Vai onko se vielläkin vain koiraa ja kissaa,vaikka kaupungeissa on jo enemmistöinä maalaisia ja uilkolaisia?
Saako lehmää taluttaa kadulla?
3
155
Vastaukset
- kasoja korjaillen
Mitä asiasta sanoo kaupunkien järjestyssäännöt? Ainakin jätökset pitää pois korjata, ainoastaan poliisihevoset saa kakkia kadulle, niin että hevostelijan ei tarvia korjata jätöksiä.
lehmältä tulee aika läjiä ja löysän sorttista, joten muovipussit saa olla isommasta päästä, pienelle lapiollekin siinä on käyttöä. - suomipojalle morsian
saa taluttaa, mutta siihen täytyy olla perusteltu syy.
sellaisen nyt keksii kuka vaan.
lehmän jätöstä ei järjestyssäännöt tunne, joten helpolla pääsee. - kyllä korjaa
Riittää kyllä kun järjestyssääntö sanoo jätösten korjaamisesta, ei siinä tarvitse lehmää erikseen eritellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861580
- 721217
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741115Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52902Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46881- 47868
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38868- 46802
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9783IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769