Pakko purkaa mieltä

Katkera ♀

Miksi ihmeessä lupasin erästä miestä auttaa(hän pyysi), kun hänen vaimonsa petti häntä ja tuo mies heti haki avioeroa hänestä.

Näin ei saisi sanoa, mutta kesälomani meni pilalle, kun tuota ihmistä autoin. Josain vaiheessa sexi tuli kuvioon, mies oli usein yötä minun luonani. Pidettiin viini-iltoja ja syötiin aina jotain hyvää. Hän auttoi välillä minuakin kivoissa asioissa. Mutta hellyyttä hän ei minulle antanut.

Olin yrittänyt puhua hänelle järkeä, että lopetetaan sexi kokonaan, koska emme seurustele, mutta mies ei vain kuunnellut vaan jatkoi samaa, kunnes eräänä iltana annoin palaa ja puhuin jälleen järkeä hänelle ja aamulla hän vihdoin tajusi asian. Hän soitti seuraavana iltana ja me "erottiin".

Katkera olen, että pitikin ihastua häneen ja sekoittaa sexikin, josta en saanut kunnon orgasmiakaan.

2

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SonniUrosIsoKyr..

keskity sinä yksinkertainen nainen phillusi antamiseen.

Me eronneet miehet tarvitaan seksiä, mielellään paljaaltaan ilman kumia, se tuo miehisyyttä takaisin. Kaikki viinit ja höpötys on rekvisiittaa, ei sitä miestä kiinnostanut sun orgasmisi. Halusi oman seksuaalisen tyydytyksensä. Onneksi annoit, se oli jalo teko ja auttoi miestä henkisesti.

En tiedä mitä lässytät, olit ihastunut häneen mutta et halua antaa hänelle seksiä. Mitä haluat, hallita aikuista Urosta ja pihdata seksillä ? Luulisi aikuisen naisen tajuavan mitä me Sonnit halutaan.

Sait arvokasta oppia elämästä, jso et vielä tajunnu miten tärkeää seksi terveelle heteromiehelle on. Jos sä typerys haluat vaan jotain lässyttely kaveria ja seuraa, eti ittelles toisia juoruavia ämmiä jotka ei sun fjössestäs ole kiinnostunut.

Näin puhuu kokenut mies, ja kasva sinä Oikeaksi Naiseksi !

• Tylsä vaimo

Ja taas tuli todistetuksi, että miehet (ei toivottavasti ihan kaikki) ajattelee alapäällään! Hyvä olisi muistaa, että sitä yläpäätäkin tarvitaan. Seksi on tärkeää, muttei se pelkästään riitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe