Lukekaa tämä
7
<50
Vastaukset
- 11
Otapa oppia, noin asiat esitetään oikein. Ja kerta riittää, samaa asiaa ei tarvitse jankata joke ketjussa n kertaa.
- kdkdkdkdkdk2
Noinhan se on. Dhommi tarttis tosin avaimia beatlesiinkin. Kaikki pop ei ole ihan sitä miltä se näyttää
- Dhommi
kdkdkdkdkdk2 kirjoitti:
Noinhan se on. Dhommi tarttis tosin avaimia beatlesiinkin. Kaikki pop ei ole ihan sitä miltä se näyttää
Buahhahaha!
Tunnen Beatlesin ihan kunnolla. Olen joskus kuunnellut sitä paljonkin. Tunnen koko tuotannon. Klassisten mestariteosten jälkeen ei vaan pysty nauttimaan noin heikosta musiikista. Syy on siis vain se että Beatles kuulostaa minun korvaani suunnilleen yhtä huonolta kuin joku kaikista huonoin nykypoppi teidän korvaanne. Luultavasti kuulen paljon tarkemminkin ne musiikin "puutteet" Beatlesissa.
Mutta turha pillastua: ei todellista rikkautta löydy mistään kevyestä musiikista. Siksi kai sitä kutsutaankin kevyeksi ja viihdemusiikiksi, niinkuin tuosta linkistäkin ilmenee. - kdkdkdkdkdk
Dhommi kirjoitti:
Buahhahaha!
Tunnen Beatlesin ihan kunnolla. Olen joskus kuunnellut sitä paljonkin. Tunnen koko tuotannon. Klassisten mestariteosten jälkeen ei vaan pysty nauttimaan noin heikosta musiikista. Syy on siis vain se että Beatles kuulostaa minun korvaani suunnilleen yhtä huonolta kuin joku kaikista huonoin nykypoppi teidän korvaanne. Luultavasti kuulen paljon tarkemminkin ne musiikin "puutteet" Beatlesissa.
Mutta turha pillastua: ei todellista rikkautta löydy mistään kevyestä musiikista. Siksi kai sitä kutsutaankin kevyeksi ja viihdemusiikiksi, niinkuin tuosta linkistäkin ilmenee.Kyse on avaimesta. Toiset eivät näe sitä monipuolisuutta mitä kevyeeseen musiikkiin tuli. Kaikki eivät kykene sitä ymmärtämään. Eivät halua. Eivät näe innovatiivisuutta mitä Beatles toi. Tämä siitä huolimatta että klassisella on tekniset arvonsa. Harmi. Klassisen avaimelta vaaditaan paljon. Kevyessä myös välillä. Suurin osa sen lajeista ei aukea minulle.
Oikein Hyvää juhannusta
- Dhommi
Tekniset ansionsa?
Mitä muita asioita ylipäätään tunnistat musiikissa kuin sen antaman kokemuksen ja tuon sävellystekniikan?- kdkdkdkdk
Tämä palsta ei ole minun musikaallisuuttani varten - aiheena on yhä the Beatles.
Ehkä joskus löydät avaimesi heidän musiikkiinsa.
- Dhommi
Beatles on yksinkertaista ja kaikilla on tällaiseen poppimusaan avaimet, koska Beatles ei vaadi kuulijalta mitään. Tämän tietävät kaikki (paitsi sinä).
Nyt sinun täytyy perustella täällä esittämäsi oopperaväitteet. Aiheen välttely todistaa vain ettet osaa perustella niitä. Palsta on sinusta väärä keskustelulle, mutta olet osallistunut siihen, ja sinun perusteltava osallistumisesi.
Perustele väitteesi jotka olet esittänyt täällä Beatles-palstalla oopperalibretoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18613767
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454960Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1563734Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402873Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201811Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3731714Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525