Jätkä johon oliN koukussa

Tyttö14Poika16

Moi kaikille.. Siis mulla on tällänen ongelma -.- mun perässä roikkuu yks jätkä! Vaikken oo kiinnostunu siitä se jatkuvasti hemmottelee ja jeesaa mua joka asiassa... Mull irtoilee tost poltupyöräst ketjut nii se autto jeesaa ku sen koulumatka menee aina meijä pihan ohi ... On se kyll kiva, pitkä ja komee ja näi mutt en vaa pidä sellasen tapasista... Eli se ei oo mun tyyppiä! Se alko olee tollanen uudenvuoden juhlista jonka mun bestis oli järjestäny ja sille kaikkien piti tulla "kutsusta kuokkavieraaks" ja me sit vähä oltiin kännissä ja päädyttii tän jätkän kaa yhenillan juttuu mut sit se alko kesiksen alkaessa vähä punastelee aina ku näki mut ja aina oli koton jos sattuisisi taas ketjut irtoo ja mun bestis (siis niitte bileitte juärjestäjä) oli saanu selville et se oli iha pihkas muhu joten mä sit päätin vähä esittää ja me ollaa ny sit yhessä ja se vast on ärsyttävää = OLLA KIIHKEÄSSÄ ESITTÄMIS SUHTEESSA JÄTKÄN KAA VAAN SEN MIELIKS JA T SAIS JEESII KOSKA SE ON NÄPPÄRÄ KÄSISTÄÄ! Kyll mä isältäki voisin pyytöää jeesii ku se on joku mekaanikko mutta silti MITÄ TEEN!!!

3

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kk p

toi on niin väärin sitä jätkää kohtaan.

• ;))))<3333

lyö luukku kii

• 19+19

ite annoit pilluu sille, luuleks et se ei haluis uudemman kerran? missä vaihees ihanaa omaa tuntoasi pönkittävää kertomustasi kerroit edes olleesi "koukussa" tähän poikaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe