Magpul Masada ACR

ACR Fan

Onko tuo kyseinen ase hyvä ja kestävä?
Mitkä lippaat siihen mennoo?
Onko tarkka?
Mikkä sisuskalut?
Onko hintalaatu hyvä?

9

278

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole aseeseen tutustunut, mutta tolla hinnalla en ostaisi.
      Normit STANAG lippaat menee (M4/M16)

• WUT???

Jos oot valmis laittamaan noin paljon rahaa likoon, niin et varmaan ole enää, mikään aloittelija. Joten mitä sitten teet Suomi24:ssä????!!?!?

• iashfiuhsidl

Miks hemmetissä kyselet jostai 600€ aseesta että onko hyviä osia?! Vittu oot tyhmä....^^

• ACR FAN

Siksi kysyn tuosta aseesta kun en ole koskaan kuullut kyseisestä valmistajasta.
      Tuolla valmistajalla ei taida ylipäätänsä olla montaa asetta...

• En ostais en ole enne kuullu ko valmistajast.

• Mitä nyt ite olen kokeillut Masadan ACR niin se on aikas hyvän tuntunen ei heilu pahemmin osat eikä nitise/natise eli aikas jämäkkä rakenteinen ase, kiskoja saa.
      Hinta ja laatu suteesta en osaa sanoa pahemmin mitään voisi ehkä olla hiukan halvempi kun tua valmistajakaan ei oo tunnetuimmasta päästä. Jenkeissä ACR on suosittu mutta suomessa olen nähnyt vain jokusen kappaleen nähnyt noita johtunee kait hinnasta. Kannattaa harkitä haluaako tuhlata n.600€ Airsoft aseeseen jonka mukana ei tule mitään ihmeellisyyksiä.

• jomppa1234321

a&k:lta on myös tuo sama ase varmaan vähän halvempaan hintaan. En tiedä saako suomesta tai minkä laatuinen on. Google.fi, niin löytyy tietoa varmasti.

• ACR Fan

En usko et A&K versio on kovin hyvä kun se on kopio magpul:in ACR ja Magpul ase on tehty oikean Bushmasterin kaavoilla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      159
      6279
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      116
      5786
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5337
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3405
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      55
      2949
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2661
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2360
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      25
      2290
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      2030
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1901
    Aihe