juhannushulinoista löydy joku mun korvike tai mikä lienee mut kuitenki.
Eiköhän sieltä
15
221
Vastaukset
- yksin
Täältä koneeltako?
- Tiedän
NO hän kyllä on baarissa.
- Damian_6*3
Tiedän kirjoitti:
NO hän kyllä on baarissa.
joo baariin ajattelin mennä. Mistä ihmeestä tiesit?
Muista, korvike ei ikinä vastaa aitoa.
mitään korvaavia toimintoja tarvitse kun sinä olet sinä
- ---------------
mutta jos mua ei löydy niin... ?????
--------------- kirjoitti:
mutta jos mua ei löydy niin... ?????
en halua ketään muuta :)
- ----------------
**** kirjoitti:
en halua ketään muuta :)
No toivottavasti et :)
- no ei niin ei
---------------- kirjoitti:
No toivottavasti et :)
Löyvy ei. Hani kun olet niin ihku! :)
no ei niin ei kirjoitti:
Löyvy ei. Hani kun olet niin ihku! :)
voisit lopettaa spämmimisen muiden ketjuihin
- miääs
On ainakin ennen löytynyt.
- varmaan on
:( mee sit panemaan niin mä meen itkeen :(
- Leppoisaa :)
varmaan on kirjoitti:
:( mee sit panemaan niin mä meen itkeen :(
Jussia...
- Teetä kaipaan
Ei kukaan voisi häntä korvata
- pimputtelija
Heh, en oikein usko. Lähden nimittäin mökille, koska kaikki kaverit kaikkos jonnekin muualle. Varmasti löytyis kivoja tyyppejä hulinoista, mut, että sellainen joka on yhtä mukava, ihana ja juttu luistaa, nauttisi toisen seurasta ja ehkä sit mahdollisesti viel jotain muutakin...vaikee kuvitella että alämä olis niin ihanaa, että näinkin lyhyen ajan sisällä tapais monta tai vaikka kaksi, jotka vie niinkun tajun kankaalle. Kun toi viinakaan ei mua kauheesti vie tajua kankaalle. Näin se on. Täytyy vain niellä kyyneleet.
- hahhati haa!
Jesh, näin olis tarkoitus toimia täälläkin. Ja aion onnistua, meikäläinen ei ole mikään seinäkukkanen. "Hän" on ihme naistennaurattaja joka luulee olevansa jotain erikoista vaikka oikeasti alkaa olla jo vanha kehäraakki. Löydän takuulla paremman, koska "hän" ei tiedä mitä haluaa, tai sitten haluaa liikaa. Minua hän ei kyllä tule saamaan koska näytti todellisen luonteensa joka oli pettymys joskaan ei yllätys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865199
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h764696Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232464Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241860- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141429- 1851318