Tulevaisuutta on vaikeaa ennustaa, mutta ei tarvita paljoa ennustajanlahjoja, kun on kyse eräästä uutisesta ensi sunnuntaina illalla.
Se alkaa näin: Poliisin tähän asti saamien tietojen mukaan ..; ja sen jälkeen seuraa tietoja juhannuksen tienoilla hukkuneista, liikenteessä menehtyneistä, tulipalojen uhreista, henkirikoksista jne,
Uhrien määrä on useimmiten ollut viidentoista tienoilla. Lämmin sää kasvattaa yleensä noita tilastoja. Tänä vuonna on sää niin otollinen juhannuksen viettoon, että niiden määrä, joiden elämä yllättäen katkeaa tänä keskikesän juhlana, voi olla vieläkin korkeampi.
Pitäkääpä siis huoli, että vältätte perheväkivaltaa, olette varovasti liikenteessä, kierrätte tappelut kaukaa ettekä huku..
juhannuksen tienoon pääuutinen: uhreja tullut
10
104
Vastaukset
- Lehtipuulaakso
Onhan synkkää mielikuvaa, odottaisit vähän!
- HYVÄÄ JUHANNUSTA!
OIKEIN HYVÄ VAROITUS, PITÄKÄÄ HUOLTA ITSESTÄNNE, JA LEHEISISTÄNNE!
- malttia vauhtiin
Samoin samoin kiitos! Lehet on lukusessa juuri,..
- ei kukaan nikillä?
Riittäisi näitä jo tapahtuneitakin,
vesitasi Espoossa
junarunnoi auton
viisi loukkaantuoi.... - otettu opimiksi
Oi joi joi joi, sitä vesitasia :D
- taitaa olla
juhanuspulo jo korkatu errräilä.
- ''''''''''''''
taitaa olla kirjoitti:
juhanuspulo jo korkatu errräilä.
En tiedä kenenkään pulloista. Sen tiedän, että jokin aika sitten saadun sydäninfarktin seurauksena minulle sattuu paljon enemmän kirjoitusvirheitä, kuin aiemmin.
Joten, asioille voi löytyä monia erilaisia syitä.
- se on sitä
hyvää käyttäytymistä.
- havumetsien mies
Juhannuspäivän iltana tiedossa jo 11 uhria. Aloituksen ennuste ei loppujen lopuksi jää kauaksi todellisesta luvusta.
- aleksandrovits
Tunti sitten oli jo 18 juhannuksen viikonvaihteen uhria, Voi vielä mennä 20 rikki,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt354330Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.492293Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481412- 851230
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381178Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251146Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501100Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161955- 60911
Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175899