Elämä on pers..stä. Vaikka kuinka yrittää itseään piristää, vaikutus on vain tilapäinen jos sitäkään, ja mieli painuu samaan allikkoon mistä yrittää nousta ylös.
Elämä kulkee ohitse, kukaan ei rakasta ja kaikkialla on ikuinen syksy. Ja sataa. Ja salamoi. Ja vaikka kuinka juokset ja toivot että yksi salama osuisi ja kärventäisi kuoliaaksi, salamat iskevät aina metrin päähän, ja selviät vahingoittumatta. Kauempana ihmiset nauravat sinulle. Kyllä, juuri sinulle.
Hauskaa Juhannusta.
Hauska Juhannus
5
157
Vastaukset
- VanhaVaris
Älä hyvä Käppänä vaivu synkkyyteen. Kyllä sinuakin joku varmasti rakastaa, vaikka et sitä tiedostaisi. Ei minullakaan ole miesystävää, mutta uskon silti, että joku rakastaa minua. Ainakin lapset, äiti, sisarukset ym., vaikka eivät sitä minulle koskaan suoraan sano. Ja voi olla jossakin joku vielä "tuntematon" mieskin, joka rakastaisi jos tietäisi olemassaolostani. Samoin sinua joku nainen.
Elämä on lahjaksi saatu, joten olkaamme kiitollisia siitä! Vaikka se välillä ei niin mukavalta tunnukaan. Mene vaikka partsille istumaan ja miettimään asioita vähän positiivisemmasta näkökulmasta. Ymmärrän kyllä että tuskasi on varmasti aito, mutta luulen että sille olisi jootakin tehtävissä jos vain haluaisit. Soita vaikka jollekin tutulle ja jutustele vähän aikaa vaikkei asiaa olisikaan.
Hauskaa Juhannusta sinullekin kaikesta huolimatta! - Öh
miekkari tai peili sieltä se vastaus löytyy.
- Velipyöveli
kanssasi täysin samaa mieltä...
- Lauritsalan Lauri
Meitä on monta yksinäistä ja ahdistunutta, varsinkin näin juhannuksena. Mutta ei onni ole riippuvainen juhlapäivistä, se voi tulla vaikka ensimmäisenä arkena sen jälkeen.
Nautitaan kuitenkin kauniista säästä ja kesästä vaikka yksin. Elämä jatkuu, emmekä tiedä millaisen ja miten. Siksi kannattaa aina odottaa tulevaa. Ensi juhannus voi olla jo aivan toisenlainen.- fjbbfd
voi olla vaan voi olla olemattakin... kuin yksi 1 000 000 arpalipusta joista jokaisella saa palkinnoksi samaa paskaa... enää vaivaakin sitten epätietoisuus siitä kuinka paljon..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780