Hei
Tiedän, ettei ahvenanmaalla makseta tv-lupaa, ja miksi pitäisikään. Mutta teillä on siellä oma tv-lupanne ja olenkin utelias kuulemaan siitä.
- Mitä maksaa, onko henkilökohtainen vai talouskohtainen
- Mitä se kattaa? Ilmeisesti YLE:n kanavat näkyy sillä, muttei mainostv:n kanavia
- Montako omaa kanavaa teillä näkyy
- Näkyykä ruotsin kanavia ?
Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Ahvenanmaan tv-lupa
4
298
Vastaukset
Lupamaksu on 220 euroa/vuosi, on talouskohtainen. Suomen 1,2, FST5, Ruotsin 1,2,4, joku lastenkanava ja kunskapskanalen, oma Åland24.
- niin...
Ahvenanmaan lupa ei kyllä kata YLE:n ohjelmistoja, vaikka ne Ahvenanmaalla näkyvätkin. Toisin sanoen: esim. SFT tai muutkaan kanavat eivät saa mitään korvausta Ahvenanmaalta siellä katsotuista ohjelmista. Ahvenanmaalla maksettava lupa kattaa paikallisradion tuotannon. Ruotsin ja Suomen TV:n näkyvät asiat katsotaan Ahvenanmaalla lupamaksuitta. Ja ne on jopa lailla vuodesta 1996 asti niistä maksuista vapautettu.
- Olen ollut siellä
Yle siis maksaa ruotsille sen Tv:n näkymiset ?
Eli siinä taas yksi etuoikeus minkä te saatte Suomesta.
Onko kukaan laskenut mitä Ahvenanmaan kulut tulevat maksamaan Suomelle?
Suomi saa tietysti kaikesta hyvästä teiltä takaisin sen, että siellä Ahvenanmaalla kohdellaan eriarvoisesti suomenkielisiä kansalaisiamme. Olisiko jo kyseessä
röhkeä syrjintä joka on vielä laillistettu jollain argumentilla, että semmoista
on teidän kiihkoruotsalaissuus siellä saarellanne.
- 12
ei täällä mantereellakaan lessut maksa tv-lupia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651463Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110920- 58771
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48754- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39707Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71681Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026679Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41667Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68662