Omistan noin vuoden vanhan Astra 1,4 turbon (140 hp), aj. n. 20 tkm. Viime talvesta lähtien siitä on tullut perso pakkasnesteelle, olen lisännyt sitä pienissä erissä jo reilun litran verran. Toukokuussa auto oli eka huollossa eikä mitään vuotoa löytynyt. Ihmettelivät, että kyseessä suljettu järjestelmä, mihin se neste voi kadota? Tosiasia kuitenkin on, että johonkin se vaan häviää. Lisään nestettä kylmään moottoriin max-viirulle asti, n. kuukauden kuluttua täytöstä nestepinta on laskenut min ja max-viirujen puolenvälin alapuolelle. Mistä se voisi vuskata?
Jäähdytysnesteelle perso Astra
3
2913
Vastaukset
- gastra
Vesipumpusta... Siitä voi olla vaikea havaita pientä vuotoa. Toivottavasti ei kuitenkaan sama tauti kuin omassa astrassani eli vuoti kannen tiivisteestä moottoriöljyn sekaan. Ei ollut halpa remppa se.
- O.P.E.L:
Kuulostaa kannentiivisteen menolta... pojan Astraan kannentiivisteen vaihto maksoi 590€ ja se oli erittäin halpa remppa. Merkkiliikkeessä toista tonnia.
- Savunsaattelema
O.P.E.L: kirjoitti:
Kuulostaa kannentiivisteen menolta... pojan Astraan kannentiivisteen vaihto maksoi 590€ ja se oli erittäin halpa remppa. Merkkiliikkeessä toista tonnia.
Joo kyllä se kannentiiviste vuotaa. Ei oo paha homma itekkään vaihdella jos työkalut löytyy. Ja tuo tiiviste maksaa reilu parikymppiä. Kannattaapi vaihdella ennen kuin kunnolla hajoaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882