Itse kävin työkkärissä nyt noin reilu viikko sitten. Pyysivät tulla käymään ensi viikon keskiviikkona, mutten aikatauluongelmien myötä lopulta ehtinytkään, enkä myöskään seuraavana päivänä. Huomenna konttorit ovat kiinni. Nyt on parina päivänä soittanut mysteerisesti "Yksityinen numero". Voiko tämä puhelu olla työvoimatoimistosta, vai ihan lehtimyyjä?
Itse en nimittäin periaatteen takia vastaa yksityisiin tai salattuihin numeroihin. Eikö valtion virastoilla pitäisi olla aivan omat puhelinnumeronsa, miksi siis he soittaisivat salatusta numerosta?
Työkkäri - salainen numero?
7
3739
Vastaukset
- voivat
soittaa salatusta yhteydestä jolloin kännykän näyttöön tulee vain lukemaan, salattu linja, tuntematon numero tai yksityinen numero joten kannattaa vastata tai voit saada muuten karenssia.
- eionnistunoin2
Ei voi saada karenssia, mikäli ei vastaa työkkärin soittoon. Heillä velvollisuus pistää yhteydenotto siinä tapauksessa jotain muuta kautta. Vähintäänkin niin, että laittavat tekstarin ja sähköpostin, ja pyytävät erikseen soittamaan takaisin, jos haluavat väkisin puhelimitse hoitaa asian.
- Ihmettelijä4
No, onneksi omalta osaltani ei karenssista voi olla kyse, sillä olen vasta menossa ensimmäistä kertaa työttömäksi työnhakijaksi ilmoittautumisen jälkeen menossa sinne, enkä ole edes oikeutettu saamaan työttömyysturvaa.
Toivottavasti ei nyt anna kovin huonoa kuvaa minusta, kun sinne viimein menen. - Ei enää ihmettelijä
No, enpä usko enää, että kyseessä on työkkäri, sillä todennäköisesti samainen yksityinen numero soitti myös vastikään seitsemän aikoihin illalla. Tuskin työkkärin henkilökunta työajan ulkopuolella soittelee, saatika näin juhannuksen kynnyksellä.
- Työkkärin kidus
Ei ne työkkäristä soita virka-ajan ulkopuolella.
Työkkärin virkailijoita tuskin kiinnostaa työttömän asiat työajan jälkeen.
Minä en ole vastannut tuntemattomiin numeroihin, enkä vastaa yleensä muihinkaan epämääräisiin numeroihin.
Kerran olivat soittaneet työkkäristä, enkä ollut vastanut puhelimeen.
Eivät soittaneet, kuin sen yhden kerran, enkä soittanu takas, koska en ole työnhakijana työkkärissä, joten ei ole mitään velvollisuuksiakaan vastailla.
Ne luulee työkkärissä, et olen töissä, vaikka en ole töissä, enkä opiskelemassa. - NauretaanIhanKipurasa
Tosta tuli miäleen ku tuttava joka ei omista puhelinta eikä ole omistanut 20 vuoteen, kertoi että työkkäri oli lisännyt hänen tietoihinsa hänen kaverinsa (joka asuu espoossa ja tuttava asuu oulussa) puhelin numeron josta hän oli kerran soittanut työkkäriin. Kaverin puh numero oli kuulema kaikenlisäksi salainen. Noh, tuttava oli saanut karessin ja työnhaku keskeytetty sillä perusteella että hänelle oli yritetty kuulema soittaa useita kertoja jonkun työpaikan johdosta eikä ollu saatu yhteyttä ^^
Muutama vuos sitten tapahtui mut vieläkin aina nauretaan tolle tapaukselle tuttavan kans aina kun hän tulee lomilla käymään tääl pohjosessa - kalaok
Kannattaa laittaa puhelimen asetuksiin että se ei lähetä puhelinnumeroa vastaanottajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817