Oletko onnellinen? Siitä tulee pian 3 vuotta kun laitoit minulle viimeisen kirjeen, joka kylläkin muutti elämäni-lopullisesti. Painoit minut syvälle maahan välittämättä yhtään, etkä antanut edes vastausmahdollisuutta. Näytit mihin pystyt ja teit sen totaalisen murskaavasti. Luulin jo päässeeni yli kaikesta, mutta nyt tänä aamuna muistin taas ja asia pyörii mielessä. Et tietenkään voi mitään kauneudellesi ja täydellisyydellesi, mutta on minussakin puoleni. Haluan kuitenkin toivottaa hyvää juhannusta ja onnellista jatkoa. Kysyin aamulla kaverilta, että milloin unohdan sinut? Arvaa mitä hän sanoi?
Hei Leena!
5
119
Vastaukset
- En ole Leena
Mutta viestisi kuulostaa katkeran ivalliselta. Oletkohan itse aiheuttanut koko tilanteen.
- Berliinin muuri
Heippa! Olithan toki oikeassa, että katkera olen! Ivallisuutta taas ei ollenkaan! Siinäkin olet oikeass, eli tottakai olen itse aiheuttanut tilanteen. Tilanneälyni oli nolla ja mokasin elämäni tilaisuuden suomen kauneimman, fiksun naisen suhteen. Liika yrittäminen ja innokkuus palkittiin potkuilla.
- En ole Leena
Korvaani kuulostaa ikävältä se, että nimität toista täydelliseksi, Suomen fiksuimmaksi ja kauneimmaksi, sillä se ei voi olla totta. Siinä syntyy vaikutelma ivallisuudesta. Kukaan tuskin pitää itseään täydellisenä, ellei ole vähän vinksahtanut. Jos mokasit niin sitten mokasit, sellaista sattuu tekevälle. Olisit voinut korjata sen jos olisit halunnut. Et sitten ilmeisesti halunnut. Ihmiset yleensä ymmärtävät, jos helle tullaan kertoman, että jotain meni pieleen. Muutoin tilanne jää siihen, mihin sen jätit. Sinusta itsestäsi kiinni koko asia.
- Berliinin muuri
Tämä on hieman mutkikas juttu, enkä jaksa nyt enempää. Ehkäpä olen kuitenkin tuosta kauneudesta ja fiksuudesta vähän yliampuva. Tarkoitan kuitenkin, että minulle juuri se oikea! En saanut mahdollisuutta korjata tilannetta mitenkään, mutta kuiten kerroin asia on vanha ja hänelle riittää vaikka joka päivälle uusi ottaja. Hyvää juhannuksen jatkoa sinulle hengessä mukana ollut. Katsotaan miten tämä episodi jatkuu, jos vielä joku haluaa kommentoida.
- Anonyymi
Jaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684537
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h704292Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv692854Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222156Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111383- 1851298