Oon kohta 13v. ja mulla kasvaa jo kainalokarvoja, ja ne häiritsee aika lailla. Tuntuu, että en koskaan voi nostaa käsiä ylös, koska ihmiset kattelee et "tolla on kainalokarvoja" tai ainaki siltä tuntuu. Ei mua sääri- tai käsikarvat häiritse mut pitäiskö mun alkaa sheivaa kainalokarvat ku ne häiritsee ja olo on epämukava jos pidän käsiä edes hetken ylhäällä.
Mitä teen?
mielipiteitä? kiistos kaikille jotka vastaa
Pitäisikö sheivata kainalokarvat?
9
358
Vastaukset
- 13.tyttö
Mä ooon 13 v. tyttö ja mää tässä itse mietin samaa elikkä en itsekkäään tiedä mitä tehdä :)..
- jjjcjxvcfzjgu
sheivatkaa nyt ihmeessä äkkiä pois!
- Elämä on päätöksiä
No, joskus näkee ihan rippikouluikäisiä tyttöjäkin, joilla kainalokarvat tursuaa ja tuolloin tulee mieleen, ettei niiden mutsitkaan sheivaa, kun tyttö ei ole oppinut tuollaista kauneudenhoidon perusjuttua.
Teidän täytyy nyt vaan päättää, että haluatteko olla kuin naispuoliset moukarinheittäjät, ihan vaan luomusti karvat tursuen vai alatteko sheivaamaan. :D - mintsuliini
On se parempi poistaa ne karvat, niin pysyy kainalotkin puhtaampina. :)
- okokoko?
Aika monella 13 vllä kasvaa kainalokarvoja nii turhaan sanot 'mulla kasvaa jo'
Ja mitä valitatte jos ette tiiä sheivatakko vai ei, no jos ne karvat häirihtee nii sheivaa mut jos ei nii ei tarvii , noi yksinkertasta ja itekki 13v ja sheivaan nimitttäi mua häirihtee .- öööö...?
Ensinnäki, en valittanu, tarvitsin vain mielipiteitä ja korjaan; "mulla kasvaa* ilman sitä mitätöntä jo-sanaa
- Love99
Mua häiritsi myös, ja kevätjuhlaan olin ostanu upean 100 euroo maksavan mekon. Tosin, kainalokarvat ois näkyny ikävästi... Joskus yks typerä kamukin huomautti niistä, ja nyt on parempi olla ku ei tarvii miettii katteleeko muut. Saa kattellakkin!
- oishdbljksaäöSÅäadl
Aja pillukarvat samalla :) jja kasvata amisviikset t. Jiipeen koira
- hhfgch
Aja ihmees pois :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882