Nina ja Nippe sekä John

Matteusko

NINA JA NIPPE SEKÄ JOHN

Tämän tarinan ymmärtämiseksi pitää lukea tarina NINA JA NIPPE

Nippe oli syystäkin joskus valittanut, että kullinsa paljo seisottaminen aiheuttaa hänelle lihaskipuja ja että liian harvoin hän pääsee laukeamaan. Jälkimmäiseen valitukseen Nina ei ollut kajonnut. Mutta edellisen takia hän oli täysin omatoimisesti lomauttanut Sissin siihen saakka, kunnes Nippe saa sterilisaation, ja hankkinut tilalle miespuolisen palvelijan – täysin omien vaatimustensa mukaisen. Sillä perusteluksi hän oli ilmoittanut Nipelle: ”Mutta minäpä haluan katsoa ja kiusata komeaa kullia yhä vain enemmän ja enemmän.”
Ninan palvelija onkin John, 25-v. pikimusta Suomessa syntynyt afrikkalainen, komea, taitava, hellä ja vanttera uros, jolla on komeasti kiiltävä ja huomattavan suurikokoinen penis punertavine terskoineen ja isot kivekset tiukassa kassissa. Nippeä hän on suorastaan pelottanut niin paljon, että tämä on asennuttanut valvontakamerat, joka huoneeseen, missä Nina vähänkin tulee olemaan kahdestaan Johnin kanssa. Nina puolestaan on hykerrellyt niille ajatuksille, joita hänen päähänsä on pälkähtänyt tehdä Johnin kanssa. Sitähän hänen ei tarvitse pelätä, että John häntä ”pamputtaisi”, koska John tietää Ninan olevan vailla ehkäisyä.
Nyt John on pitkän viikonlopun ajan tutustunut talon tapoihin tiiviisti Ninan ja Nipen kanssa. Nina on taas hurjastellut Nipen kanssa niin, että alapäänsä tuntuu maanantai-aamuna aika kipeälle. Silti Nina laittautuu herkulliseksi sillä aikaa, kun Nippe tekee aamutoimet valmistautuen työmatkalle, ja John laittaa heille aamupalan. ”Panin sukkahousut jalkaan tuon miehen hillitsemiseksi”, hän kuiskii Nipen korvaan. Vai mukamas ”hillitsemiseksi”!
Periaatteessa valkoiset sukkahousunsa ovat niin ohuet, että vain kiilto ja saumat paljastavat niiden olemassaolon. Yllään hänellä on valkoinen ja hihaton kotelomekko, jonka helma ei peittäisi edes housuvahviketta, jos sellainen niissä olisi, ja jonka kaula-aukko on maksimaalinen. Rintojen välistä on nyöritys vyötärölle saakka. Kaulassaan hänellä on monenkertaiset valkoiset puuhelmet, korvissaan salibandypallon kokoiset valkoiset puupallot, ranteissaan useita valkoisia rannerenkaita ja jalassaan valkoiset piikkikorkoavokkaat, joissa 14-senttiset korot. Hän asettautuu eteisen oviaukolle niin hemaisevasti hyvästelemään Nippeä, että tämä tuskin malttaa jäädä ylitöihin.
John on kiirehtinyt keittiöstä vilkaisemaan tilannetta, ja heti hänen silmänsä alkavat kiilua, sieraimet suurentua, punainen kieli lipoa, hengitys tihentyä ja kalu jäykistyä. Jos Nina kaiken tietäisi ja olisi normaali nainen, hän pelästyisi ja hankkiutuisi ulos. Mutta tilannetta lainkaan pelkäämättä ja sen hienosti halliten hän kopsuttelee pyllyä pyörittäen ja hajuvedelläänkin huumaten aivan Johnin editse olohuoneen nojatuolille istahtaen ja huokaisten lausahtaa päättäväisesti: ”Vihdoinkin kahden! Riisuuduhan alasti, mies!” John hämmästyy käskyn sävyä ja sisältöä, punastuu ja vaivautuu, kunnes Nina tivahtaa: ”Vaatteet pois! Olen minä alastoman miehen ennenkin nähnyt, mutten mustaa, joka minua nyt kiinnostaa. Vaatteet pois jo!”
John tottelee ja yrittää kahmia paisuvan kalunsa käsiinsä. ”Kädet pois! Tässä talossa miehet eivät hypistele kaluaan muutoin kuin käskystäni ja silloin todella hyvin sitä käsittelevätkin”, Nina käskyttää ja käskee: ”Astuhan lähemmäs niin saan sitä tervehtiä!” Ninan hemaisevan olemuksen nähdessään ja käskyt kuullessaan John alkaa kiihottua ja kalunsa kohottautua. ”Onpas sinulla oikein musta ja komea patukka. Voi, kun minä pidän tästä ja saan kyllä tämän innostumaan”, Nina kehuskelee eteensä työntyvää julmuria alkaen sitä hyväillä vielä neuvoen: ”Pidä kätesi selän takana! Minun käteni kyllä tälle pärjäävät.
Varttitunnin taitavan hyväilyn ja lepertelyn ansiosta Johnin kulli on täydessä mitassaan, n. 30 cm, paksu, suonikas, sykkivä peli kurottautuu kiimatippa terskan päässä aivan miehen vatsaa vasten. John hengittää, huohottaa ja liikehtii paikoillaan tuolla sekunnilla tulevaa siemensyöksyä. Mutta tietysti Nina lopettaa juuri sekuntia ennen sitä hymyillen ilkikurisesti sille, ettei mies päässytkään tulemaan. Johnin valtaa villi raivo, jonka hän vaivoin saa hillityksi, kun Nina pyytää häntä istuutumaan.
”Kuules, hyvä kaveri”, jatkaa Nina asiallisesti ja avoimesti: ”Toisitko minulle hurjimmat kengät, mitä komerostani löydät, ja auttaisit minua vähän?” Nopeasti John kädet vieläkin vavisten tuo lasikorkosandaalit, joissa on 20-senttinen piikkikorko ja 4-senttinen lasipohja. Nina ojentaa jalkansa Johnille, joka riisuu niistä avokkaat. Sitten hän nousee seisomaan ja pyytää Johnia riisumaan sukkahousunsa: ”Riisu varovaisesti, etteivät ne mene rikki!” Sitten Nina istuutuu, ojentaa jalkansa taas Johnille, joka pukee nuo lasipohjasandaalit.
... jatkuu...

1

1258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matteusko

      ”Kuules, hyvä kaveri. Nippe oli viikonlopun niiiin niiin julma ja tuhma naisen parasta tavaraa kohtaan, että se on tooodella kuiva ja kipeä. Kantaisitko minut vuoteelle ja hoitaisit tuota pientä raukkaa?” ehdottaa Nina. Kuten hirmunälkäinen kypsän lihakimpaleen, alaston John koppaa Ninan syliinsä ja vie vuoteelle selin makuulle niin, että pylly on lähellä sängyn päätyä. Siinä Nina nostaa pitkät ja upeat säärensä korkkareineen leveään haara-asentoon ja viistosti kohti kattoa ja vetäisee mekkonsa nyörityksen niin auki, että rinnat pomppaavat näkösälle. Mikä herkkupala kiimaiselle kollille! 999 miestä 1000:sta syöksyisi Johnin tilanteessa apajalle, mutta näennäisen rauhallisesti Nina saa käteensä vauvan nyrkin kokoisen voiderasian, ojentaa sen Johnille ja neuvoo: ”Tyhjennä tämä hellästi hellästi voidellen alapäähäni, että kuivuus ja kipu lakkaisivat!”
      John lyyhistyy vielä sykkivät kalunsa sängynpäätyyn piilottaen Ninan jalkojen väliin ja alkaa voidella tämän talon ainoaa ja varmaan maailman kauneinta ja ”säästyneintä” rouvapillua. Noin puolen tunnin voitelun ja hyväilyn aikana Nina on ulospäin yrittänyt olla lähes huomaamaton, mutta sisäisesti nauttinut valtavasti tästä ja seuraavasta suunnitelmasta, jonka hän viileästi ilmoittaa kohta. Koska Nina tietää, että Johnilla on voittamaton halu naida hänet tai sen sijaan runkata, hän käskee ”pirullisesti”: ”Hiero käsistäsi loppu rasva hellästi rinnoilleni ja nuole kielelläsi ja ime huulillasi se alapää kuivemmaksi!” Tällä iiinhottavalla tavalla Nina estää Johnia sekä naimasta häntä että runkkaamasta itseään. Hurjat pillunesteet ja orgasmit tekevät Johnin ”kuivatustyön” toivottomaksi ja siemensyöksyn läheneminen tekee käsistään hiukan liian hurjia Ninan herkillä rinnoilla.
      Puolen tunnin nuolemisen, imeskelyn ja hieronnan jälkeen Nina tuntee todella saaneensa tarpeeksi ensiluokkaista käsittelyä, huokaisee ja kiittää painaen rauenneet silmänsä kiinni. ”Tunnen itseni todella hyvin hoidetuksi. Olen sinusta todella kiitollinen. Tuopas ja puepas minulle takaisin ne sukkahousut ja avokkaat!” hän neuvoo rauenneena.
      John käy todella kuumana ja kiimoissaan, ja ilman niitäkin ohuiden sukkahousujen pukeminen noihin säihkysääriin olisi tarpeeksi vaikeaa. Kun hän saa ne paikoilleen ja avokkaat jalkaan, Nina nousee seisomaan kokovartalopeilin eteen ihaillen itseään ja pyytää vielä: ”Tarkistatkos, että saumat ovat suorassa?” Näine hyvineen Nina lähtee taas pyllyä pyörittäen kopsuttelemaan parkettilattiaa kohti olohuonetta. Koska Johnin kalu on saanut seistä toista tuntia aivan maksimikoossa ja –paineessa, hänelle tarjoutuu tilaisuus jäädä jälkeen ja vetää nopeasti käteen. Mutta Ninapa keksii pyytää rinnalleen ja tarttuu sojottavaan kankeen estäen runkun – taas.

      Kello ei ole vielä 10:kään. Mutta näky valvontakameran kuvissa on kiihottanut ja raivostuttanut Nippeä työpaikallaan melkein kuin Johnia itse paikalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      105
      3424
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      84
      3292
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      323
      1976
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      90
      1469
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1266
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1165
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      898
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      132
      850
    9. 46
      793
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      777
    Aihe