Jaksanko

En tiedä

enää elää?

Olisit voinut kunnioittaa minua sen verran, ettet olisi alkanut sen toisen kanssa...en kestä katsella teitä....

Jos luulet, että minulla on joku, niin erehdyt pahan kerran.

34

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teeeeeeeeeeeeeee

Koita kestää. Pistä silmät kiinni. Hää ei ole sen sinun arvoinen jos hilaa uutta putkeen ajattelematta tunteitas.

• se ollut jo loppu

tarviinko sulta kysyä milloin rakastun, ja keheen ja missä liikun..unohda jo, hyvä ihminen..

• ap.

Ei tarvi....siitä tässä ei ole kysymys.

• minuakin

jokaisella on siihen oikeus, pakko ei ole kuin kuolla, takertuminen rassaa

• kuka ja kekä

Dont be a paranoid.

• pois kärsimästä
        ap. kirjoitti:

kyselet, jaksatko enää elää...me ei sitä tiedetä, mutta ite tiedät mitä tehdä, jos et jaksa....

• minuakin
        pois kärsimästä kirjoitti:

kyselet, jaksatko enää elää...me ei sitä tiedetä, mutta ite tiedät mitä tehdä, jos et jaksa....

hui kamalaa mitä ohjeita, hirvittää

• sama...
        minuakin kirjoitti:

hui kamalaa mitä ohjeita, hirvittää

joo ja vielä tuntemattomalle. Etova vastaus. Vaikka on kuinka paha olo, niin älä kehota ketään tappamaan itseään.

• ap:lle
        ap. kirjoitti:

mistähän siinä sitten oli kysymys jos ei kultasi rakastumisesta uuteen

• eipä
        pois kärsimästä kirjoitti:

ole ihme, että Suomessa kuolema niittää heinää...kun tyypit ovat noooiiin empaattisia.

• ei ees leikillään
        sama... kirjoitti:

joo ja vielä tuntemattomalle. Etova vastaus. Vaikka on kuinka paha olo, niin älä kehota ketään tappamaan itseään.

mitäs kyselee tyhmiä, ei tollasia pitäs yleiselle palstalle laittaa,

• Lupa elää
        ei ees leikillään kirjoitti:

mitäs kyselee tyhmiä, ei tollasia pitäs yleiselle palstalle laittaa,

jos on paha olo, se on paras purkaa vaikka tänne kirjottamalla ja vaikka kysellä tyhmiä

• Miettii..
        ap:lle kirjoitti:

mistähän siinä sitten oli kysymys jos ei kultasi rakastumisesta uuteen

...haaa...oisko yleisesti toisen ihmisen kunnioittamisesta kyse?

• hehhhhehhhh
        Lupa elää kirjoitti:

jos on paha olo, se on paras purkaa vaikka tänne kirjottamalla ja vaikka kysellä tyhmiä

täällähän se paha olo muuttuu hyväksi, niinkö meinaat

• mitä v,ittua siis
        Miettii.. kirjoitti:

jos saan rakkauden, en taatusti anna kenenkään tulla siihen väliin enkä rupea piilossa pitämään..

• Noh...
        hehhhhehhhh kirjoitti:

täällähän se paha olo muuttuu hyväksi, niinkö meinaat

kyllä se kummasti helpottaa...

• just...
        mitä v,ittua siis kirjoitti:

jos saan rakkauden, en taatusti anna kenenkään tulla siihen väliin enkä rupea piilossa pitämään..

joooo

• miettii myös
        Miettii.. kirjoitti:

Kuinkahan pitkään sellaista kunnioittamista tulee noudattaa? Milloin se ei enää satuta? Voitko vaatia sellaista toiselta ihmiseltä? Jättäisitkö itse elämäsi miehen (tai naisen) vain sen ns. kunnioituksen takia pois elämästäsi. Voihan paikalta poistua, joko he tai sinä.

• molopääällee
        mitä v,ittua siis kirjoitti:

Painu nyt vittuun ikäväpalstalta pätemästä muille jotka ikävöi täällä jotain tosissaan!!!

• ap.
        miettii myös kirjoitti:

Kuinkahan pitkään sellaista kunnioittamista tulee noudattaa? Milloin se ei enää satuta? Voitko vaatia sellaista toiselta ihmiseltä? Jättäisitkö itse elämäsi miehen (tai naisen) vain sen ns. kunnioituksen takia pois elämästäsi. Voihan paikalta poistua, joko he tai sinä.

En vaadi...minulla ei ole oikeutta vaatia muilta mitään. ja jättäisin pois, samoin poistuisin.

• ei jeesi ketään
        Noh... kirjoitti:

kyllä se kummasti helpottaa...

joo, niin varmaan...luulen,että aika moni taas nukkumaan tippa linssissä,kun ikävä-palstalla ei ollutkaan Hän...vaan tuli leperreltyä hempeitä samalle sukupuolelle ;)

• ja mulle
        molopääällee kirjoitti:

Painu nyt vittuun ikäväpalstalta pätemästä muille jotka ikävöi täällä jotain tosissaan!!!

ovet ovat kaikille auki, sullekin

• vuosia tuo inissy
        ja mulle kirjoitti:

ovet ovat kaikille auki, sullekin

tuo ap on se vakkari-itkijä, kyl sen jutut pitäis kaikkien jo tunnistaa..mut ei näköjään

• Itku silmässä
        ap. kirjoitti:

En vaadi...minulla ei ole oikeutta vaatia muilta mitään. ja jättäisin pois, samoin poistuisin.

No niin, eihän tuo ole vaatimus, mutta pyyntö kuitenkin. Onko siihenkään oikeutta? Olen kokenut saman ja siksi olen täällä ja ymmärrän mitä tarkoitat, se on kauheaa mutta sille ei vain voi mitään, parempi mitä useammin näkee, siihenkin turtuu.

• tiedetään
        vuosia tuo inissy kirjoitti:

tuo ap on se vakkari-itkijä, kyl sen jutut pitäis kaikkien jo tunnistaa..mut ei näköjään

niin ja se on äijä

• ??????????????????
        tiedetään kirjoitti:

niin ja se on äijä

mistä tiedät? :D

Enkä ole ap.

• tsemppistäh!

Tekisitpä sinkkuutesi selväksi silloin kun nähdään, ellet sitten ole yhtä ujo kuin minä (olen pirun ujo vaikka habitukseni on mikä on ;) ) Jatketaan huomenna?

• kaaleppi111

No helekaaatti ku nopiat söövät hitaat ja kuuma sulattaa jään ja anakonda syö virtahevonpoikasen ja kissa syö oravan ja sinä et muuta kuin möllötät vaan. Kumma tyyppi tee elämälles jotakin sääliksi käy jo.

• Ihme tapahtui

Etsi joku laastari, niin minä tein ja kävi niin että rakastuin häneen, ex pyrki takaisin mutta minulla oli uusi rakas. On vieläkin.

• Tommosia

härpäkkeitä kannate surra. Pistä menox vaan.

• haist

hah paljompa kuvittelet itestäs

mä rakastan ketä haluuuuuuuuun

vedä.......

• saa...

saa...rakastaa ketä haluaa...

tyhmää....

• Kyllä sinä jaksat

jos minäkin jaksan. Tarvitset nyt vain lepoa ja annat itsellesi kaiken anteeksi. Olet hyvä ihminen.

• Kauniisti

kirjoitat. Hienoa, että löytyy kaltaisesi ihminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      68
      4537
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      70
      4292
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2947
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      69
      2854
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2156
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      58
      2008
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1689
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      111
      1383
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe