lämmintä juhannusta

varsinkin teille kahdelle hurmaavalle keski ikäiselle miehelle joihin törmäsin eilen illalla ja joista toinen piti huolen siitä että sain lähteä kotiin jo ennen kun iloittelut vielä alkoikaan uhoaminen ja ilkämielinen vihjailu kuuluu niihin jota inhoan yli kaiken syytön olen teidän ongelmiinne mielipiteeni asioista voin edelleenkin kirjoittaa täällä ja tulen kirjoittamaankin ihmisiä ja paikkoja nimeltä mainitsematta ja yleensäkkään en kerro satuja en tee omia johtopäätöksiä on edelleenkin liian paljon asioita joista mun mielestä liikaa hyssytellään nyt paljastui yksi ns asiakas joka perässäni täällä räkyttää aina sillon tällön ja pyydän anteeksi kaikilta niiltä nimimerkeiltä joita olen epäillyt jos hän ei ole sit jonkun tutun nimimerkin takana no se asia jääköön salaisuudeksi enkä halua sitä tietääkkään mutta toivon kumminkin että saan itse juhannus rauhan ja säästyn tänään uhoamisilta ja vihjailuilta olen täysin syytön teidän elämäntilanteisiinne jos ei ole hyvä olla niin mää en voi siinä auttaa no tässä pientä juhannusaatto aamun vuodatusta tällä kirjoituksella oli vain ja ainoastaan yksi tarkoitus...

mutta oikeesti muutenkin oikeen lämmintä ja sopuisaa juhannusta kaikille ihanille rakkaille nimimerkeille!!!!!

24

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lämmintä Juhannusta sinne kanssa. :) Muuhun en ota kantaa.

• asiakkaasi

Hyvää Juhannusta myös sinulle!
      Tuosta näkee jälleen kerran, ettei omista asioistaan eikä naapurienkaan kannata täällä liikoja kertoa.

• tiinaex...

no joo tohon en ota kantaa koska en oo naapureiden asioista puhunu täällä omista voin puhua ne kestää päivänvalon ja kaikkien asioiden takana seison tässä odottelen ystäviä juhannuksen viettoon =)))))

• Lämmintä, aurinkoista ja mukavaa Juhannusta Sinulle ja kaikille ihanille rakkaille nimimerkeille myös minun puolestani. :)

• Aurinkoist juhannust !

• mamma-vaa kirjoitti:

Aurinkoist juhannust !

Kiitos, kuin myös sinne Länteen!

• Taikojenaikaa

"vain ja ainoastaan yksi tarkoitus..." ..vallan hieno riidanhaastoaloitus näin juhannuksen kunniaksi sinä se tiina osaat tämän nyt voidaankin sitten ryhtyä arvuuttelemaan keitä nämä kyseiset henkilöt ovat ja haukkua siinä sivussa muutama syytönkin sitä tahtia kun kuppia kaatuu niin jutut omasta mielestä paranee ja toisten mielestä pahenee olen pitkään epäillyt täällä joidenkin epävakautta alkoholin aikaansaannokseksi näin juhannuksena se saattaa korostua

mutta oikeesti oikein mukavaa juhannusta muutamille nimimerkittömille!!!!!

• niin mullakin tämä

kaikillahan joku nimimerkki on.

• tiinex...

ei suinkaan riita mielessä tänään ei kerkee riiteleen kohta menee kone kiinni ja aukee juhannuksen jälkeen tää oli vaan viesti eilisen johdosta ja hän jolle se on tarkoitettu niin varmasti perille menee ja katotaan mitä tänään perästä kuuluu ;))))))

• Erittäin hauskaa Juhannusta tiinaex.

• Hyvää Juhannusta minulta kanssa.
      Sinulle ja muille palstalaisille.

• Ö - A

Juhlavaa Jussia sinullekin!

Muuta kirjoitustasi katselen silmät ammollaan, kuin Ö Aapisen laidalla??

• Ihan yhtä lailla silmät ymmyrkiäisinä luen minäkin tätä - nyt jo vähän vanhempaa viestiä - kun on jäänyt palsta viime päivinä aika vähälle huomiolle. Mitälie tapahtunut?

Mukavaa juhannuksen jälkeistä aikaa ja kaunista aurinkoista kesää sekä tiinalle että muille palstalaisille!

• "tiinaex..."

Ainaskin täällä meillä päin sinusta tykätään kovastikin.
      Elä sinä huoli, vanha muoli.
      Anna moitteiden valua sulkiesi päältä kuin vesi vain!
      Kohtahan voit astua estradeille pukeutuneena pelkkiin Strutsinsulkiin. ;)

Hyvää Juhannusta, ystävättäreni.
      Hyvää Juhannusta myös KAIKILLE kirjoittelijoille.

YH.

• tiinaex...

arvaappas rakas hatsansaa mikä ilo odotti tänä aamuna puntarissa kun parin päivän mässyyn ja nappailemisen jälkeen uskaltauduin paino oli tippunu pari sataa grammaa ah tätä onnen päivää nyt meinasin vetää taas sellaisen viikon tehokuurin juhannus oli mitä loistavin niin seuran un säänkin puolesta aatto lavatansseineenin meni rauhallisesti ilman ketään vihjailijaa kintereillä joskus sitä kunnioitetaan ihmisten toiveita baarille olin kyllä ajatellut viedä koko porukan juhannuskaljoille kun se olis ollu niin lähellä mutta kiitos kahden herrashenkilön pysyimme poissa ja omissa olusissa parempaa säätä ei olis voinu olla toinen olkapää vähän paloi mutta ei onnes paljoo sauna oli lämmin saunaseura mitä loistavinta kosken vesi oli virkistävän viileätä yks karveri kehu tuolla naamakirjassa ajaneensa ohi ja kuski oli sanonu että joku oli siellä nakuna kulkenu pihassa en myönnä olleeni minä saattohan se olla että joltain saunojalta jäi pyyhe pois ympäriltä kaiki pysyttiin pinnalla pidettiin huolta toinen toisistamme tänään sit taas alkaakin työt että mukavaa lomaa vaan kaikille lomalaisille.

• tiinaex... kirjoitti:

arvaappas rakas hatsansaa mikä ilo odotti tänä aamuna puntarissa kun parin päivän mässyyn ja nappailemisen jälkeen uskaltauduin paino oli tippunu pari sataa grammaa ah tätä onnen päivää nyt meinasin vetää taas sellaisen viikon tehokuurin juhannus oli mitä loistavin niin seuran un säänkin puolesta aatto lavatansseineenin meni rauhallisesti ilman ketään vihjailijaa kintereillä joskus sitä kunnioitetaan ihmisten toiveita baarille olin kyllä ajatellut viedä koko porukan juhannuskaljoille kun se olis ollu niin lähellä mutta kiitos kahden herrashenkilön pysyimme poissa ja omissa olusissa parempaa säätä ei olis voinu olla toinen olkapää vähän paloi mutta ei onnes paljoo sauna oli lämmin saunaseura mitä loistavinta kosken vesi oli virkistävän viileätä yks karveri kehu tuolla naamakirjassa ajaneensa ohi ja kuski oli sanonu että joku oli siellä nakuna kulkenu pihassa en myönnä olleeni minä saattohan se olla että joltain saunojalta jäi pyyhe pois ympäriltä kaiki pysyttiin pinnalla pidettiin huolta toinen toisistamme tänään sit taas alkaakin työt että mukavaa lomaa vaan kaikille lomalaisille.

"tiinaex..."

Hyvä sinä, luotettava kuten aina.
        Pelkällä punkulla ja possulla näyttäisi vaaka -3,2 kg.

Aikasti hyvin meni sinulla Juhannus, vain kaksi miehistäsi oli hankalia.
        Loput sata oli sit näköjään ihan kivoja!

Hauskaa työelämää suloinen.

H.

• hunksz kirjoitti:

"tiinaex..."

Hyvä sinä, luotettava kuten aina.
        Pelkällä punkulla ja possulla näyttäisi vaaka -3,2 kg.

Aikasti hyvin meni sinulla Juhannus, vain kaksi miehistäsi oli hankalia.
        Loput sata oli sit näköjään ihan kivoja!

Hauskaa työelämää suloinen.

H.

Tulin miettineeksi:
        Tuo ohiajanut kaveri, mainitsiko hän että: VIELÄ oli kauheeta kattoo? ;)
        H.

• tiinaex...
        hunksz kirjoitti:

Tulin miettineeksi:
        Tuo ohiajanut kaveri, mainitsiko hän että: VIELÄ oli kauheeta kattoo? ;)
        H.

se en ollut vielä minä mutta voipi olla että jo ens juhannuksenna viuhahdan =))))))

• henrjii
        tiinaex... kirjoitti:

se en ollut vielä minä mutta voipi olla että jo ens juhannuksenna viuhahdan =))))))

kannattaa suojautua kuitekin hyvin auringolta, ettei käy niin kuin minulle, että iho paloi.
        Onni oli sentään mukana, kun pidin housut jalassa, mutta nyt muita paikkoja kirvelee.

• tiinaex...
        henrjii kirjoitti:

kannattaa suojautua kuitekin hyvin auringolta, ettei käy niin kuin minulle, että iho paloi.
        Onni oli sentään mukana, kun pidin housut jalassa, mutta nyt muita paikkoja kirvelee.

pikkusen mullakin toinen olkapää kärähti mutta muuten tuli hyvin väriä naamariin rinnuksiin ja käsivarsiin ihan huomaamatta siinä iloittelun lomassa.

• meeriamanda
        tiinaex... kirjoitti:

pikkusen mullakin toinen olkapää kärähti mutta muuten tuli hyvin väriä naamariin rinnuksiin ja käsivarsiin ihan huomaamatta siinä iloittelun lomassa.

Ei ollut pelkoa kärähtämisestä, vaikka mollukka näyttäytyikin ... tuuli navakasti.
        Ihanan autiota oli koko pihapiirissä..tosin saunatakit päällä ruokailimme terassilla.

Ei valittamista, omanlaisemme ja tekemämme oli :))

• tiinaex...
        meeriamanda kirjoitti:

Ei ollut pelkoa kärähtämisestä, vaikka mollukka näyttäytyikin ... tuuli navakasti.
        Ihanan autiota oli koko pihapiirissä..tosin saunatakit päällä ruokailimme terassilla.

Ei valittamista, omanlaisemme ja tekemämme oli :))

juhannusfiiliksiä on monenlaisia itelläkin joskus ollaan oltu ihan kahdestaan täällä kotosalla joskus taas on kivaa että on ystäviä ympärillä mutta tää juhannus meni kaikin puolin nappiin eilen kun vieraat lähti kahdeksan aikaan sanoin mun miehelle että siitäkin tietää että oli onnistunu juhannus kun ei työaskat tullu mieleen koko aikana ja se on jo todella ihmeellistä kun näin käy se ehkä tästä tekin niin ainutlaatuisen.

• m i t t u m a a r i

Hyvää Juhannusta - Kaikille auringonpaistetta ja iloa sydämeen!

• virva-tuulia***

Hyvää Juhannusta kaikille kirjoittajille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      209
      7179
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4692
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4584
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3322
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1975
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      30
      1748
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1737
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      41
      1600
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1499
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1267
    Aihe