Miksi sä teit niin? varattuna !!! Kenen piikkiin sä toimit? ja te muutkin, kuka on käskenyt teidän kusettaa minua?? Olisi edes yksi joka kertoisi !
Anniina
18
220
Vastaukset
- ap
Tai ei sillä ole vitunkaan väliä, painu hevon vittuun äijäs kanssa huora mikä huora
- qxxq
oleks ehkä vähän passiivis-aggressiivinen? .)
- EN OLE
Eikö silloin saa edes suutrtua jos toinen osoittautuukin varatuksi ja kaikki on ollut kusetusta. On se saatanan raja mullakin mitä siedän ja mitä en!!!
- Kiitos kaunis.
Ihan oikein sulle, jos vedätit samalla toista. Sitä saa mitä tilaa. Hyvää juhannusta.
- EN VEDÄTÄ
EIKÖ SE NYT SAATANA JO MENE JAKELUUN ETTÄ OLEN TOSISSANI!!! EN OLE ENÄÄ SIINÄ IÖÄSSÄ ETTÄ VOISIN LEIKKIÄ NÄILLÄ ASIOILLA EN OLE KOSKAAN LEIKKINYT!! EN YMMÄRRÄ MILLAISEKSI TÄMÄ MAAILMA ON NYKYÄÄN MENNYT KUN KEHENKÄÄN EI VOI ENÄÄ LUOTTAA!!!
- Ole mies.
EN VEDÄTÄ kirjoitti:
EIKÖ SE NYT SAATANA JO MENE JAKELUUN ETTÄ OLEN TOSISSANI!!! EN OLE ENÄÄ SIINÄ IÖÄSSÄ ETTÄ VOISIN LEIKKIÄ NÄILLÄ ASIOILLA EN OLE KOSKAAN LEIKKINYT!! EN YMMÄRRÄ MILLAISEKSI TÄMÄ MAAILMA ON NYKYÄÄN MENNYT KUN KEHENKÄÄN EI VOI ENÄÄ LUOTTAA!!!
Ok. Uskon. Ei tarvi hiiltyä. Saatte asiat selviksi puhumalla. Ole mies. Se on ainoa neuvoni. Silloin nainen tuntee olevansa nainen eikä hänen tarvitse yrittää ottaa miehen roolia. Ole mies. Vahva, herkkä, suora ja päättäväinen. Ole mies. Se on tärkeintä.
- Neuvoni mun.
Ole mies. kirjoitti:
Ok. Uskon. Ei tarvi hiiltyä. Saatte asiat selviksi puhumalla. Ole mies. Se on ainoa neuvoni. Silloin nainen tuntee olevansa nainen eikä hänen tarvitse yrittää ottaa miehen roolia. Ole mies. Vahva, herkkä, suora ja päättäväinen. Ole mies. Se on tärkeintä.
Ja en tarkoita minulle. Vaan hänelle. Tee selväksi mitä tahdot. Pistä itsesi likoon ja näytä kuka sinä olet. Jos niin on tarkoitettu, saat Anniinasi.
- Ei kiitos
Neuvoni mun. kirjoitti:
Ja en tarkoita minulle. Vaan hänelle. Tee selväksi mitä tahdot. Pistä itsesi likoon ja näytä kuka sinä olet. Jos niin on tarkoitettu, saat Anniinasi.
Jos nainen on niin epäluotettava että yrittää toista samaan aikaan kun on suhteessa niin ei kiitos!! Ei koskaan!!! En edes neuvottele sellaisen kanssa, jos ei voi luottaa niin ei tule mitään. En ota mitään puhkinussittua vosua se on varma!"!!!
- Viim.ed
Ei kiitos kirjoitti:
Jos nainen on niin epäluotettava että yrittää toista samaan aikaan kun on suhteessa niin ei kiitos!! Ei koskaan!!! En edes neuvottele sellaisen kanssa, jos ei voi luottaa niin ei tule mitään. En ota mitään puhkinussittua vosua se on varma!"!!!
Ok. Mutta etsi joku toinen ja ole mies sille. Ole mies. Nainen nauttii kun saa olla nainen. En mikään haaskaisi aikaa varattuihin, jotka yrittää toista. Jos se pettää sitä toista, pettäisi myös minua. En ryhtyisi myöskään suhteeseen ihmisen kanssa joka kertoo pettäneensä. Se on mustavalkoinen käsitykseni maailmasta. Mä annan sulle sen neuvon, minkä haluaisin antaa eräälle miehelle. Ole mies. Jollekin naiselle. Osaat kyllä.
- ....................
Hmm... Ootko nyt ihan varma kaikesta mitä kirjoitat? Kannattaa varmaan pyrkiä selvittämään noi naamatusten. Tilanteita monenlaisia olemassa kuitenkin ja puhuminen auttaa. En osaa tähän nyt muuta sanoa. Jaksamista sinne.
- olen varma
jos mun vanha koulukaveri ja ent työkaveri, hänen nyk työkaveri kertoo viestissä että on varattu niin pitää mun häntä uskoa. en koskaan enää astu siihen liikkeeseen!!
- ap
Miten sä voit tehdä mulle niin, sä tiesit mitä mulle on tapahtunut ja miten mua on kohdeltu ja kuitenkin sä kusetit aivan samalla lailla kuin hänkin??
- apinatarhan asukki
Tämä netti on täynnä kaikenlaisia pösilöitä ja ihmisiä jotka esiintyvät ties ja kenenä. Mistä tiedät että jo ei vain esiintynyt Anniinana voidakseen kommunikoida sun kanssa täällä. Todellisuudessa tuo ihminen on joku muu.
- taisi selvitä..
A onkin lesbo, onhan täällä niitä mansikoita ja mustikoita, hän on kolmen kimpassa. en enää ihmettele miks meni näin.
- jatk...
taisi selvitä.. kirjoitti:
A onkin lesbo, onhan täällä niitä mansikoita ja mustikoita, hän on kolmen kimpassa. en enää ihmettele miks meni näin.
siksi oli niin outoja viestejä ja aina tuli kolme plussaakin, vai mitä miia, eikö olekin näin??
- uuuuuuuuuuuuup
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuup
- EipSiinSitMit
2012 kesällä jo tätä riehumista. En ollut onneksi silloin palstoilla vielä. Sairasta settiä. Hyvä tietää ettei tämän tyyliset ainakaan minulle ole vaikka raivarit tulisi ihan henk.kohtaisesti minun kommenttiin vastaukseksi.
Täällä jollain pää vähän laho. - sdfsdfasd
roviooollleeeeee!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865352
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784714Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113017Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv872948Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232514Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251966- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328