vaikka yrityksen tasolle jääkin. Hän käy ulkona syömässä, flirtailee naisille, yritystä kympillä päästä musta yli näin kesän kynnyksellä. Vain mä tiedän kuin kiinni hän on mussa, ei hän yli pääse. Tuskin nyt, tuskin koskaan. Tavallaan jo toivoisi hänen olonsa helpottavan. Onhan hän ansainnut rakkauden. Mut ei aamulla hän ensimmäiseksi ajattelee mua.
Hieno yritys miehellä
2
101
Vastaukset
- rakkauden kesä
Jokaisen on elämänsä elettävä ja koitettava päästä eteenpäin. Toisen varaan ja varsinkaan huteraan varaan ei voi elämäänsä ripustaa. Fiksulta tavalta jatkaa elämää tämä miehen suunnitelma tuntuu, tosin näin luettuna ymmärtää, että hän yritämällä yrittää. Ja mitä enemmän hän yrittää, sitä enemmän hän rakastaa sinua. Varmasti hänellä vaikea tilanne
- Enkä pistä vastaan
Kun rakkaus aikuisena kolahtaa ja se tunne vaan on ja kasvaa, sen varaan on uskallettava tulevaisuus jättää. Tunne joka on noin voimakas. Kertoo että side toiseen on luja, vaikkakin näkymätön. Loppuelämä onkin yhtä suurta tunnetta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117