Uskonlahkot pirullisen vaarallisia paikkoja !

Raamatun varoitus

Moni erehtyy menemään etenkin näin Juhannuksen aikaan uskonlahkon kokoukseen sisälle?

Raamatun mukaan nuo hurmahenkiset uskonlahkot ovat petollisia paikkoja ihmisen sielulle:

Matt.7
22 Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
23 Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'

5

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta, haluan tässä yhteydessä muistuttaa pirullisen vaarallisesta sunilahkosta, joka onneksi kaatui alkumetreillä. Se kaadettiin Raamatun Sanalla

Miksi sunilahko on vaarallinen?

No siksi kun se kiistää sovitusveren voiman ja rienaa Pyhää henkeä monin eri tavoin.

• Epätietoinen?

Mitä mieltä olet vanhoillilestaadiolaisista, onko lahko vai ei?

• Jeesuksessa on

myös yksin pelastus, joten ilman Jeesusta menee varmasti kadotukseen eli toiseen kuolemaan eli tulijärveen.

Tärkeää on pysyä hyvässä totuudellisessa ja hyljätä huono pois. Kaikki tulee koetella ja pitää hyvä, sillä on Jumalasta. Kiitetään Isää Jeesuksen nimessä ja kunnioitetaan kaikkia, mutta ei tietysti laittomuutta eikä valheita eikä muuta huonoa.

Asiat ovat moninaisia näissä maailmassa tapahtuvissa. Kukaan ei ole täydellinen, mutta Jumala vie työnsä päätökseen kuten on kirjoitettu, joten tärkeää on tuntea ne Jumalan Hengen opettamana.

• Rami!

Raamatun varoitus kirjoittajalle .!

Ensin ajattelin ettei minulla ole tähän mitään sanottavaa ,mutta sitten raamatun paikat alkoivatkin puhuttelemaan minua. Päätin ,että jospa sittenkin toisin ajatukseni esiin .
      Olisi hyvä jos joku saisi sydämmelleen tuoda esiin Jeesuksen omat ohjeet ja opetukset tänne maailman
      myllytyksen keskelle.
      Vielä niin kuin ne ovat raamattuun kirjoitettu .Jeesuksen ollessa täällä itse opettamassa valitsemiensa opetuslastensa keskellä heitä itseään henkilökohtaisesti opettaen .
      Jeesuksen käyttämien sanojen voimassa on
      tehokkaampi vaikutus tähän pahaan ja langenneeseen maailmaamme .Onhan hän itse SANA. Amen t. Rami!

• Väärässä hengessä

on mahdoton lähestyä Isää Jumalaa Pojan Jeesuksen nimessä ja Hengessä, ja siksi on tärkeää anoa ja tehdä mielenmuutos ihan nöyrästi Raamatun koko ilmoituksen mukaan.

Jumala tuntee jokaisen ihmisen lähtökohdan ja asiat paremmin kuin ihminen voi koskaan tulla tuntemaan ja on totta tämä. Nöyrät tahtoo turvata Jumalaan ja hyljätä ihmiskeskeiset sillä niistä ei ole mitään hyötyä ilman Jumalan Hengen armo-osallisuutta ja pyhitystä ja vanhurskautta.

Sitten osa ihmisistä tahtoo alkaa kauppaa käymään tai ajattelee että he voivat Jumalaa manipuloida omiin tarkoituksiin, mutta on ihan turhuuden tavoittelua ihmisen ylpeydestä lähtöisin, sillä ihmisen tulee nöyrtyä kunnioittamaan ja kiittämään Jumalaa eikä kuvitella itsestään mitään liikoja, vaikka olisi minkälaista itserakkautta tai itsekeskeisyyttä lähtökohtaisesti.

Kun ihminen oppii tuntemaan Jeesusta hyvänä paimenena, niin kunnioittaa ja kiittää Herran hyvyydestä ja siunausesta, jonka suo ihmiselle armoliitossaan maailmasta erottaen ja sen turhuuksien asioista totuuden pyhitykseen Jumalan valtakunnan ja armomaailman antaen lahjavanhurskaudessa ja pyhityksessä. Kuitenkin on elämänmittainen eikä sormia napsauttamalla tapahdu kuin tietysti se, että nöyrtyy anomaan ja uudistumaan mieleltään otolliseen hyvään vanhurskaaseen mielenlaadun vastaanottamiseen.

Ihmisten sydämissä on neljänlaista maaperää, joista vain yksi tuottaa hyvän hedelmän ja pääsyn voittajana Jumalan valtakuntaan ristin kantaen. Tietenkään tämä ei ole yhdellekään maailman hengen ihmiselle mieleen, sillä ne kolme kadotukseen menevää ovat tämän maailman hengen ihmisten mieleen, ja valitettavasti myös uskonnollisuuden mielenlaadussa. Näemme monia suuria uskontojakin täysin eksyneinä Isästä Jumalasta ja Pojasta Jeesuksesta ja Totuuden Hengestä, mutta myös nimikristillisyys ilman rakkautta Jeesukseen ei voi tuottaa hyvää hedelmää, sillä ystävyys maailman kanssa on vihollisuutta Jumalaa kohtaan, kuten on kirjoitettu.

Autuaat kaikki, jotka Jeesusta odottaa öljy astioissaan ja rakastavat Vapahtajaansa Totuuden Hengessä ja siihen ainakin tahtovat vaikka tilanteensa olisi tänään kuin Laodikean penseys nimikristittynä. Tärkeää ymmärtää että Laodikea oli Jeesuksen seurakuntaa, mutta ei rakastanut Jeesusta vaan tapauskonnollisuutta maailman hengessä. Ei eksytä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      3320
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1384
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1268
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      264
      1121
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      57
      1116
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      66
      1034
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      42
      945
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      921
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      841
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      798
    Aihe