Minä lopetin juuri.
Seuraatteko junamatkaa ?
57
208
Vastaukset
- meeriamanda
Seuraan ja pidän ohjelmasta.
- Vaunusillalla.....
Lue keskustelupalstoja. Taidat olla ainut joka tykkää.
Puhuvat myötähäpeästä ja paskaisista ikkunoista sekä ääniongelmista.
esim keskustelut-Vauva.fi tai Iltalehti tai,tai,tai.................. - meeriamanda
Vaunusillalla..... kirjoitti:
Lue keskustelupalstoja. Taidat olla ainut joka tykkää.
Puhuvat myötähäpeästä ja paskaisista ikkunoista sekä ääniongelmista.
esim keskustelut-Vauva.fi tai Iltalehti tai,tai,tai..................Ja minä kun en sellaisista asioista piittaa, minä kuitenkin niistä ikkunoista ja kuvauksista näin kaunista Suomea.
Tuollaiset vauva , 2 plus -keskustelut on kakaroiden sivuja.
Kun ja jos on vain halu nähdä pashaa... sitä näkee kaikessa.
Uusinnankin aijon katsoa, ihankin ilman myötähäpeää... hävetköön he jotka sitä tunsivat! - L*
meeriamanda kirjoitti:
Ja minä kun en sellaisista asioista piittaa, minä kuitenkin niistä ikkunoista ja kuvauksista näin kaunista Suomea.
Tuollaiset vauva , 2 plus -keskustelut on kakaroiden sivuja.
Kun ja jos on vain halu nähdä pashaa... sitä näkee kaikessa.
Uusinnankin aijon katsoa, ihankin ilman myötähäpeää... hävetköön he jotka sitä tunsivat!Erittäin hyvin onnistunut kokonaisuus, ottaen huomioon linkityksen digitaalisuuden.
Se on erittäin haavoittuvainen, kuin on varsinainen jakeluverkkokin.
Asiaa ymmärtämättömät voivat osaamattomuuttaan arvostella.
Uutisten mukaan ohjelmalla oli runsaasti katsojia.
Uusinnan aion minäkin katsoa.
Laitanko vielä tallennukseen, ja katson vähän väliä. :))
- 9 + 5
Pystyn ja katson. Tosi mukava ohjelma. Voinpa joutessain katsella vaikka aamuun asti.
Mitäs siihen sanot? Häh? :))
Ella ihana ja Iiro taitava.- Aloitteen tekijä
Olet tylsä ihminen. Sen sanon.
Niin kuin nimimerkkisi kuvastaa 9 5 !!!! Pelle. - 17 + 12
Aloitteen tekijä kirjoitti:
Niin kuin nimimerkkisi kuvastaa 9 5 !!!! Pelle.Ilo pintaan ja hänttä pystyyn, tapasi sanoa anoppi, viisas ihminen.
Pelle Hermannihan minä, hauska tutustua. :))
Ikävää, että pipo puristaa kesän ihanana iltana.
Valivolitusta on helppo pitää yllä, iloa on kiva löytää
ihan pikkuruisista asioista.
Tulee hyvä mieli ja siisti sielu.
Tehdään rauha! - meeriamanda
Aloitteen tekijä kirjoitti:
Niin kuin nimimerkkisi kuvastaa 9 5 !!!! Pelle.Katkeraa on sinunkin keskikesän juhlinta! Mitä se meille kuuluu jos sinä et pidä, älä silti ala muita moittimaan? Onko luu kovaa vai vuotaako koppi?
- kaikkea sitä
Tavattoman pitkästyttävää, en jaksa katsoa.
- virva-tuulia***
Minäkin lopetin katsomisen jo alkuunsa. Ei näyttänyt olevan mistään kotoisin.
- Se siitä sitten
Joo, eipä kiinnostanut, mutta maailman tappiin asti saamme varmasti uusintoja, olihan se kalliilla rahalla tehty ja sitähän meillä veronmaksajilla tulevaisuudessa riittää Ylen urpoille.
No eipä taida olla mun juttu, mutta hyvä että on niille jotka tykkää.
Norjan vuonot on upeita mutta en katsonu sitäkään mitä sieltä tuli tuntikaupalla.
Kaikille on katsojansa.No nyt se on se 007 Quantum of solace ilta.
Vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Mansikoita ja kermaa :)))
Ja James Bondina on Daniel Graig.
Miehinen mies.
Siinähän se näpäkästi menee ilta tonne unimaailmaan asti.- Eurobond
Enpä tiedä, kummat ovat tylsempiä, Juhannusjunan katsojat vai Bondin ihailijat. Vaiko minä, joka en jaksa seurata kumpaakaan.
- meeriamanda
Eurobond kirjoitti:
Enpä tiedä, kummat ovat tylsempiä, Juhannusjunan katsojat vai Bondin ihailijat. Vaiko minä, joka en jaksa seurata kumpaakaan.
Sääli...
- ☎
Eurobond kirjoitti:
@ Euroipontti.
Mikä pakko mitään on seurata. Ihan hyvä taustaohjelma elämiseen on tuo oihjelma. Jopa suomenkielinen, ei tarvi vaivautua katsomaan käännöstä, jos sitä tarvitsee.
Minen ihmisiä luokittele jonkin palstan sanailujen perusteella.
En ole selvänäkijä, vaikka olenkin selvä näkijä. Eurobond kirjoitti:
Kyllä tiedän olevani monen mielestä tylsä.
Mutta pääasia mulle onkin ettei mulla ole itseni kanssa tylsää.
Ja tään päiväsistä nauruista päätellen ei ollut monella muullakaan.- meeriamanda
tulisilla kirjoitti:
Kyllä tiedän olevani monen mielestä tylsä.
Mutta pääasia mulle onkin ettei mulla ole itseni kanssa tylsää.
Ja tään päiväsistä nauruista päätellen ei ollut monella muullakaan.Höpön höpön, olet hyvinkin mukava nettiystävä, jo 50 palstalta.
Jos joillain menee huonosti se on surullista, muttei se ilkeilemällä kaiketi parane?
Eipä olla millänsäkään...se huutaa jolla hätä on...ja se viä enempi jolla on suurin hätä :)))
Jaa, tulee just peli. Siinä jännitystä riittävästi.
No niin, pelin jälkeen vilkaisin. Pianisti ja sanoittaja siinä juttelivat ja takana oli joitakin linssiluteita poseeraamassa, maisemat jotakin Seinäjoen tasamaita, ei se nyt kolahtanut...
Eikäpä näytä muutakaan just tulevan (mm satuseikkailua, huumekauppaa ja ammuntaa sekä scifileffa jonka olen jo ennen nähnyt)... aika laittaa toosa kiinni.
Sain jonkun yöperhosen kaveriksi, pitääkin sulkea ikkunat.yohuuhkaja kirjoitti:
No niin, pelin jälkeen vilkaisin. Pianisti ja sanoittaja siinä juttelivat ja takana oli joitakin linssiluteita poseeraamassa, maisemat jotakin Seinäjoen tasamaita, ei se nyt kolahtanut...
Eikäpä näytä muutakaan just tulevan (mm satuseikkailua, huumekauppaa ja ammuntaa sekä scifileffa jonka olen jo ennen nähnyt)... aika laittaa toosa kiinni.
Sain jonkun yöperhosen kaveriksi, pitääkin sulkea ikkunat.Aika hyvä peli, saksalaisetkin saivat koneensa käyntiin.
Kuka voittaa mestaruuden, onko sinulla suosikki?Anceli kirjoitti:
Aika hyvä peli, saksalaisetkin saivat koneensa käyntiin.
Kuka voittaa mestaruuden, onko sinulla suosikki?No eipä tällä kertaa. Tosin hyvin saa pelata jos pystyy saksalaisilta mestaruuden viemään, he kun tekevät aina noita maalejakin eivätkä vain pelaile kuten muut teknisesti ja taktisesti yhtä hyvät joukkueet.
Tänä iltana ratkeaa kyllä hyvin paljon.yohuuhkaja kirjoitti:
No eipä tällä kertaa. Tosin hyvin saa pelata jos pystyy saksalaisilta mestaruuden viemään, he kun tekevät aina noita maalejakin eivätkä vain pelaile kuten muut teknisesti ja taktisesti yhtä hyvät joukkueet.
Tänä iltana ratkeaa kyllä hyvin paljon.Saksalaiset pelaavat tarkasti ja järjestelmällisesti, kuten on totuttu näkemään. Ehkä hieman tylsää, mutta tehokasta peliä.
Katsellaan miten illalla käy.
- ...
Ei kiinnostanut puolta tuntia pitempään. Koko ajan sitä paitsi pätki ja sitten näytettiin ilmasta miten juna kulkee radalla! Älytöntä.
- meeriamanda
Hyvänen aika...no onhan telkussa kanavia ja kortilla saa lisää.
Makujahan on monia, eipä näistä kantsi kiistellä. - ...
meeriamanda kirjoitti:
Hyvänen aika...no onhan telkussa kanavia ja kortilla saa lisää.
Makujahan on monia, eipä näistä kantsi kiistellä.On se nyt kumma jos ei saa vastata aloittajalle ilman että miinuksia laitetaan!
- hyvää yötä.....
ihan liikaa pianon pimputusta, olis mielummin vaan maisemia ja ilman taustahälyä, silloin tuntus et on matkalla, mutta petyin kans ja menen nukkumaan, hyvää unilääkettä kyllä on...miks näytettiin niitä tanssilavajuttuja jossa haastaleltiin miehiä...en ymmärrä kertakaikkiaan...ja muutenkin ...
- meeriamanda
Parkanoon kohta tullaan, odotan näkeväni tuttuja siellä :))
Kuten joku sanoikin, kaikilla ohjelmilla on katselijansa, joten hyvää ötyä heille joita ohjelma ei viihdytä...me viihtyjät jatketaan :))- :))
Minäkin taidan odottaa, kunhan pääsevät Ylivieskaan, syömään maitorieskaa ja punasta herraa.
Maiskis!
Tosin sinne entää vasta aamuyöstä, puoli neljän tienoilla.
Ihan mukava ohjelma. Ei tarvi katsoa nokka litissä ruudussa, voi välillä vain kuunnella.
Vie viihdyn ja viivyn, katsotaan minne asti jaksan. - meeriamanda
:)) kirjoitti:
Minäkin taidan odottaa, kunhan pääsevät Ylivieskaan, syömään maitorieskaa ja punasta herraa.
Maiskis!
Ihan mukava ohjelma. Ei tarvi katsoa nokka litissä ruudussa, voi välillä vain kuunnella.
Vie viihdyn ja viivyn, katsotaan minne asti jaksan.No ..justiinsa ollaan Parkanossa..Mertarantakin maistelee sahtia :) ...ja matka jatkuu--
Aijon myös katsoa ´varhaiseen´ aamuun asti. Ihana Jarin cipale tulee nyt..( tunnistin ☺) - :))
meeriamanda kirjoitti:
No ..justiinsa ollaan Parkanossa..Mertarantakin maistelee sahtia :) ...ja matka jatkuu--
Aijon myös katsoa ´varhaiseen´ aamuun asti. Ihana Jarin cipale tulee nyt..( tunnistin ☺)Kyllä minulle on ikuinen tangokunkku Jari ja kuningatar Arja.
Hieno Calillac oli, tuli Elvis mieleen. ❥
Katson uhastakin vaikka aamuun, onko sitä pakko joka yö nukiskella? :))
On nuo nykylapset, kai aina olleetkin tosi fiksuja, Nytkin pikkumies juttelee kuin proffa. - Turhaa valvotusta
:)) kirjoitti:
Maiskis!
Vie viihdyn ja viivyn, katsotaan minne asti jaksan.@ :))
En tiedä missäpäin olivat, mutta telkku oli auki vähän ennen puolta neljää aamuyöstä ja silmään pisti hoilottavan porukan keskellä pikkupoika, jotain 9 v. Oli sen näköinen että nukahtaa pystyyn ja haukotteli niin suu ammollaan että oikein säälitti.
Kohta lähti kyllä pois siitä. Ihmettelin vain että miten noin pientä valvotetaan vielä tuohon aikaan...
paljon junalla matkustaneena seuraan mielenkiinnolla. Meneeköhän koko yö :-)
- meeriamanda
Mitä välii jos voi nukkua päivään ? :)) Tää palsta muutenkin ´kuolee´ kymmenen jälkeen , lukijoita on vaan ei enää viestejä
Seinäjoki on seuraava etappi..minulle mielenkiintoinen , lapsuuteni .
Pysyhän mukana ketjussa...;) - väsyttävää
meeriamanda kirjoitti:
Mitä välii jos voi nukkua päivään ? :)) Tää palsta muutenkin ´kuolee´ kymmenen jälkeen , lukijoita on vaan ei enää viestejä
Seinäjoki on seuraava etappi..minulle mielenkiintoinen , lapsuuteni .
Pysyhän mukana ketjussa...;)Aivan, Seinäjoki-aseman ajattelin katsoa, en ehkä pidempään jaksa.
Tullut liian paljon vuosikymmeniltä, jotka ei anna minulle mitään.
Näin jopa erään tutunkin ko asemalla, täytynee ottaa yhteyttä. - meeriamanda
väsyttävää kirjoitti:
Aivan, Seinäjoki-aseman ajattelin katsoa, en ehkä pidempään jaksa.
Tullut liian paljon vuosikymmeniltä, jotka ei anna minulle mitään.
Näin jopa erään tutunkin ko asemalla, täytynee ottaa yhteyttä.Näin muutaman tutun......tai ainakin oletan niin :)
Seuraava asema on Kokkola, sieläkin asuin jokusen vuoden ennen Norjaan lähtemistäni.
Siitä etiäpäin on vain autolla ohiajelua. - väsyttävää
meeriamanda kirjoitti:
Näin muutaman tutun......tai ainakin oletan niin :)
Seuraava asema on Kokkola, sieläkin asuin jokusen vuoden ennen Norjaan lähtemistäni.
Siitä etiäpäin on vain autolla ohiajelua.Jaksanut kuitenkin vielä katsella. Tullut hereillä pitävää pimputtavaa musiikkia, jota itsekin joskus soitellut nuoruudessani.
Seinäjokea ylemmäs en ole ennättänyt lännessä, vielä ehdin:) - meeriamanda
väsyttävää kirjoitti:
Jaksanut kuitenkin vielä katsella. Tullut hereillä pitävää pimputtavaa musiikkia, jota itsekin joskus soitellut nuoruudessani.
Seinäjokea ylemmäs en ole ennättänyt lännessä, vielä ehdin:)No hyvä, hyvempi paras. Tuli mieleen S.joen keskikoulusta äidinkielen taivutukset :)) Samahan se mullen et Kokkolaan jää , mut autolla on huristeltu ihan pohjoiseenkin ohi pysähtymätä.
Rovaniemellä toki, jatkoimme siitäkin etiäpäin.
Kirjoitelkaa jotka valvotte ja junaa seuraatte.. ei olla yksin mielipiteinemme :)) meeriamanda kirjoitti:
No hyvä, hyvempi paras. Tuli mieleen S.joen keskikoulusta äidinkielen taivutukset :)) Samahan se mullen et Kokkolaan jää , mut autolla on huristeltu ihan pohjoiseenkin ohi pysähtymätä.
Rovaniemellä toki, jatkoimme siitäkin etiäpäin.
Kirjoitelkaa jotka valvotte ja junaa seuraatte.. ei olla yksin mielipiteinemme :))Jaa, autoreissuista tulee mieleen että tasan vuosi sitten lähdin täältä juhannusaattoiltana nelostietä pohjoiseen, auringon laskiessa olin kai jossakin Limingan tietämissä, jatkoin siitä vielä Rovikselle missä otin jokusen tunnin tirsat ja sen jälkeen ajoin siitä Karigasniemen Ailigakselle. Siellä, Käsivarressa ja päälaella liikuskelinkin sitten pari viikkoa...
Tänä vuonna ei innostanut toistaa samaa. Ei siellä taida olla sopuleitakaan. Seuraavan kerran kai sitten kun niitä taas on.
- 1943
En ole vielä aloittanutkaan, vielähän ehtisi mukaan. Tulin juuri rannasta. Aamu alkaa valjeta. Kävimme järvellä moottoriveneellä katselemassa kokkoja rannoilla ja seuraamassa juhannuksen viettoa. Saunoimme ja uimme. Pikkulinnut visertelivät metsässä, kun kävelin. Oli tosi kaunis juhannusaatto.
- meeriamanda
Voi viehän sä ehdit mukaan,Kokkolassa vasta ollaan..terveisiä A-Liisa ja Salme tunnistin teidät.
Olen katsonut aiemmin näytytyn Norjan -ohjellman. tiettyyn asti se oli tuttua...vaan katsoin mielenkiinnosta loputkin,
Juhannusta sinulle.
- meeriamanda
http://www.youtube.com/watch?v=yAcMG7VKo1M
Tehosekoitin ...
Olenko yksin ´junassa´ ? :)) - Kaikki kokeiltu
Miltä kanavalta se tulee ? NYT !
- 234=)=}
Teemalta tuli alusta loppuun, kaikki.
- |
234=)=} kirjoitti:
Teemalta tuli alusta loppuun, kaikki.
Teema oli auki, mutta päivällä taju kankaalla, kun piti vetäistä parin tunnin ettonet jetlagiin.
- Humalainen.
Ei ainakaan ykköseltä.
- ...
Joops.
Kiintoisa ohjelma. Oikeastaan suomalaista televisio historiaa. Tekeminen vaatinut valtavasti ennakkotyötä ja sitten vedetään livenä läpi. Siinä on muutamakin kovanluokan juttu.
Ensimmäinen on tietenkin, että on dokkori asia. Ei tuollaista dokumenttia ole ennen tehty.
Helikopterikamerat. Suomessa käytetään hyvin vähän helikopterikuvaa. se on pirun kallista, noin laajasti sitä ei mun mielestä ole koskaan ennen suorassa pitkässä dokumentissa koskaan käytetty.
On siinä muitakin hyviä puolia, laatuluokan esiintyjät jne. Ja kameraohjaajan työ aivan loistavaa. Joku narisi tuossa kuva ja ääni ongelmista. Niitä oli ällistyttävän vähän. Pitää ottaa huomioon, se oli live ja kaikki tuli langattomilla yhteyksillä. En tiedä, taisi tulla satelliitin kautta Pasilaan. En oikein usko, että se siirrettiin kännykällä.
Kaitpa asiasta kuuluu myöhemmin jostain, muttta mun mielestä toi oli tosiaan hostoriallinen ohjelma.
=DW=- uusinta 30.6
Seinäjoella minäkin menin nukkumaan, tosin omaan sänkyyn, mutta aamuvirkkuna ehdin hyvin Ouluun ja Rovaniemelle.
Minusta oli upeita maisemia, metsiä ja järviä. Toivottavasti oli hyvää mainosta ulkomaille, kuinka avaraa ja rauhallista Suomessa on.
- Lorena*
Upea oli juhannusjunan kulku Rovaniemelle saakka. Mielenkiintoinen ohjelma jota katselin ajoittain, tietty aamulla määränpäähän tulo.Enakkoon oli tehty ohjelmat asemalaitureilla jotka tulivat sopivasti katkaisemaan pitkää junamatkaa "aitoina" esityksinä.
Oli tässä ohjelmassa ohjelman suunnittelijoilla, kuvaajilla (myös helikopteri), juontajilla, kaikilla esiintyjillä mahtava työsuorite.
Pilkahtipa ohjelmassa matalalla varjojaan loistava yöttömän yön aurinko puhumattakaan mahtavista luonnonkuvauksista koko matkan aikana.
Ihmeteltävän freesin oloiisia olivat ohjelman tekijät pitkän valvomisrupeaman jälkeen Rovaniemellä.
Hyvää juhannusta toivotan Oskar Merikannon Onnelliset sävelillä :
http://www.youtube.com/watch?v=4LX71CVyzjU&feature=related - ..............
olispa ihanaa kun tulis lisää junamatkoja, jossa olis ihania lauluja ja maisemia, muuten ei mitään puhetta sun muuta...
- RosaLiiin
Seurasin junamatkaa, ajoittain. Mukava ohjelma ja mielenkiintoinen, rempseä ja juontajatkin juuri juhannukseen sopivan rentoja, Iiro is best ja Ella hyvä pari hänelle.
Hienoja maisemia helikopterista, kyllä Suomi on kaunis ja vihreä maa näin juhannuksena. Sää suosi ohjelmantekijöitä.
Tavoitin muutamia upeita musiikkiesityksiä.
Viihdyin ohjelman parissa, kunnes uni voitti. - L - L
Katselin alkua kiinteämmin. Sittemmin jaksoittain.
Muutamat asematapahtumat olivat lapsellisia.
Ohjelman edetessä se alkoi tuntumaan aina vaan pitkäveteisemmältä.
Menimme pehkuihin normaaliin aikaan.
Ammulla katsoimme viimeiset 1,5 tuntia. - n - e
Ihmeen vähän oli kännisiä junassa ja asemilla, mitä nyt Kari Väänänen vähäsen ja oli myös ainoa amatööri-laulaja/musikantti.Muut olikin sitten kovan luokan soittajia ja laulajia. Iiro Rantala on suorastaan fantastinen pianisti joka vaan kehittyy jatkuvasti mm. jazz sujuu improvisointeineen kuin Oscar Petersonilta nykyään.
Taitaa tämän ohjelman myötä tulla Iiron keikkakalenteriin tilauksia Euroopasta sekä muualtakin maailmasta.
Jotkut asema esiintymiset oli taas vastavuoroisesti tosi amatöörimäisiä, mutta se oli oikeestaan pelkästään ihan symppistä se.
Historiaahan tämä projekti todella oli, ja veikkaa että varsinkin jotkut loistavat maisema ja luontokuvaukset helikopterista tulevat näkymään ties kuinka pitkään vielä muodossa tai toisessa. - reissaaja*
Voimpa sanoa että kyllä kannatti olla mukana! Sen aidon ilon ja fiiliksen voi kokea vain se joka seurasi paikan päältä tapahtumaa.Uskomatonta että paikalliset oli nähneet niin paljon vaivaa ollessaan vastassa eri tapahtumin asemilla.
Koko matkan varrella oli sadoittain ihmisiä peltojen,teiden ja pysäkkien varrella,kaikki vilkuttelivat toisilleen niin junasta kuin päinvastoin,ihmiset oli hyväntuulisia ja sääkin suosi,kaikki vesistöt matkan varrella peilityyniä,kokot paloi jossain,tunnelma katossa monin tavoin vailla sekoilua missään vaiheessa.
Rovaniemellä vastaanotto koko kansalle aamupaloineen Marttojen ryydittämänä,hanurimusiikkia ja aamutanssit koko kansalle.
Ikimuistoinen tapahtuma,tulipahan matkustettua 24 t pyöreesti,ennenkuin olin kotona ja täällä (Hki) oli kaatosade.
Viis siitä,muistot lämmittää oitkän aikaa.- Yöntöprö
Moi reissaaja,
olen pienoisesti kateellinen sinulle juhannusjuna reissustasi. Mielenkiinnolla odotan
maistiaisena mikä oli parasta, no kaikki tietysti, mitä minä näin hassuja kyselen, mutta kun kiinnostaa.
Katselin TV juhannusyön aikana useita kertoja, upealta näytti Rovaniemellä, ilmeisesti olitte sydämellisesti sinne tervetulleita ja se jos mikä näkyi jopa TV-ruudusta!
"Ihanat vaaleat pilvet
liukuvat taivaalla.
Hiljaa lumoavasti
laulaa ulappa."
Saima Harmaja
- reissumies...
Kerrankin sai ihailla maisemia laajemminkin, kuin junan tai auton ikkunasta ja sai kokea myös sen yöttömän yön.
Itse seurailin myös kuinka vähän oli autoja liikkeellä maanteillä, mutta sitäkin enemmän sitten asemien tuntumassa parkissa.
Itselläni on myös joku lapsuuden trauma jostain tulosta ja lähdöstä, sillä aina nousu "pala kurkkuun", kun juna saapui- tai lähti asemalta. - reissaaja*
Edellisille; kai se on liikkumiseen luotu mieli,uusien kokemuksien näkeminen nin kauan kuin jalka nousee(?)...ja muutenkin olo mukana jossain positiivisessa kokemuksessa.
Muussa mediassa kirjoitetut arvostelut junamatkasta jätän omaan arvoonsa,voihan sitä tärkeillä ja saada siten "äänensä kuuluviin" aina on niitä jotka eivät näe metsää puilta ja ovat pilkun viilaajia.
Tekisin matkan uudelleen,joskin siinä ei olis enää uutuuden viehätystä niinkuin nyt ainutlaatuisena kokemuksena.Matkustan junassa muutenkin vuositasolla tuhansia kilometrejä,ja jos tämä tapahtuma toistuu,reitti voisi olla eri,näin saatais taas uutta näkökulmaa.
Parasta oli ihmisten välittömyys täysin tuntemattomanakin,keskustelu sujui ihan rennosti ja ihmiset olivat aidosti kiinnostuneet tapahtumasta.
Näin tulkitsin tilannetta tarkkailtuani avoimesti.
Ja tietysti maisemat,pohjanmaan laajat aukeat,pellot ja ladot ja sitten taas vesistöt.
Jotenkin niin puhtaan kaunista keskikesän kohokohtana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057084
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434434- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247