Osaisitteko kertoa minkälaisia ko.yhditelmästä mahtaa tulla ja onko jollakulla koiraa jossa on noita on rotuja? Kuviakin olisi hieno nähdä. Tutulla on ko.vahinkosekoituspennut ja kävin niitä katsomassa. Nyt ovat 4-viikkoisia ja vielä kovin labukan näköisiä ja mallisia. Meillä olisi koiran paikka auki ja koti maatilalla jossa puuhaa koiralle riittäisi, enkä täysin poissulkeinut etteikö pentua heiltä voitaisi ottaa. Kokemusta on monista roduista eikä koulutettavuuskaan ole ongelma, lähinnä ainoa arveluttava asia mäyräkoiraa tuntemattomalle on mäykyn riistavietti (onko sitä?) ja mikäli pennuille tulee "pitkä" selkä, niiden terveys, muuta huomioitavaa, mitä riskejä sekoituksen kanssa voi olla. Minkälaisia mäykyt muuten ovat luonteeltaan, onko miellyttämisenhalua vai enemmän itsenäisyyttä, etc. Labukat ovat tuttuja ja itseä miellyttävä rotu sinänsä, mutta kiinnostaa siis tietää mitä piirteitä mäykky voi pentuihin periyttää. Kaikki tieto on tervetullutta. :)
Vastaukset 2
- ygoug
ei välttämättä sovi maalle tuo mixaus:) koska kummat kin ovat metsästys koiria eikä niin isolla alueella välttämättä pysty vahtimaan sellaista koiraa ja onhan se selkä aina riski jos se sattuu kasvamaan pitkäksi. kiltti siitä varmasti tulisi mutta lopullinen valinta on sinun;) apula on näyttä ilmotuksia voit katsoa sieltäkin:)
- aeeyu
kirjoita googlen kuvahakuun labrador wiener mix, sieltä löytyi jonkin verran kuvia.
Jos pihassa on aita niin tuskin mitään ongelmaa riistavietin kanssa ja tuokin on koulutuskysymys. Seropien kanssa ei oikein koskaan tiedä mitä saa, varsinkin kun on noin ulkonäöllisesti poikkeavat rodut mutta parhaimmillaan labbis mäykky mix voi varmasti olla todella mukava koira.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1621568Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1381218Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216889- 70836
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63727- 53722
- 46705
- 87627
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt190592- 52582