Klo 12 menee holhouslainsäädännön vuoksi taas kaupat (ja Suomi) kiinni. Miksi eivät edelleenkään kaupat/kauppiaat saa itse päättää pitävätkö ovensa auki vai ei. Ainiin, yksi syy on pam, jonka mielestä on kamalaa kun kaupan työntekijät joutuisivat tekemään viikonloppuisin ja "juhlapyhinä" jopa yhtä myöhään kuin arkena (eli pamissa ja kaupan alalla ollaan KATEELLISIA niille aloille (lähinnä toimistotyö), joilla ei nyt satu olemaan juhannuksena,"juhlapyhinä" ja viikonloppuina töitä). Jos kerta pitäisi sitä tasa-arvoa olla niin miksi ei muilla aloilla sitten suojella "pahalta työnteolta" pyhien aikaan oikein lakipykälillä? Onneksi tämän TURHAN "juhlapäivän" (lue: valtakunnallinen ryyppäjäis-, väkivalta- ja hukkumispäivä) jälkeen ei tule pitkään aikaan holhous"juhlapyhiä"
Suomi holhotaan kiinni
holhousvaltio suomi
1
123
Vastaukset
- Pamela anger n`sons
aika laimeaa rutista kauppojen kiinniolosta. Osta viikon ruoat ja viinat alkuviikosta ja ole hiljaa. Työnteko pitäisi itseasiassa kriminalisoida ympäri vuoden viikonpäivinä Pe, La, Su ja ehkä myös KE.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795417
- 824361
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3844346Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5113950- 1523428
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.623126- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221