokaisen Jani-nimistä miestä koskevan kirjoituksen olevan aina saman ihmisen kirjoittama? - :(
aloitin joten tiedän kirjoitti:
M (nainen) 6 kirj. Kaipaa J (mies) 5 kirj. Molemmat tummia. Toisella vähän enemmän tukkaa kuin toisella.
ja et sitten heti aluksi voinut kertoo.. Ehdin jo toivoo, et joku mua kaipaa.. Terv. Jyri.
- :))))
:( kirjoitti:
ja et sitten heti aluksi voinut kertoo.. Ehdin jo toivoo, et joku mua kaipaa.. Terv. Jyri.
Mä kaipaan kyllä yhtä miestä jonka nimi on Jyri....
- Arvelen
ViisitähtineN kirjoitti:
Miksi ihmeessä mun kirjoittelu sua noin ottaa shkupolliin? Kaiken lisäksi en oo vähään aikaan kirjoittanut aloituksia, jotka olis tälle "mun" Janille. Huom. tuon nimisiä kaipailee täällä varmaan muutama muukin (olen nähnyt noita Jani-aloituksia täällä).
Oon päässy jo jonkin verran miehestä yli, joten tuskin mä mitään mielenterveyspalveluita tarviin - onhan mulla Suomi24 ja sen loistavat "hoitajat" :D Älä nyt ole hyvä ihminen huolissas tuntemattoman kirjoittelusta ja kaipailuista. Mä saan kaivata just ketä haluan ja vaikka kuinka ei olis ollu suhdetta tms. fyysistä kanssakäymistä. Vai sekö se just häiritsee? Pitääkö sitä p*llua olla heti jakelemassa? - No en jakele.
Jos joku luulee mun kirjoittaneen jonku aloituksen, niin mitä muuta siihen voin kommentoida, kuin että "ei ollu multa tää aloitus", kun kerran minuun nimimerkkinä suoraan viitataan, kerropa viisaampana se mulle?
Kyllä mä tajuan, että sä vaan provoat ja yrität saada mut paljastamaan henkilöllisyyteni, tiedä, vaikka olisitkin joku tuttu ;) Aika jännä, että joku kiinnostuu musta ihmisenä niin paljon, että yrittää seurailla jopa mun kirjoittelua täällä.
Mutta kysynpä kuka tässä on mielenterveyspalveluiden tarpeessa: sekö, joka kaipailee täällä jotakuta nimimerkin suojissa, vaiko se, joka kuvittelee jokaisen Jani-nimistä miestä koskevan kirjoituksen olevan aina saman ihmisen kirjoittama?Sori jos rumasti sanoin, mutta alat välillä muistuttaa yhtä hullua Minnaa noine juttuinesi, ja se pistää huolettamaan. Se hullu ämmä vonkui monta vuotta jonkun Juhan perään, jonka kanssa oli muutaman kerran kahvilla peräti käynyt ja sitten sen jälkeen jonkin aikaa Jukka -nimisen miehen perään. Yhdessä vaiheessa se pipipää pilasi monta palstaa, ja erityisesti tän niillä hulluilla kirjoituksillaan, kun tuli vuodattamaan sontaansa joka ketjuun. Kuvitteli että täällä kirjoittelee sen ex vuokranantaja, ja ties ketä. Riiteli kaikkien kanssa, kun kuvitteli, että ne on se Juha, tai Juhan ex tyttöystävä vai vaimoko lienee ollut. Sitten uhkaili välillä itsarilla ja jollain kamalalla kostolla sille Juhalle... En tiedä onko uhkaillut sitä Jukkaa missään vaiheessa. Joka tapauksessa, se oli hullu ja rasittava ämmä, joka aiheutti monelle vitutusta ja pahaa mieltä, joten toivon ettei sinusta samanlaista tule. Sun kohdalla vaan vaikuttaa huolestuttavalle jo tuokin, että arvelet mun olevan joku tuttusi, kuten se sekopää Minna teki. Voin kertoa, etten taatusti ole kukaan jonka tunnet. Toivon vaan ettet ala samanlaiseksi hulluksi häiriköksi kuin se sekopää Minna oli, kun se kai viimein on lopettanut paskansa suoltamisen tänne, tai en ainakaan ole sen horinoihin törmännyt missään pitkiin aikoihin.
- MAALLEMENIJÄ
Iloiset Juhannus terveiset kuin Jannen päivä onnittelut turunmurrelle ;) Muisthan pitää kokkoroihu korkialla ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674421
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684271Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv662835Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212119Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.552002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111373- 1821286