Ruokotaipaleen lava?

Muualta.

Ruokotaipaleen lava, näkyy olevan parit tanssit tänä kesänä, ketä siellä käy, sopiiko ihan ensikertalainen, ulkopuolisen tulla mukaan?

4

1722

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tanssibobot

Tuollaisiin paikkoihin mennään kaverin kanssa. Keski-ikä varmaan n.60w, pariskuntia joilla lapsenlapset mukana. Muutama paikallinen mopopoika. Sitten tietysti kyläaktiivit.luudat.

Voit itsekin arvella, että jos 100km säteellä on joku isompi paikka, Pistohiekkaa,Metsälinnaa,Syvistä jne. Niin kyllähän poruka sinne menee.

Ensikertalaisella ehdottomasti isompi paikka parempi, koska on paljon paremmat mahdollisuudet, että on suurinpiirtein oman ikäistä porukkaa jne. Pikku paikassa voi se n.4h aika tulla aika pitkäksi, vaikka tietysti poishan pääsee. Jos oot paikan ainoa sikku tai muut on 20-40 vuotta sua vanhempia...jne.

• Edelleen muualta.

Anteeksi, en kertonut kysymyksessäni taustoja. Olen toki itsekin melkein mainitsemasi kuuskymppinen mies. Haluaisin vaan tutustua erilaisiin (pieniin) lavoihin, niissä on usein oma tunnelmansa, erilainen kuin mm mainitsemissasi Metsälinnassa jne. Alkuperäisen kysymyksen olisi pitänyt mennä jotenkin näin: Katsokaanko siellä ulkopuolista karttaen, onko siellä muitakin kuin pariskuntia, sopivaa tanssiseuraa tälläiselle 60v ukkelille?

• suljettuote

Voenhan sitä yrittää, mutta mutta aika epätodennäköistä että tanssimaan pääsee. Tuollaisissa paikoissa pitää olla oma eväs=nainen mukana. Tuskimpa kukaan omaansa siellä vieraalle luovuttaa. Haku rivissä voi olla 1-2 ihmistä, no ainakin helppo valita. Onnea matkaan jos menet.

ps. se oma tunnelma on kyllä lavoilta poistunut. Jokaiselle lavalle tunkee nykyisin nämä "tanssitaiteilijat ja tanssihullut". Hei katsokaa kaikki kun ME tanssitaan...

• Avaruutta katseeseen

Kuusikymmpinen ukkeli itsekseen sopisi oikein loistavasti kuvaan, kun itse menen tanssihaluisena jollekin pienelle kylälavalle. Miksi sitäpaitsi pitäisi olla omanikäinen tanssittaja, jos haluaa vain hyvin tanssivan partnerin? Eihän se tanssi siitä miksikään muutu. Minulle ainakin naisena sopii kaikki kymmenvuotiaasta satavuotiaaseen, jos kavaljeeri osaa tanssia musiikkiin eikä pidä naista rautavanteella kiinni ( =kivikovalla ympäriotteella).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 75
      1161
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1154
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1034
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      988
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      965
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      34
      737
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      714
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      53
      634
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      39
      632
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      577
    Aihe