S3 liian kova kysyntä
11
112
Vastaukset
- Jopasjonyt
" Laite maksaa kahden vuoden kytkyllä 200 dollaria." Jo on melkosen halpa. Paljonkohan puhelut sitten maksaa?
- on se hyvä
samsung jyrää kovalla vauhdilla ja hyvin menee.
http://www.kauppalehti.fi/5/i/mobiili/kl_mobiili/uutinen.jsp?oid=201206204453&ext=nwnd - selvästi paras..!
Minkäs mahtaa! Onhan se markkinoiden paras puhelin!
HTC one x tosin ei siittä kaukana!- best! best!
Tulee kiire valmistamaan SGS3 puhelimia.Hyvä menee kaupaksi ja viedään käsistä.
- olikohan tarpeeksi?
best! best! kirjoitti:
Tulee kiire valmistamaan SGS3 puhelimia.Hyvä menee kaupaksi ja viedään käsistä.
Kävin eilen Elisa myymälässä, olisin katsonut vain jotain suojakalvoa. Ovelta käännyin melkein heti takaisin, myymälä oli tupaten täynnä ihmisiä. Keskellä myymälää oli pöytä, jossa oli näitän Samsungia esitteillä. Sen vähän minkä kuulin myyjien ja asiakkaiden keskusteluista, kaikki koskivat tuota S3:sta. Tavallisesti siinä liikkeessä on pari myyjää arkisin, nyt oli tuplattu. Hinta näkyi näille puhelimille olevan 619 euroa, muistaakseni, sen verran vilkaisin. Joten uskon kyllä tuon menekkiuutisen. Ihan kuin pula-aikana, kaikki jonottivat samaa. Olisi kiva tietää loppuiko kesken!? Itselläni on vain Gio, se riittää minulle!
- Ji PPii
i föönit kärsii, vanhahtava tekniikka ja pikkuruinen näyttö, ympärillä kondomi ei enään pure.
Nyt halutaan vapautta, virustorjunta pitää 100% varmuudellä pöpöt pois.
i fööniin tuli oma GETEKEEPER virustorjuntaohjelma joka on Applen itsensä kehittämä ja ihan tarkaan tiedetään kuinka hyvin Applen itsensä tekemät "ohjelmat" toimii niin minua föönin omistajana pelottaisi toissaan..
Pysytään Antti puhelimissa ! - hyvä ostos
http://m.tietoviikko.fi/home/Samsungin ongelma: Galaxy S III on liian hyvä ja sillä ei ole tarpeeksi kilpailijoita
Itse sain oman SGS3 hintaan 599 euroa Expertiltä. Siellä niitä oli vielä aika paljon jäljellä.
- xcoverman
onko järkeä ostaa läppärin hintainen puhelin,ostakaa mielummin samsungin tabletti ja rinnalle joku 150-200e känny
- on jo
xcoverman kirjoitti:
onko järkeä ostaa läppärin hintainen puhelin,ostakaa mielummin samsungin tabletti ja rinnalle joku 150-200e känny
Molemmat löytyy .
- valinnanvaraa!
on jo kirjoitti:
Molemmat löytyy .
Minullakin on läppäri, tabletti ja 2 älypuhelinta, toinen Nokia, toinen Samsung Gio. Kaikille löytyy käyttöä! Noissa puhelimissa on eri operaattori, toisessa Saunalahti, toisessa Sonera. Tabletissa Saunalahden mobiililaajakaistan simmi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242411Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442027Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä271891Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818