Yksinäisen juhannus

yhä yksin

Mitä on yksinäisen juhannus käytännössä?

101

4180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YXYXinäinen

      Ostan sen verran viinaa että voin dokata rauhassa koko viikonlopun putkeen. Aika tulee kulumaan siis lähinnä himassa nettiä selaten, ellen nyt sitten humalassa intoudu kävelemään puistossa pienen kierroksen.

    • ei uutta.

      24/7 365pv................sillai ne on kulunut sun muutkin Juhannukset_Joulut_Pääsiäiset ja muutkin juhlat.

    • 1+3

      Odotan juhannusta innolla. Menen viettämään sitä paikkaan, jossa olen käynyt muutaman kerran ennenkin, ja siellä on aina mukavaa ohjelmaa ja mukavia ihmisiä. Joillain on mukana kavereita, kumppani ja/tai lapsiakin, mutta moni tulee yksin enkä ole ainoa, jolla ei ole ole kavereita kotipuolessa. Sovin siis hyvin joukkoon.

      Yksinäisille sopivia juhannustapahtumia järjestetään ympäri Suomen, joten ottakaa selvää mahdollisuuksista, ellette nauti yksin kotona olemisesta. Osa yksipäiväisistä tapahtumista on jopa ilmaisia, joten rahakaan ei ole välttämättä este.

      • Miksi miinus?

        Annoin 1 3:n viestille plussan, näköjään joku on antanut sille miinuksen nyt kun sillä on taas 0 pistettä. Voisiko se miinuksen antaja kertoa, mistä moinen? Oletko kateellinen, katkera vai jotain muuta? On se vaan kumma, kuinka negatiivisesti jotkut suhtautuu siihen kun kaikki ei tyydy jäämään kotiin valittamaan...


      • Miksi miinus? kirjoitti:

        Annoin 1 3:n viestille plussan, näköjään joku on antanut sille miinuksen nyt kun sillä on taas 0 pistettä. Voisiko se miinuksen antaja kertoa, mistä moinen? Oletko kateellinen, katkera vai jotain muuta? On se vaan kumma, kuinka negatiivisesti jotkut suhtautuu siihen kun kaikki ei tyydy jäämään kotiin valittamaan...

        Minäkin annoin plussan. Elämästä saa (ja pitää) nauttia yksinkin, vaikka se täällä yritetäänkin kieltää. Minä ainakin odotan innolla ylimääräistä vapaapäivää ja kauniita ilmoja, vaikka en mihinkään juhannustapahtumaan ole varmaan menossakaan. Mutta jos huvittaa mennä niin sitten menen, saa niihin mennä yksinkin.


      • luulenpa
        Miksi miinus? kirjoitti:

        Annoin 1 3:n viestille plussan, näköjään joku on antanut sille miinuksen nyt kun sillä on taas 0 pistettä. Voisiko se miinuksen antaja kertoa, mistä moinen? Oletko kateellinen, katkera vai jotain muuta? On se vaan kumma, kuinka negatiivisesti jotkut suhtautuu siihen kun kaikki ei tyydy jäämään kotiin valittamaan...

        En ole miinuksen antaja, mutta arvaanpa että syynä on katkeruus/kateus/ihmisviha, joka tällä palstalla on valloillaan. Eräiden mielestä täällä ei ole sallittua edes yrittää päästä pois omasta surkeudestaan, vaan kaikkea vähänkään positiivista miinustetaan armotta. Yleensä siihen päälle tulee vielä haukut kiukun purkaus. Mutta ei niistä kannata välittää :)

        Juhannustapahtumaan osallistuminen kuulostaa kyllä hyvältä tavalta viettää juhannusta. Toivottavasti löytyy seuraa :)


      • Mene. Mene pois.
        luulenpa kirjoitti:

        En ole miinuksen antaja, mutta arvaanpa että syynä on katkeruus/kateus/ihmisviha, joka tällä palstalla on valloillaan. Eräiden mielestä täällä ei ole sallittua edes yrittää päästä pois omasta surkeudestaan, vaan kaikkea vähänkään positiivista miinustetaan armotta. Yleensä siihen päälle tulee vielä haukut kiukun purkaus. Mutta ei niistä kannata välittää :)

        Juhannustapahtumaan osallistuminen kuulostaa kyllä hyvältä tavalta viettää juhannusta. Toivottavasti löytyy seuraa :)

        Meneppä muualle onnellinen ihminen. Todennäköisesti olet joku nainen, jonka mies on nyt töissä ja tunnet pienen pientä "yksinäisyyttä." Voi toista, haluatko yhden rieseneistäni?


      • luulenpa
        Mene. Mene pois. kirjoitti:

        Meneppä muualle onnellinen ihminen. Todennäköisesti olet joku nainen, jonka mies on nyt töissä ja tunnet pienen pientä "yksinäisyyttä." Voi toista, haluatko yhden rieseneistäni?

        Kuka väitti, että olen onnellinen? Olen itsekin kaveriton ja masentunut siitä, mutta en silti suutu, vaikka jolla kulla toisella niitä ystäviä sattuisi olemaankin. Mielummin käytän aikani johonkin rakentavaan ja yritän keksiä tapoja parantaa elämänlaatuani. Niin ja olen muuten mies.

        Hyvää juhannusta vaan sinullekin.


      • En jaksaisi enää
        luulenpa kirjoitti:

        Kuka väitti, että olen onnellinen? Olen itsekin kaveriton ja masentunut siitä, mutta en silti suutu, vaikka jolla kulla toisella niitä ystäviä sattuisi olemaankin. Mielummin käytän aikani johonkin rakentavaan ja yritän keksiä tapoja parantaa elämänlaatuani. Niin ja olen muuten mies.

        Hyvää juhannusta vaan sinullekin.

        Jaahas, no hyvää juhannusta sinullekkin. Saat sen yhden riesenin, jos haluat.


      • Olet tyhmä saapas..
        luulenpa kirjoitti:

        En ole miinuksen antaja, mutta arvaanpa että syynä on katkeruus/kateus/ihmisviha, joka tällä palstalla on valloillaan. Eräiden mielestä täällä ei ole sallittua edes yrittää päästä pois omasta surkeudestaan, vaan kaikkea vähänkään positiivista miinustetaan armotta. Yleensä siihen päälle tulee vielä haukut kiukun purkaus. Mutta ei niistä kannata välittää :)

        Juhannustapahtumaan osallistuminen kuulostaa kyllä hyvältä tavalta viettää juhannusta. Toivottavasti löytyy seuraa :)

        "Meneppä muualle onnellinen ihminen. Todennäköisesti olet joku nainen, jonka mies on nyt töissä ja tunnet pienen pientä "yksinäisyyttä." Voi toista, haluatko yhden rieseneistäni? "

        Tämä henkilö jo totetisi miten asia on.

        "En ole miinuksen antaja, mutta arvaanpa että syynä on katkeruus/kateus/ihmisviha, joka tällä palstalla on valloillaan. Eräiden mielestä täällä ei ole sallittua edes yrittää päästä pois omasta surkeudestaan, vaan kaikkea vähänkään positiivista miinustetaan armotta. Yleensä siihen päälle tulee vielä haukut kiukun purkaus. Mutta ei niistä kannata välittää :)

        Juhannustapahtumaan osallistuminen kuulostaa kyllä hyvältä tavalta viettää juhannusta. Toivottavasti löytyy seuraa :) "

        Eli meneppä muualle sinun iloisine ja tekopirteine "yksinäisyyksinesi" ja mukamas totuuksinesi kanssa. Sinä et tiedä puoliakaan asioista.


      • Olet tyhmä saapas..
        luulenpa kirjoitti:

        Kuka väitti, että olen onnellinen? Olen itsekin kaveriton ja masentunut siitä, mutta en silti suutu, vaikka jolla kulla toisella niitä ystäviä sattuisi olemaankin. Mielummin käytän aikani johonkin rakentavaan ja yritän keksiä tapoja parantaa elämänlaatuani. Niin ja olen muuten mies.

        Hyvää juhannusta vaan sinullekin.

        "Kuka väitti, että olen onnellinen? Olen itsekin kaveriton ja masentunut siitä, mutta en silti suutu, vaikka jolla kulla toisella niitä ystäviä sattuisi olemaankin. Mielummin käytän aikani johonkin rakentavaan ja yritän keksiä tapoja parantaa elämänlaatuani. Niin ja olen muuten mies.

        Hyvää juhannusta vaan sinullekin. "

        Sinähän siellä niin hymyilet ja olet olevinaan ja olet onnellista. Käytät aikasi täällä liplatteluun. Ja jos olet mies, olet vielä suurempi häpeä.

        Tuo yksi tarjosi sinulle riesenejä niin syö niitä ja mene muualle ilosanomiesi kanssa.


      • Ikuinen yksinäinen

        Kertokaa ihmeessä mihin yksinäinen voisi mennä niin, että sopii joukkoon? Pää hajoaa tähän yksinäisyyteen.


      • tajutkaa tämä!
        luulenpa kirjoitti:

        En ole miinuksen antaja, mutta arvaanpa että syynä on katkeruus/kateus/ihmisviha, joka tällä palstalla on valloillaan. Eräiden mielestä täällä ei ole sallittua edes yrittää päästä pois omasta surkeudestaan, vaan kaikkea vähänkään positiivista miinustetaan armotta. Yleensä siihen päälle tulee vielä haukut kiukun purkaus. Mutta ei niistä kannata välittää :)

        Juhannustapahtumaan osallistuminen kuulostaa kyllä hyvältä tavalta viettää juhannusta. Toivottavasti löytyy seuraa :)

        Tämä palstan jutuista varmaan 99% on jotain "mulla ei oo mitään" tai "oon aina yksin"- tyylisiä itsesäälin purkauksia.

        Itsesääli ja oman masennuksen ruokkiminen johtaa vaan huonompaan tilanteeseen. Ei silloin mitään seuraakaan löydä (tai viitsi edes etsiä)! Ainoa keino saada seuraa on mennä jonnekkin missä on muita ihmisiä. Ei kukaan tule soittamaan yhtäkkiä masentuneen ja yksinäisen ovikelloa! Pitää vaan unohtaa kaikki itsesäälipaska ja lähteä ulos ja yrittää edes ottaa kontaktia muihin ihmisiin. Ei mitään muutakaan keinoa ole.

        Tietenkin jos tykkää itsesäälistä ja masennuksesta, niin sittenhän voi hyvin jäädä murehtimaan yksin kotiin, mutta jos haluaa jotain muutosta, niin sitten vaan ovesta ulos!


      • wefw.
        Ikuinen yksinäinen kirjoitti:

        Kertokaa ihmeessä mihin yksinäinen voisi mennä niin, että sopii joukkoon? Pää hajoaa tähän yksinäisyyteen.

        Seisot siellä muiden joukossa. Ehkäpä jo siitä tulee parempi olo.


      • 5+9
        Mene. Mene pois. kirjoitti:

        Meneppä muualle onnellinen ihminen. Todennäköisesti olet joku nainen, jonka mies on nyt töissä ja tunnet pienen pientä "yksinäisyyttä." Voi toista, haluatko yhden rieseneistäni?

        Eikös tämä nyt ole sitä ehtaa itseään: kateellisen katkeraa myrkynvuodatusta?

        Ei yksinäisen elämän mitään kuonaa tarvitse olla. Mieluumin minäkin nyt olisin jossain hyvässä seurassa kuin kotona yksin netissä kirjoittamassa jollekin typerykselle, mutta ei tämä juhannus mitään tuskaa ole ... aika tavallinen päivä, mukavan hiljaistakin, kun kaupunkissa elää ja asuu. ostin tavallista kalliimmat sapuskat, olen lukenut hyvää kirjaa, musisoinut, ja tulin hetkeksi nettiin. ja illalla katson elokuvan. Menen aikaisin nukkumaan ja aamulla lenkille. Oluen aion juoda.

        Helvettiäkö sitä itseään pitää muita kadehtimalla kiusata?

        Minä olen ollut kesän hyvällä tuulella, vaikka yksinäisyydestä kärsinkin. Yksin elämisessä on hyvätkin puolensa: eipä ainakaan tartte kuunnella yhdenkään eukon nalkutusta. Voi tehdä, mitä huvittaa. Minua vaan eivät yleisesti ottaen nuo riennot huvita. Ongelma on, ettei ole ystäviä. Ja tässä tilanteessa voi olla muuten myös parisuhteessa, johon on jäänyt nalkkiin, kuten joillekin käy. Voi sitä surkeutta, kun kaksi yhdessä yksin. Parempi sentään yksin yksinäisyydessä, näin ainakin minä sen näe.

        Kun on omassa seurassaan, siitä voi aina tehdä hyvää.


      • 3+4
        Ikuinen yksinäinen kirjoitti:

        Kertokaa ihmeessä mihin yksinäinen voisi mennä niin, että sopii joukkoon? Pää hajoaa tähän yksinäisyyteen.

        Mene jonnekin ja yritä keksiä joukosta joku toinen yksinäinen. Kun keskityt siihen, niin sinulla on jotain tekemistä. Jos löydät, mene juttelemaan. Älä häpeä yksinäisyyttäs.


      • suhteessa yksin
        5+9 kirjoitti:

        Eikös tämä nyt ole sitä ehtaa itseään: kateellisen katkeraa myrkynvuodatusta?

        Ei yksinäisen elämän mitään kuonaa tarvitse olla. Mieluumin minäkin nyt olisin jossain hyvässä seurassa kuin kotona yksin netissä kirjoittamassa jollekin typerykselle, mutta ei tämä juhannus mitään tuskaa ole ... aika tavallinen päivä, mukavan hiljaistakin, kun kaupunkissa elää ja asuu. ostin tavallista kalliimmat sapuskat, olen lukenut hyvää kirjaa, musisoinut, ja tulin hetkeksi nettiin. ja illalla katson elokuvan. Menen aikaisin nukkumaan ja aamulla lenkille. Oluen aion juoda.

        Helvettiäkö sitä itseään pitää muita kadehtimalla kiusata?

        Minä olen ollut kesän hyvällä tuulella, vaikka yksinäisyydestä kärsinkin. Yksin elämisessä on hyvätkin puolensa: eipä ainakaan tartte kuunnella yhdenkään eukon nalkutusta. Voi tehdä, mitä huvittaa. Minua vaan eivät yleisesti ottaen nuo riennot huvita. Ongelma on, ettei ole ystäviä. Ja tässä tilanteessa voi olla muuten myös parisuhteessa, johon on jäänyt nalkkiin, kuten joillekin käy. Voi sitä surkeutta, kun kaksi yhdessä yksin. Parempi sentään yksin yksinäisyydessä, näin ainakin minä sen näe.

        Kun on omassa seurassaan, siitä voi aina tehdä hyvää.

        Joo asiassa on aina kaksi puolta,tuleen ei ainakaan kannata jäädä makaamaan,ja yksinäisyydestä voi tehdä asiallisen asian,joka ei estä tekemästä asioita joista pitää.Puhun nyt avoimesti ja rehellisesti. Itse olen suhteessa mutta silti koen olevani yksinäinen.Mies lähti kavereidensa kanssa juomaan ja istumaan iltaa omakotitalon pihalle ja paariin.En kärsi tästä nyt mitenkään,mutta muullakin tavalla voisi asioita järjestellä,ei mulla ole kotona mitään hätää.Olen myös asunut yksinkin,ja tiedän eron siihen tilanteeseen mitä minulla nyt on.Nyt koen olevani henkisesti yksinäisempi,kun minä ja mieheni ei tehdä asioita yhdessä vaan aina erikseen ja mies on aika kova ottamaan alkoholia.Hänellä on paljon kaverita ja minulla taas ei ole.


      • tajuan kyllä
        tajutkaa tämä! kirjoitti:

        Tämä palstan jutuista varmaan 99% on jotain "mulla ei oo mitään" tai "oon aina yksin"- tyylisiä itsesäälin purkauksia.

        Itsesääli ja oman masennuksen ruokkiminen johtaa vaan huonompaan tilanteeseen. Ei silloin mitään seuraakaan löydä (tai viitsi edes etsiä)! Ainoa keino saada seuraa on mennä jonnekkin missä on muita ihmisiä. Ei kukaan tule soittamaan yhtäkkiä masentuneen ja yksinäisen ovikelloa! Pitää vaan unohtaa kaikki itsesäälipaska ja lähteä ulos ja yrittää edes ottaa kontaktia muihin ihmisiin. Ei mitään muutakaan keinoa ole.

        Tietenkin jos tykkää itsesäälistä ja masennuksesta, niin sittenhän voi hyvin jäädä murehtimaan yksin kotiin, mutta jos haluaa jotain muutosta, niin sitten vaan ovesta ulos!

        Toisille seuran hakeminen on helppoa. Menee vaan ja kas kummaa muita ihmisiä alkaa kuin iilimadon tavoin imeytä seuraasi.

        Vaikka olenkin käynnyt ukona muiden ihmisen seurassa olen saanut karvaasti kokea, että minun seura ei muille kelpaa ja läsnä oloni vain karkoittaa muut ihmiset luotani pois.

        Tämä kokemus ei todellakaan anna hyviä kokemuskia ja ruoki positiivia kokemuksia ja oman itseluottamuksen kokottajan.

        Niissäkin ihmis suhteita joita olen kokenut olen saanut vaan kuulla niistä huonoista puolistani jota en voi muuttaa. (sairauden takia) Joten minun on vaan nieltävä täkä katseka kalkki ja poistuttava paikalta


      • 08.jpg
        tajutkaa tämä! kirjoitti:

        Tämä palstan jutuista varmaan 99% on jotain "mulla ei oo mitään" tai "oon aina yksin"- tyylisiä itsesäälin purkauksia.

        Itsesääli ja oman masennuksen ruokkiminen johtaa vaan huonompaan tilanteeseen. Ei silloin mitään seuraakaan löydä (tai viitsi edes etsiä)! Ainoa keino saada seuraa on mennä jonnekkin missä on muita ihmisiä. Ei kukaan tule soittamaan yhtäkkiä masentuneen ja yksinäisen ovikelloa! Pitää vaan unohtaa kaikki itsesäälipaska ja lähteä ulos ja yrittää edes ottaa kontaktia muihin ihmisiin. Ei mitään muutakaan keinoa ole.

        Tietenkin jos tykkää itsesäälistä ja masennuksesta, niin sittenhän voi hyvin jäädä murehtimaan yksin kotiin, mutta jos haluaa jotain muutosta, niin sitten vaan ovesta ulos!

        Niin, onhan se nyt yllättävää, että pääosin yksinäisistä ja syrjäytyneistä miehistä koostuvan palstan pääpuheenaiheet ovat "mulla ei oo mitään" tai "oon aina yksin". Naisvihalla höystettynä.

        Siis, samalla tavalla yllättävää, kuin vaikka Bemareiden moottoreista keskusteleminen BMW-aiheisella keskustelupalstalla.


      • Anonyymi
        tajutkaa tämä! kirjoitti:

        Tämä palstan jutuista varmaan 99% on jotain "mulla ei oo mitään" tai "oon aina yksin"- tyylisiä itsesäälin purkauksia.

        Itsesääli ja oman masennuksen ruokkiminen johtaa vaan huonompaan tilanteeseen. Ei silloin mitään seuraakaan löydä (tai viitsi edes etsiä)! Ainoa keino saada seuraa on mennä jonnekkin missä on muita ihmisiä. Ei kukaan tule soittamaan yhtäkkiä masentuneen ja yksinäisen ovikelloa! Pitää vaan unohtaa kaikki itsesäälipaska ja lähteä ulos ja yrittää edes ottaa kontaktia muihin ihmisiin. Ei mitään muutakaan keinoa ole.

        Tietenkin jos tykkää itsesäälistä ja masennuksesta, niin sittenhän voi hyvin jäädä murehtimaan yksin kotiin, mutta jos haluaa jotain muutosta, niin sitten vaan ovesta ulos!

        Miksi arvostelet? Miksi et anna positiivisia neuvoja?


    • yksinäinen mies

      mikäs tässä 4 seinän sisällä ollessa. Kaupas varmaan tarvii käydä mut muuten tää on aivan pas.ka juhannus kuten monet muutkin juhannukset.

    • Viimeinen juhannus.

      Itsemurhan toteuttaessa menee tämä juhannus. Hyvää juhannusta 2012.

      P.S

      "Joillain on mukana kavereita, kumppani ja/tai lapsiakin"

      Silloin tuo ei ole yksinäistä tapahtumaa nähnytkään. Mene muualle mainostamaan festareitasi!

    • sillai

      Johannus on yksinäiselle tosiaankin vaikeaa aikaa. Joulu vielä menettelee, mutta Juhannus! Kun sattuu olemaan vielä masentunutkin, niin ei siinä paljon juhlimaan lähdetä. Iloitsevat ihmiset suorastaan pelottavat, kun ei itse pysty olemaan iloinen ja rento. Harmittaa.
      Olen jo lähelle 60v, ja lapset aikuisia. Jokaisella omat menonsa. En halua tyrkyttää itseäni, ja tietenkin harmittaa kun ei edes uskalla soittaa, kun sitten pitää valehdella että on niin paljon menoa.

      • +++

        Normaali Juhannus yksi ja rahaton tuloillani saan sopan ja saippuan sekä asunnon.
        Lapset nyt aikuiset eivät edes soita äidistä ei enää heru mitään on vanha ja ruma. Esikoinen on käskenyt hymyillä suu kiinni, kun hampaani ovat niin rumat (ikääntyessä tummuneet ei tupakkaa tai alkoholia)vaatteeni ovat kirppikseltä ja halpa tavaraa se näkyy kun ovat niin muoti tietoisia. Kun mietin mitä laittaisi parvekkeelle; "Mitä sää sinne nyt enää tarvitse?" Ihmeteli esikoinen.
        Eläkeläiset kai pitäisi toimittaa lopetettavaksi.


    • väsyttää

      Huomenna köröttelemään maaseudun rauhaan. Sukulaisten kanssa vietetään perinteinen juhannus. Juhannuskokko, juomaa, ruokaa, petankkia...

      • Et tiedäkkään.

        "Huomenna köröttelemään maaseudun rauhaan. Sukulaisten kanssa vietetään perinteinen juhannus. Juhannuskokko, juomaa, ruokaa, petankkia... "

        Sinä et ole nähnytkään yksinäisyyttä.


      • väsyttää
        Et tiedäkkään. kirjoitti:

        "Huomenna köröttelemään maaseudun rauhaan. Sukulaisten kanssa vietetään perinteinen juhannus. Juhannuskokko, juomaa, ruokaa, petankkia... "

        Sinä et ole nähnytkään yksinäisyyttä.

        Jos luulet, että elämäni on joka päivä samanlaista mitä juuri tuossa kerroin, erehdyt. Valtaosan vuoden päivistä olen yksikseni kotona. Sanoisin siis olevani yksinäinen jopa tämän palstan mittapuulla, vaikka paljon yksinäisempiäkin tietysti on.


    • Suositttelen

      Mää meen kirkolle. Siellä muitakin ja monikin matkassa yksinään. Pikku tarjoilua ja ohjelmaa, kuten musiikkia. Tykkään! Ilmaista ja antoisaa.
      Very cool. :)

    • Neitonen25

      Kaikki juhlapyhät ovat yksinäisyyden keskellä jokseenkin ankeita. Ihailen niitä ihmisiä, jotka ovat oppineet nauttimaan yksinäisyydestä. Toisaalta se varmaankin liittyy elämäntilanteeseen, ikään ym. Itse olen nuori nainen, kaikin puolin ihan mukiinmenevä, mutta ystäviä on hyvin vähän kai monestakin syystä. On tuttavia ja "kavereita", mutta he kaikki viettävät juhannusta omissa porukoissaan, perheen kesken tms. Ei vain osaa tai tee mielikään "tunkea" itseään mihinkään. Tuntuu vain, että nuorena pitäisi olla kaikenlaista, nuoret puuhaavat juhannuksena ties mitä kaveriporukoissa, mutta omalla kohdallani tällaisia porukoita ei ole. Pahaltahan se tuntuu kuunnella, mitä kaikkea hienoa ihmisillä on suunnitelmissa ja miten onnellisia ja iloisia he ovat, mutta en kuitenkaan ole sitä mieltä, että kaikilla pitäisi olla kurjaa. Olisi vain hienoa löytää jokin keino pystyä nauttimaan yksinolosta myös juhlapyhinä, kun ei se uusien ystävien löytäminen tunnu olevan yhtään sen helpompaa ainakaan. No, onneksi pian on taas "paluu arkeen".

    • sitä samaa

      Eipä ole 17 vuoteen tullut käytyä missään. Eikä juhlittua mitenkään. Jaa ei
      prhana, ilojuomia nautittua tuli joskus kauan sitten.

    • sanon vaan

      Olette yksinäisiä ainoastaan sen takia että ette viitsi lähteä minnekkään ja uskalla jutella tuntemattomille tai tavata toisia yksinäisiä. Jos ei ole rohkeutta tarttua toimeen niin olette samassa tilanteessa 10 vuoden päästäkin.

      • väsyttää

        Tuo ensimmäinen luettelemasi syy pätee ainakin meikäläiseen :-\


    • ƒiini

      Palkallinen vapaa-päivä. Nautin juuri nyt olueesta ja kuuntelen Radio Cityä.

      Huomiselle olen suunnitellut 3 tunnin retken tuonne merelle - Juhannuskokkoristeily 21-24 Tuskin maltan odottaa. ♥


      T. yksin muttei yksinäinen.

      ps. jos tuntuu tylsälle, niin lähden ihmisten ilmoille!

    • Neitonen25

      "Olette yksinäisiä ainoastaan sen takia että ette viitsi lähteä minnekkään ja uskalla jutella tuntemattomille tai tavata toisia yksinäisiä. Jos ei ole rohkeutta tarttua toimeen niin olette samassa tilanteessa 10 vuoden päästäkin."

      Kaikella kunnioituksella kirjoittajaa kohtaan, mutta onko tämä mielestäsi oikea paikka lyödä kaikki yksinäiset ihmiset samaan lokeroon ja luoda "kauhuskenaarioita" jo ennestään vaikeassa tilanteessa oleville ihmisille? Mistä sinä tiedät, miksi kukin on yksinäinen. Ja oletkohan kenties huomannut, että tämäkin keskustelu löytyy "jostain kumman syystä" mielenterveys -otsakkeen alta? Yksinäisyydelle on monia syitä ja yksinäisyyttäkin on monenlaista. Ihminen voi kokea yksinäisyyttä, vaikka hänellä olisikin joitakin ystäviä, perhettä tms. Usein yksinäisyys ei ole totaalista. Kaltaistesi ei tarvitsisi tulla leimaamaan tämän(kään) palstan kirjoittelijoita luusereiksi, epäonnistujiksi tai jotenkin muuten elämässään väärin toimineiksi. Mieti, ennen kuin kirjoitat. Ja monilla täälläkin kirjoittavilla voi muuten ihan oikeasti olla sellainenkin ongelma, ettei PYSTY lähtemään moniinkaan paikkoihin mm. erilaisten mielenterveyden ongelmien takia. Ei näitä kukaan itse itselleen valitse ja moni varmasti yrittää joka päivä parhaansa parantaakseen omaa tilannettaan, eikä silloin kaivata kaltaisiasi "totuuden torvia" tänne huutelemaan. Mene itseesi, ole ystävällinen.

      • sanon vaan

        99% näistä kirjoittajista on laiskoja jotka ei jaksa lähteä edes ulos kun luulevat ettei heitä hyväksytä yhteiskuntaan. Ovat masentuneita sen takia kun joku on haukkunut niitä muutaman kerran. Pelkkiä teeskentelijöitä ne on.


      • Eräs Elli

        Hyvin sanottu! Monenlaisia syitä yksinäisyyteen eikä asiat ole niin mustavalkoisia kuin jotkut "kaikentietävät" antavat ymmärtää. Täällä tuntuu joillakin olevan tarve "kilpailla" kuka on yksinäisin ja onnettomin. Kenen yksinolo on pahinta, kuka ei siitä mitään ymmärrä.

        Tiedoksi kiinnostuneille, että esim.eurosinkut järjestävät monenlaista juhannus- ja muutakin ohjelmaa yksinäisille.


      • Eräs Elli
        Eräs Elli kirjoitti:

        Hyvin sanottu! Monenlaisia syitä yksinäisyyteen eikä asiat ole niin mustavalkoisia kuin jotkut "kaikentietävät" antavat ymmärtää. Täällä tuntuu joillakin olevan tarve "kilpailla" kuka on yksinäisin ja onnettomin. Kenen yksinolo on pahinta, kuka ei siitä mitään ymmärrä.

        Tiedoksi kiinnostuneille, että esim.eurosinkut järjestävät monenlaista juhannus- ja muutakin ohjelmaa yksinäisille.

        Siis vastaukseni oli nimimerkille Neitonen25.


    • 159159k

      Kutsuin ystäviäni grillailemaan, uimaan ja saunomaan meille. Kuitenkaan kukaan ei kutsuun vastannut - eivät enää taida puhua minulle. Joten yksin vietän juhannuksen. Ja juon paljon viinaa.

      Hyvää juhannusta silti kaikille! Nauttikaa kesästä!

      • Liirumlaarum..

        "Kutsuin ystäviäni "

        Sinä et ole yksinäinen.

        "Nauttikaa kesästä! "

        En nauti kun en pysty. Mennyt tähänkin asti joka ikinen päivä sisällä aamusta iltaan, ja niin taitaa loppukesäkin mennä..


      • ƒiini

        Tuo on selvää säälin hakua. Miksi pitäisi heti alkaa itseää tuhota pelkän tavallisen juhannuksen takia.

        Harmi tietty etteivät tule, mutta onko syytä epäillä miksi eivät vastanneet?

        Minäkin tuossa kyselin työkaveriltani miten hän aikoo viettää juhannusta ja hänellä oli suunnitelma jo tehty.

        Eipä haittaa, sillä jos vain jaksan, niin lähden sinne merelle, niin kuin aiemmin kerroin.


    • Neitonen25

      "99% näistä kirjoittajista on laiskoja jotka ei jaksa lähteä edes ulos kun luulevat ettei heitä hyväksytä yhteiskuntaan. Ovat masentuneita sen takia kun joku on haukkunut niitä muutaman kerran. Pelkkiä teeskentelijöitä ne on."

      Alkaa tuntua siltä, että olet itse kovin tyytymätön, kun kulutat aikaasi täällä laukomassa mukatotuuksia, toisin sanoen herjoja, ihmisille, joilla voi olla hyvinkin vaikeita asioita elämässään. Masennus -diagnoosia ei kukaan saa niin kevyesti, kuin sinä tuossa viestissäsi kuvaat. Alakuloiseksi toki voi tulla, jos joku herjaa, esimerkiksi kuten sinä nyt täällä parhaasi mukaan yrität lytätä ihmisiä, jotka haluat nähdä heikompinasi ja näin pönkittää itseäsi. Surullisempi tapaus se sinä olet kuin kukaan muu täällä. Jos olisit tyytyväinen omaan elämääsi, miksi lueskelisit tätä palstaa ja herjaisit muita? Vastaus lienee päivänselvä. Huvittaa nämä prosenttilukujen latelijat, ikään kuin olisit tehnyt asiasta jonkin pitävänkin kvantitatiivisen tutkimuksen. Et ole tehnyt et, mutta itsesi saat kylläkin näillä kommenteilla näyttämään todella typerältä ja yksinkertaiselta olennolta. Säästä tämä palsta niille, jotka oikeasti tarvitsevat tukea ja lohtua sen sijaan, että analysoit päin sitä itseään ihmisiä ja ihmiselämiä, joista et tiedä yhtään mitään.

      • sanon vaan

        Lässyn lässyn. Ei ne haluu edes tukea kun ne vaan valittaa sitä yksinäisyyttä mut eivät ole valmis tekemään mitään sen poistamiseksi. Turha siis lässyttää.


    • --

      Ei mitään eroa normaaliin päivään. Ainoastaan kaupassa ei voi käydä.

    • ei örvellystä...

      Siis kysymys oli "mitä on yksinäisen juhannus käytännössä?".

      Juhannusaattona ei tarvi enää kauppaan mennä, joten päivä kuluu juhannuskukkakimpun haulla luonnosta, grillaus, saunominen ja telkan katselu.

      Eka juhannuspäivä menee toivon mukaan aurinkoa otellen tuolla pienellä rivitalon pihalla, lueskellen ja tottakait edelleen grillaten. Sähkögrillissä on helppo valmistaa yhden hengen ruoatkin näppärästi. Toki jonkinmoinen kävelylenkkikin voisi päivään mahtua, mutta ihan sen mukaan miltä tuntuu. On mukavaa, kun ei ole pakko tehdä mitään, pakko mennä minnekkään, voi vain olla.

      Ja toka juhannuspäivä menee varmaan tuon ekan mukaisesti aika pitkälti, oletan. Tosin sunnuntainahan pitäisi kait jo vettä sadella, joten se tietty muuttaa päivän kulkua, tulee enemmän telkkua töljöteltyä ja netissä surfailtua.

      En ole ketään edes yrittänyt kutsua kylään eikä itseänikään ole minnekkään kutsuttu, joten ei ole tarvinut kieltäytyä mistään. Luulen, että taloyhtiön porukat ovat aika paljon poissa, joten tuskin edes roskia viedessä kehenkään törmää.

      Ja kun täällä on alkoholistakin puhuttu, niin todettakoon, että on mullakin pullo punkkua, sellanen 2,5 dl ja sen kyllä aion tuhota.

      Näin täällä "käytytännössä".

    • Elvarista_tykkaan

      Istun kotona koiran kanssa. Kuuntelen Elvistä ja mietin, miten onnellisia muut varmasti ovat kavereidensa kanssa.

      • zpå

        "ja mietin miten ..."

        Suomeksi: ryvet itsesäälissä.


    • Cornflower.

      Minäkin olen yksin. Onneks omas seurassakin on iha hyvä olla. Olen ns. Eristäytynyt persoonallisuus. Lähetetään toisillemme positiivista energiaa muistamalla et on meitä yksinäisiä muitakin. Alkoa en käytä joten eipä tämä eroa arjesta millää tavalla. No, eipä tarvi krapuloida ja henkiki säilyy vuoren varmasti. :)

      • aina yksin

        Minäkin olen yksin asun ruotsissa ,sisareni lähtivat suomeen juhannukseksi.
        Yleensä he matkustaa, ilman että minua pyydetään mukaan..olisi ollut kiva käydä
        kotimaassa .Saan kuulla heilta että laita ittele mies että voin myös reissata"
        Ei se ole enää niin helppo laittaa 50 kymppisenä.. minulla on kylla lapsia .mutta he elävät omaa elämmäänsä. juhannus on juhlista paras, ja olisi ollut kiva viettää se suomessa ..ju ju kateus se nyt tietenkin on ...hyvää juhannusta !


    • Itsemurha.

      Minä tapan itseni.

      • Toinen..

        Ai täällä on muutkin tappamassa itseään? Pitäisikö tehdä se sitten samaan aikaan samassa paikassa? Missä asut?


    • 21.12.2012?

      Jos päihteitä ei olisi olemassa niin en luultavasti olisi kestänyt näinkään pitkälle kuin mitä nyt olen.Ikävää mutta totta :(

      Vituttaa vielä kun on niin rakastunut samaan aikaan ihmiseen ketä en voi saada ja kenet pitäisi saada unohdettua mun päästäni & sydämestäni ;(

    • kaitpa se tässä koneella menee. kuten muutkin päivät.

    • YksiNainen n.60v.

      Muistelen, että Jyväskylään perustettiin joku "sinkku-klubi" kait vuosi-pari sitten? Miten toimii ja missä? Yksinäisiä olisi aikas paljon, jotka tykkäis tulla teirän messiin mutta ei kuulu mistään mitään toiminnastanne? HALOO - onko ketään joka kuuluu kyseiseen klubiin? Nää juhlapyhät on varmaan yksinäisille yksinäisempiä kuin muut päivät, myös minulle.

      • huokaus.

        "Nää juhlapyhät on varmaan yksinäisille yksinäisempiä kuin muut päivät, myös minulle. "

        Paljon yksinäisempia nuorille ihmisille.. 60 vuotiasta ei nyt paljoa luulisi hetkauttavan..


      • Paha ihminen!

        Sinkku-klubi on sulla perseessä ;D ei vaan,anteeksi...oli pakko purkaa pahaa oloani johonkin säälittävällä tavalla.


      • Nvm55

      • 100e ainakin per pää
        Nvm55 kirjoitti:

        Hei nimim. YksiNainen n.60v.
        Tuossa sulle linkki siitä "sinkku-klubista" http://www.anonyymitsinkutseura.fi/

        Itse en ole tohtinut liittyä.

        Anonyymit sinkut seura ry:n tilinumero

        sampo FI4184000710531616

        Tonne kannattaa sitten pistää rahaa tulemaan!


      • sinkku 81

        anonyymit sinkut seura.


    • aki

      olen viettänyt jo kymmenen jussia yksin ja olen 30v mies kyllä se tietenkin välillä masentaa.

    • Persreikä sinapis...

      Katsokaa elokuva project x niin tulee hetkeks hyvä mieli

      • 25

        Jaa onks se hyvä? Katsotaas.


      • 2+2
        25 kirjoitti:

        Jaa onks se hyvä? Katsotaas.

        On hyvä oikeesti :)


      • Paskaa juhannusta.

        Joo ei kiitos, näköjään Hangoverin tekijöiltä. Ei naurattanut yhtään kyseinen hehkutettu massasonta. Mustaa huumoria se olla pitää.


      • The expendables 2?
        Paskaa juhannusta. kirjoitti:

        Joo ei kiitos, näköjään Hangoverin tekijöiltä. Ei naurattanut yhtään kyseinen hehkutettu massasonta. Mustaa huumoria se olla pitää.

        No tuu imee mun mustaa penistäni,sit sua varmaa naurattaa?

        Tulis jo inception 2...


    • Parikymppisestä alkaen liki jokainen juhannus yksin (muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta). Ei ahdista, eikä masenna. Oikeastaan on jopa helpottavaa olla ottamatta osaa pakkojuhlintaan. Nautin rauhasta ja yksinolosta. :) Arkena ehtii kyllä pölistä ja pörrätä siellä täällä ihan riittävästi.

    • Nvm55

      Koiran kanssa lenkkeilyä ja kait sitten telkkaria tuijotellen ilta. Ei viitti tansseihinkaan lähteä kun on vielä toipilaana flunssan jäljiltä. Kerrostalossa melkein keskellä kaupunkia on nyt rauhallista.

    • Invisible boy

      En minä mitään jusseja viettele, kun en ole homoseksuaali.

      Plääh. Tässähän tämä menee, kuten muutkin päivät. Huomenna olisi saunavuoro, voisin vaikka leikkiä, että saunon keskikesän kunniaksi. Tai oikeastaan voisinkin mennä jo tänään tosimiehen juhannuslöylyihin kylmään saunaan ja sivellä itseä "kevyesti" lehtettömällä, keskikesän koivusta tehdyllä, vastalla. Siinähän ne paikat lämpenee ja samalla tulee rangaistus siitä, että en niele tähän aikaan vuodesta grillattua makkaraa, kuten "oikeat" ihmiset.

    • Modern.

      Tärkeä juttu on olla ajattelematta asiaa. Olla ajattelematta juhannusta ja muita pyhiä. Elät sen niinkuin normaalistikin. Kohta se on jo ohi.

    • yksinäinen nainen

      keskustelun taso tällä sivulla on niin ala-arvoista, itseään aliarvioivaa ja lähimmäistä loukkaavaa, että olen mieluummin yksin kuin laittaisin esimerkiksi nettitreffi-ilmoituksen. yksinäisyys on raskasta, mutta parempi vaihtoehto kuin huono seura.
      voimia kaikille elämään eksyneille!

      • Usvaa

        Hei,sinä ajattelet hyvin samalla tavalla kanssani. Vietän yksin juhannusta, eikä se ole helppoa tuoreen avioeron jälkeen.Mieheni uskottomuus ja pitkän yhteisen elämän hajoaminen sirpaleiksi satuttavat nyt tosi kipeästi. Tarvitsen nyt ystävien tukea, mutta en ole helppoa seuraa murtuneena. Nuolen tässä haavojani ja yritän nukkua, kun unikin ollut huonoa niin kauan.Lohduttaa,että on muitakin, joille yksinolo on raskasta. Minä olen seurallinen ,enkä halua käpertyä tähän. Toiset ihmiset ovat tärkeä peili ja myös voima.


    • aarrgggh

      Kumpi on pahempaa, viettää juhannusta ypöyksin vai huonossa parisuhteessa (yksin)? Surffaillaan netissä eri huoneissa, sanotaan muutama ilkeä lause toisillemme, toivotaan että oltais jossain muualla jonkun muun kanssa. Tosin eihän meillä kummallakaan ole ketään muuta kenen kanssa juhannusta viettää. Ensi vuonna tähän aikaan olen todennäköisesti jo ihan yksin, eipä silloin ole ainakaan ketään enää vierellä räksyttämässä ja pilaamassa tätäkin vapaapäivää.

    • toivoelää

      Mieluummin yksin yksiössä kuin nalkuttavam akan kanssa mökillä! Ihminen on vähän sellainen että milloinkaan ei ole asiat tarpeeksi hyvin. Mutta kaikkeen tottuu ja elämä voi muuttua parempaan jo ensi viikolla. Muistakaa lotota joka viikko edes parilla eurolla!

    • seonseon

      Leffoja useampi, hyvää syötävää, pari saunaolutta saunan jälkeen ja siinähän se sitten menikin. Siinä se on päivä missä muutkin. Näin ainakin minulla.

      Vanhan petturilehmän tilalle uutta hakemaan. Siinä sitä hommaa taas onkin kun tästä pienestä 5 miljoonan yksilön navetasta yrittää sopivan löytää. Eli juhannus yksin on oikein tervetullut tänne.

      Tsemppiä yksinäisille. Niin ja hyvää viikonloppua, koska sellainen se on.

    • No esim.tämmöinen..

      Olen ollut koko päivän kotona. Siivosin aamupäivällä ja kävin kaupassa. Otin parvekkeella aurinkoa ja luin. Olisin voinut lähteä vanhempieni mökille, mutta ei inspaa. Minusta on toisaalta ihanaa olla yksin kotona, kun koko talo ja kaupunki on niin hiljainen. Yleensä täällä kuuluu vaikka mitä ääniä kaupungilta, mutta ai että nautin siitä, kun nyt ei kuulu mitään. Mulla on kyllä masennusta ja paniikkihäiriötä, mitkä vähän rajottaa jaksamista ja elämistä. Oishan se kiva olla jossain luonnossa, mutta ei huvita vanhempien kanssa viettää jokaista pyhää. Lepäilen ja rentoudun siis kotona, enkä ota paineita mistään.

      • erthetru5467u

        Itsekin olen siivoillut ja kävin pyöräilemässä. Ehkä Saksa-joku maa -pelin voisi käydä katsomassa baarissa, jotkuhan ovat auki.


    • lonely day

      täällähän tämä juhannus menee koneella istuen ja samalla kaikki kaverit on festareilla

    • runkkasin oopperassa

      tulkaa siivoo tänneki!

    • Wolffens

      No itse olen muutaman oluen ottanut, vähän soitellut rumpuja ja ollut tietysti koneella eli olutta lukuunottamatta normi päivä. Pari viimeistä viikonloppua on tullut istuttua iltaa jossain muualla vaikka yleensä omissa oloissani olenkin niin paljon että hulluksihan tässä on jo tullut, nyt tämmönen juhlapyhä sattui sitten kohdalle etten ole lähtenyt mihinkään ja masentaahan se meinaa. Kaverin kaverilla olisi kekkerit mutta en kyllä jaksa kuokkia kun ei tosiaan tuon tyypin kanssa kauheasti olla tekemisissä, juttuun tulla kyllä ettei mitään negatiivistakaan sanottavaa ole.

      Yksinäisyys on kyllä valitettavasti tosi paljon kiinni itsestä, olen sen tiedostanut vaikken sitten kuitenkaan käytännössä tee asialle mitään. Yleensä kun lähden iltaa jonnekkin istumaan niin kyllä se kaverit jotka soittavat, jotenkin ihmeellisesti sitä ei itse tule soiteltua ollenkaan niin innokkaasti. Kenties omassa itsetunnossa olisi paljon kehittämisen varaa... ja siinähän se onkin kun tällaiseen yksinäisyyden kierteeseen joutuu niin se ruokkii itse itseään kunnes sitä itse jaksaa lähteä taistelemaan vastaan.

      • Et saa Rieseneitä

        Sulla on kavereita? Ota ilo irti niistä! Mene terve ja onnellinen ihminen ulos! Mene jo! Mene.


      • Wolffens
        Et saa Rieseneitä kirjoitti:

        Sulla on kavereita? Ota ilo irti niistä! Mene terve ja onnellinen ihminen ulos! Mene jo! Mene.

        Ovat jo melkein kaikki vakiintuneita ja varmasti viettävät Juhannusta ihan omissa porukoissaan, monet niistä asuvatkin sen verran kaukana ettei niiden luo yhtäkkiä voikaan lähteä.

        Muutenkaan en oikein tykkää tuppautua sellaiseen porukkaan joka on keskenään hyviä tuttuja vaikka siihen porukkaan sitten kuuluisikin kenties joku kavereistani. Tuolla kekkereissä olisi esimerkiksi sellainen tilanne kun järjestäjäkään ei ole kuin kaverin kaveri.

        Varmaan sitä kuitenkin pitäisi enemmän "tuppautua" mukaan niin nämä yksinäiset hetket vähenisivät, jotenkin sitä vaan ei pysty.


    • Käytännössä

      Minun juhannukseni (tänään juhannusaattona pe 22.6.2012) on mennyt tietokoneella. En ole käynyt ulkona, edes parvekkeeni ovea en ole tänään aukaissut. Päivällä oli aikomus lähteä pyöräilylle tai kävelylle, mutta se jäi. Tunsin itseni vain niin yksinäiseksi.

      Alakerrassa alkoi juopottelu eilen illalla ja jatkui tauotta yön yli tämän päivän iltaan saakka. Nyt on ollut muutama tunti hiljaista, mutta arvelen että palaavat takaisin. Alakertaa asustaa alkohollisti, jonka luona äänekäs seurue kokoontuu lähes joka viikonloppu. Pumpulit korvissa eivät anna paljoa suojaa huudolta ja läpitunkevan kovaääniseltä keskustelulta.

      Keneltäkään en ole saanut tänään puhelinsoittoa, en tekstiviestiä enkä sähköpostia, jossa olisi toivotettu hyvää juhannusta, enkä minäkään ole toivottanut tänään hyvää juhannusta kenellekään. Ainoastaan eilen kaupan kassalla minulle toivotettiin hyvää juhannusta, ja toivotin samaa takaisin, ja eilen myös sain vakuutusyhtiöltä puhelinsoiton, jossa päivitettiin vakuutustietojani, ja tuo virkailija oli toinen, joka minulle toivotti hyvää juhannusta, ja minä samoin hänelle.

      Olen yksinäinen suurimman osan vuodesta, mutta juhla-ajat ovat raskasta aikaa. Silloin yksinäisyys moninkertaistuu ja häpeä siitä, ettei osaa luoda ihmissuhteita.

      Olen raitis ja tupakoimaton keski-ikäinen nainen. Menen käymään hetkeksi parvekkeella, ja toivon, ettei sinne nyt nouse tupakansavua.

    • Dauda Aljattes

      Mahtavaa yksnäistä mittumaaria vaan!

      Tässä ilmoittautuu vielä yksi isoloituva persoonallisuus. Juhannuksen yksinäiseen viettoon varasin hyvää ruokaa ja pari parempilaatuista olutta. Tähän mennessä olen katsonut pari elokuvaa juutupesta, kirjoittanut päiväkirjaa ja soitellut vähän kitaraa. Tiedätte varmasti, kuinka juhannus on yksinäiselle hankala juhlapyhä, mutta tällä kertaa ei ole tullut pahempia angsteja päälle.

      Toisella puolella maata asuville vanhemmille tulee näköjään pidettyä vielä kulisseja yllä, sillä valehtelin heille meneväni erään työkaverini mökille juhlimaan. Hiukan kököltä tuntuu toimia noin, mutta on aivan turha hämmentää ihmisiä, jotka eivät kuitenkaan tajuaisi. Vanhempiini minulla on muodolliset välit, enkä tarvitse heiltä mitään säälittelyjä.

      • hahaha

        katot youtubesta leffoja? on köyhää1


    • akka73

      Nimimerkille: käytännössä, hankin radiokuulosuojaimet.

      Kirjotuksesi oli kuin omani..yhtä yksinäinen olen.
      Olen myös keski-ikäinen nainen joka ei polta eikä juokkaan ja kassa oli ainut joka toivotti hyvää juhannusta. Se tuntui oudolle, mutta samalla hyvältä..
      Tänä jussina alakertani oli poissa, ihanaa, hiljasta ja rauhallista.

      Voimia sulle, vaikka en itse tiedä mistä sitä repisin, joskus tuntuu että ei jaksa.

    • ..........

      kyllä se vaan on niin, että jos itse eiota koskaan muihin yhteyttä, saa olla yksi, eri juttu jos haluaakin olla yksin..
      ihmiset luulee, et häiritsee jos on aina yhteydenottajana eli aktiivisuutta ja itse säälittely pois..

      • ...

        kokeiltu on, ei silti näköjään kiinnosta seurani. Aina soitan ensiksi ja ne sanoo jotain "joo katotaan" sit sanon "soittele sitten koska mennään" eikä mitään kuulu. odotan ja odotan vittu miksi ei voi edes ilmoittaa ettei tulekaan. ja tämä on toistunut varmaan 1000 kertaa. VITTU MINÄ VIHAAN IHMISIÄ.


      • Kullinluikauttelijat
        ... kirjoitti:

        kokeiltu on, ei silti näköjään kiinnosta seurani. Aina soitan ensiksi ja ne sanoo jotain "joo katotaan" sit sanon "soittele sitten koska mennään" eikä mitään kuulu. odotan ja odotan vittu miksi ei voi edes ilmoittaa ettei tulekaan. ja tämä on toistunut varmaan 1000 kertaa. VITTU MINÄ VIHAAN IHMISIÄ.

        " Aina soitan ensiksi ja ne sanoo jotain "joo katotaan" sit sanon "soittele sitten koska mennään" eikä mitään kuulu. odotan ja odotan vittu miksi ei voi edes ilmoittaa ettei tulekaan. ja tämä on toistunut varmaan 1000 kertaa"

        perus.. :DDDDDD

        Suuri osa ihmisistä on kyllä täysiä mulkkuja.


    • aiempi

      älä vihaa, muista, et on paljon yksinäisiä ihmisiä, et ole yksin yksin ja älä ota raskaasti, äläkä soita tuollasille, jos eivät pidä puheitaan..
      eikä sitä kokonaan yksin ole kun on täällä muitakin yksinäisiä ja voi kirjoitella tänne..

      hyvää oloa!

    • ƒiini

      Unhdin mennä sinne juhannuskokkoristeylelle.

      Istahdin olutterasille ottamaan olutta ja miehet tulivat juttelemaan kanssani. Kuinka mukavaa oli kuulla, kun miehet sanoivat minua kauniiksi ja juttua luisti niin paljon, että unohdin kokonaan mitä minun oikeasti pitikään tehdä. ;))

      Harvoin minua kehutaan ja tietysti se tuntui hyvälle.

    • yks yksinäinen

      Ostin ruokaa riittävästi torstaina. Perjantaina kävin Hesburgerissa syömässä. Katoin illalla jalkapalloa. Tänään oli tarkoitus käydä lenkillä, mutta sade vesitti sen. Olin koko päivän sisällä. Tein ruokaa. Lueskelin. Välillä netissä. Katoin illalla jalkapalloa. Ja harmittelin tylsää viikonloppua ja juhannusta. Sellaista täällä. Huomenna saattaa olla aika samanlaista. Vesisadetta on ainakin luvattu :)

      • KKK

        Onneks tää paska on huomenna ohi. Itse olen nukkunut unilääkkeillä koko juhannuksen kun masensi ja ahdisti niin paljon.


      • Pasi-
        KKK kirjoitti:

        Onneks tää paska on huomenna ohi. Itse olen nukkunut unilääkkeillä koko juhannuksen kun masensi ja ahdisti niin paljon.

        Onko sulla sitten parempi olo, kun ne riitelevät virtaset ovat taas kotonaan, siellä seinän takana? Niin ja se juhannushan oli monilla vasta sen ihanan kesäloman alku. Eli kaipa sä tarvitset niitä unilääkkeitä vielä koko heinäkuuksikin.


    • pixi

      minulle ainakin sitä.ettei muut soita kuin lehtikauppias , toivotti sentään hyvää juhannusta,vaikka en lehteä tilannutkaan.

    • Viveka taas

      Ainakin SPR:n ystäväpalvelusta voi kysellä itselleen ystävää, joka kävis tervehtimässä ja kenties lähtis kanssasi esim. lenkille . Mikäli olet yksinäinen voit myös alkaa itse ystäväksi jollekkin toiselle yksinäiselle.

    • yksinäinen mies

      Saako sielt panokaveriksi naista sielt SPR:n ystäväpalvelusta?

      • Anonyymi

        Miksi on aina tälläisiä tyhmiä heittoja?
        Kertoo kirjoittajasta vain, että ei oo muuta mielessä ja itse on vailla.
        Sitä en kyllä yhtään epäile, itse en rupeisi tuommoselle kaveriksi!


    • ei haittaa

      Meniks juhannus muka jo. En huomannut lainkaan kun kaikki päivät on niin samanlaisia.

    • k44uig

      zdf

      • Anonyymi

        10 vuotta kulunut aloituksesta, mutta sama yksinäisyys.

        Huomenna on onneksi sunnuntai.
        Lauantai on pahin.
        Pitäis keksiä joka viikonlopuksi jotain ohjelmaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe