Nuoren naisen kanssa

47

Olen pitkälti yli 40v mies, akateeminen koulutus, perhe, 2 lasta. Täysin taviksen näköinen, ja huono iskutouhuissa. Kovasti kuitenkin pidän noin 20v naisista - heissä fyysisesti kaiki on vielä kohdallaan. Siksi joskus seksitreffeistä hakenut seuraa rahaa vastaan. On sekin jotain.

Nyt kesäksi työpaikalle tuli taas alan harjoittelijoita. Yksi vilkas, kaunis mutta enemmän seksikäs tyttö kiinnitti huomioni, ja hän sattui alaisekseni. 22v, 165cm, ratsastaja. No, tuollaiset eivät minuun kiinnitä huomiota. Sitten huomasimme, että meillä on samanlainen huumorintaju. Jossakin vaiheessa huomasin, että hajusteiden alta hänen oma tuoksunsa oli - puoleensavetävä? En osaa kuvailla. Feromoneja? Sanoin asiasta. Hän tuijotti minua,ja sanoi saman minusta! Flirtti lisääntyi, aloin kosketella häntä, hän ei suuttunut. Aloin olla kuumana.

Yhtenä iltana talo oli tyhjä, ja tekstasin hänelle - ehdotin luokseni tuloa. Hän tuli! Hän oli juuri niin kaunis ja seksikäs kuin ajattelinkin, hyvä sängyssä, tiukka. Kumia ei tarvittu:) Olimme sängyssä pitkään, ja hän pumppasi minut tyhjiin. En todellakaan ollut ensimmäisiä hänen kumppaneitaan, ehkä sadasensimmäinen, mutta EVVK!

Ensi viikolla vielä töissä tapaamme, sitten hän lähtee pois. Sääli, pitäisin hänet loppuelämäni. Mutta olen niin onnellinen, että tämä tapahtui. Ikäeroa on liikaa, minulla perhe ja hänellä poikaystävä (mutta ilm. ns "vapaa suhde"), pysyvä suhde ei onnistuisi.

Kuulostaa typerältä, mutta jaksan ehkä loppelämäni paremmin, koska sain kerrankin mistä olen haaveillut. Ja puhelinnumero mulla on, ainakin vielä tekstaillaan tapahtuneen jälkeenkin lämpimästi.

Kiitos elämä. Tätä kukaan ei ota minulta pois

26

7746

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voivoi...

...Ja sitten sinä heräsit kauheaan huutoon, ja tajusit että se on vaimosi, joka oli sinulle vihainen kun olit ruikkinut spermasi hänen yöpaitansa selkään ja hän oli siihen herännyt eikä vielä tiennyt oliko se kusta vai mitä... Ja se vanha pieni ja entisestäänkin kutistunut siittimesi makasi harmaana ja velttona housujesi sepaluksesta pilkottaen... Niin kovin surkean ja vanhan ja hyödyttömän näköisenä - sellaisena kuin sinä itsekin...

• Helena ja tissit

kateellinen reppana

• 47

Hihii, nää on hauskoja:)

• m50...........

tuollai kun kävis miulleki(toki käyny mutta thai hierojalla ja privassa eikä niitä voi oikein panna kork kosketella)),että tavallista suomalaista nuorta tyttöä kun sais niin että se itekin haluaa vanhempaa herrasmiestä menis kaikki niinku yks yhteen,oikein unelma suhde teillä ja varmasti upeeta saada siistiä nättiä suomi tyttöä naida ja nuolla,tiedän sen fiiliksen kun esim jossain kioskilla tai kaupassa kävelee ohitse pari ihanalle parfyymille tuoksuvaa parikymppistä pimua niin kyllä siinä alkaa nyt kähdellä puntissa,.huh

• 47

Joo, saa nyt nähdä saako vielä toista kertaa, mutta se oli kyllä jotain aivan ihanaa. En tiedä olenko ihan kahjo, mutta tuntuu kuin koko elämä olisi muuttunut:) Soittelen hänelle huomenna, katsotaan mikä tilanne on nyt juhannuksen jälkeen - ei varmasti ole ollut ilman :) Whatever, kuten sanottu - tämä säilyy minulla aina muistoissa.

• 47

Hullummaksi vain menee. Hänkin totesi, ettei tiedä mikä minussa vetoaa, saisi hän nuorempiakin. Mutta silti tuli kiltisti, kun ehdotin tapaamista. Sanoi vain: "ehdota mitä vaan, mä tulen kiltisti perässä kuin puudeli"...

Ja nyt todellakin kysyn: Miksi en voinut tavata jotakuta hänenlaistaan nuorempana?

No. Huomenna hotelliin, sitten tämä ilo loppuu - joskin olemme puhuneet myös myöhemmin hänen kotikaupungissaan näkemisestä.

Helvetti kun elämä on mielenkiintoista, joskus. Olisi vaan useammin tätä. Olen kyllä todella ihastunut, vaikeaahan erosta tulee, mutta en ikinä antaisi tätä pois.

• vaimojen piristäjä

entä jos vaimosi saa vierasta kullia, et vaan tiiä, voi olla suakin vanhempi mutta silti. ihan varmasti vaimosi ottaa tai joskus ottanut naapuriltasi...

• Pieni ja pippurinen

Taitaapi olla fantasiaa koko juttu.....

• 40

Kyllähän näitä ihan oikeastikin sattuu - mulle ehkä kerran viidessä vuodessa. Kolmekymppisenä oli 17 kesäinen, 35 vuotiaana 19 täyttänyt, joten nyt siis odottelen sitä 21 vuotiasta hempukkaa. kyllä niitä kohtaamisia sitten muutaman vuoden lämmöllä muistelee :-)

• 35

Elämässä tärkeintä on hyvä meininki - edes joskus. Onnea 47:lle ja 40:lle.
        Teillä on ollut hyvä meno. Siinä tavoitetta itse kullekin menevälle miehelle.

• 47

Kiitos "35", olen ihan samaa mieltä!

Nyt meillä on tekstittelysuhde, mutta vielä tyttö haluaisi nähdä! Ehkä pääsen ensi viikolla käymään hänen kotipaikkakunnallaan. Oli kurjaa erota, mutta tämä on silti kaiken arvoista.

Joku ylempänä pohti vaimoani ja hänen juttujaan. Ikävä sanoa, mutta olisin jo vaihtanut tähän tyttöön TIETÄEN, ettei se voi pitkään jatkua, koska hän on vaan niin kaikkea,mitä naiselta haluan, ja haluan ja vaadin ihan liian paljon - mutta kun on se lapsi:/ Sillä naiset taitavat ihan oikeasti välillä sitoa miehen, koska lapsen jättäminen on paljon vaikeampaa kuin naisen.

• ?

Ai sinä siis myönnät, että lapsi on se, joka sinut avioliitossasi pitää? Olet myös ilmeisesti sitä mieltä, että vaimosi kiristää sinua lapsella pysymään luonaan? Mielenkiintoista....

Onko tämä yleistäkin miehillä, että lasten takia pysytään yhdessä naisen kanssa, jota kohtaan ei tunneta enää mitään?

• 35

Voi olla että muistelet aikanaan nimenomaan noita tarunhohtoisia hetkiäsi joita olet saanut viettää nuoren naisen kanssa. Siispä nauti nyt kun mahdollisuus on!

Jos joku nätti 18-vuotias neito tarjoaisi itseään niin ottaisin heti kiitollisin mielin.
        Ei mitään väliä sillä vaikka olenkin liitossa oman ikäiseni naisen kanssa. Olisi kuitenkin niin upea ja kokemisen arvoinen juttu josta ns. saisi melkoiset kiksit.

• 43

Ei iällä ole merkitystä! Jos vain kumpikin on samalla aaltopituudella kaikki on mahdollista.

Mä olen myös yli neljäkymppinen mies ja olen pitänyt lystiä kaksikymppisten kanssa. Hauskaa on tosin ollut myös kuusikymppisenkin kyydissä. Eikä se tiukkuus ole iästä kiinni. :)

• Haluan myös

Nyt tulin kateelliseksi ;-)

• 47

Joo, ollaan yllättävän paljon samalla aaltopituudella...just eilen tavattiin, ja oli se taas niin ihanaa:)

?:lle: Joo, myönnän, että lapsi on hiton suuri tekijä, miksi tässä liitossa olen edelleen. Toki vaimossani on ihania piirteitä, ja siksikin jatkaminen tulee kyseeseen - mutta ei seksi hänen kanssaan ole koskaan ollut mitä se on tämän tyttösen kanssa. Olkaa onnellisiä ettette näe kuvaa. Enemmän seksikkäällä tavalla nätti kuin perinteinen kaunotar, mutta häntä voisi sanoa Suomen Jennifer Lopeziksi, Kun näkisitten sen talapuolen...

• 47

Äh, siis takapuolen ./

• argh!

Minä en kyllä ymmärrä, että miksi ihmisten pitää koko aikaa pettää. Jos aikoo pettää niin ei kyllä kannata elää parisuhteessakaan...

• HilmaTyttö

Vau, ihana tarina! Minua 24-vuotiaana naisena harmittaa, kun vanhemmat miehet eivät uskalla lähestyä. Nimenomaan 40 miehet kiinnostaisivat, mutta ainahan ne karskit ja rujon komeat ovat naimisissa tai parisuhteessa. :/

• Kylpa Jooseppi

Et varmaan ollut sinä sitten, viikonloppuna saunomassa kanssani? Olen reilusti 40 ja vapaa. Olin viihteellä ja saunaan tulia 24v. nainen pyysi riisumaan liivinsä, kun ei hakaset auenneet. Pientä kiinnostusta ja peliä oli välillämme, mutta nuorempi mies vei kuitenkin hänet mukaansa. Anna vaan selvää vinkkiä, niin varmasti vapaat ja halukkaat miehet ymmärtävät lähestyä sua.

• Anonyymi

Saisit 60 vuotiaan kanssa seksiä ja lupaan että tuntuu.

• Anonyymi

Eikö 60 vuotias käy, kyllä onnistuu nussiminen

• Rollopelle

Hoho, ihan kuin parisuhde tai avioliitto ois miehelle mikään este. Eli anna mennä vaan.

• Anonyymi

Kyllä minäkin olen 21 vuotiaasta saanu itse olen 64. Ja hyvää seksiä oli paljaalla.

• Anonyymi

ihan kusettajia tuommoset naiset melkeen lapsia vielä ovat en kyllä alkais mihinkään suhteeseen en edes txt lähettelis voi olla että sitä odottavatkin ja haastavat oikeuteen raiskauksesta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ihan kusettajia tuommoset naiset melkeen lapsia vielä ovat en kyllä alkais mihinkään suhteeseen en edes txt lähettelis voi olla että sitä odottavatkin ja haastavat oikeuteen raiskauksesta!

Ja höpön pöpön josnainen on jo aikuinen ja tahtoo itse sänkyyn niin mikä raiskaus se on,väkisin ei ketään kannata edes lähestyä.
        Mutta josnainen tahtoo niin kyllä se kannattaa mennä,ilman jää jos ei itsellä mitään rohkeutta ole.
        Varattuun en ota mitään kantaa sen jokainen ratkaisee itse,itse en varattua ole ottanu.

Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      212
      4692
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      188
      2616
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1542
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1220
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      126
      1154
    6. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1142
    7. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      107
      1140
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1091
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      139
      1072
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      109
      999
    Aihe