http://avherald.com/h?article=4517bd73&opt=512
Matkustamossa näkyvästi savua ja haju ohjaamossa, kone alas ja nyt selvitellään.
Miksei tätä laiteta Ilta-Sanonien tai Iltalehden lööppeihin nettiin? "Karmea onnettumuus todella lähellä! - Matkustajat itkivät paniikissa!"
Savua koneessa
ounou!!!
3
154
Vastaukset
- etihad
Savua sulla on korvien välissä!
- etihad? really...
Mitä tarkoitat? Uutinen on todellinen. Ja miksiköhän kotimainen kaunalehdistö ei laita SAS:n savuavaa konetta lööppeihin? Miksiköhän. Eräiden muiden yhtiöiden (lue: erään muun yhtiön) parin tunnin viivästykset ovat "läheltä-piti-katastrofeja" jne.
Pitääkö tämä tulkita niin, että keltaisen "lehdistön" mielestä savu kuuluukin SAS:n koneiden ominaisuuksiin?
Mutta kerro toki, mitä Sinä tarkoitit.
- Pluevan
Luulisin että kysessä on ttyyppi Finnairilta pelottelemassa Blue1:n asiakkaita siirtymään finnairiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882