Se valtaa mun huoneen. Sen petivaatteet on mun vaatehuoneessa, joten se pemahtaa mun huoneeseen koputtamatta. Oon jo 13.v. Sitten se jää mun huoneeseen kiusaamaan muo, Kun oon omalla koneellani. Oon jo jäänyt runkkaamisesta kiinni. Äiti vain vahtasi auraan sinne ja lähti. Asun kahdestaan sen kanssa. Sitten joskus se nukkuu mun huoneessa, kun Turun koulusta.
Miten pääsee mutsista eroon?
Vitunäiti
3
221
Vastaukset
- ..
foreveralone
- ettäsellasta
puhu sille että tarviit jo pikkuhiljaa omaa tilää KIRJAIMELLISESTI, sanot ettei ole kiva kun se pölähtää sun huoneeseen tosta noin vaan, että haluat oman rauhan ym. ja teet selväksi ettei se ole kivaa.. puhuminen on aina asioiden A ja O
- syanidiseppo
Syötä syanidia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944