Kun mietin yleensäkin ujoja ihmisiä, niin jos mua jotkut kiinnostaa ja himottaa niin ujot naiset! En ole koskaan tykännyt sellaisista räähkistä ämmistä jotka suuna päänä ovat hölöttämässä joka paikassa, jotenkin nämä tällaiset lörpät eivät mua houkuttele eikä vedä tippaakaan.
Miksi siis tälläkään Ujous-palstalla hävetä yhtään ujouttaan, päinvastoin, ujous on minusta todellakin kunnioitettava, ja siis todella kaunis piirre ihmisessä.
Ujous on maailman kiihoittavin asia
10
615
Vastaukset
- Houhouhou.
Aika usein sekoitetaan ujous ja introverttius. Se, ettei koko ajan jaksa jauhaa paskaa merkityksettömien idioottien kanssa, ei tarkoita, että olisi ujo. Omalta kohdaltani voi sanoa, että minua sanotaan hiljaiseksi ja ujoksi, vaikka todellisuudessa pidän vain useimpia ihmisiä niin tyhmintä / tylsinä, etten viitsi heidän kanssaan kommunikoida.
Jotkut tietysti ovat hiljaisia sen takia, ettei heillä ole mitään sanottavaa - se on eri asia. Mitä naisiin tulee, tämä on kuitenkin äärimmäisen harvinaista. Naisilla on yleensä jotain sanottavaa. Jos ei ole, niin jotain aina keksitään.- N1982-
Niin ja introverttiyttä ei saa myöskään sekoittaa tuohon mitä sanoit että pitäisi muita ihmisiä niin tyhminä tai tylsinä ettei viitsi kommunikoida heidän kanssaan. Koska introverttina voin sanoa ettei minun puhumattomuus merkitse mitenkään sitä että aliarvioisin muita ihmisiä tylsiksi tai tyhmiksi. Introvertit yleensä puhuvat kun heillä on jotain asiaa eikä pelkästään puhumisen ilosta tai koska puhumista pidetään ainoana sosiaalisesti hyväksyttynä tapana olla ihmisten seurassa.
Aloittajan viestiä ajatellen ymmärrän hänen näkemyksensä, koska itsekin pidän ujoista. Mutta entisenä ujostelijana itsekin ymmärrän myös sen että ujostelu voi olla todella ahdistava kokemus ujolle eikä silloin tulisi mieleenkään mitkään kiihottavat asiat tai mitään sinne päinkään. Eli ujoja lähestyessä on hyvä myös muistaa kuinka epämiellyttävää ujous voi olla eikä se merkitse että kyseinen ujo näyttäisi automaattisesti vihreää valoa myöntymisen merkiksi vaan ainoastaan että hän häpeää tai pelkää eli ujostelee. Nykyään tiedän kunnioittaa ujon rajoja enkä halua saattaa häntä ahdistaviin tilanteisiin pelkästään sen takia että minusta ujous nyt sattuu näyttämään söpöltä.
- kysymys sulle
haluutko sitten nuolla mun alapäätäni?
- P Ujo
No joo...
- kysymys sulle
P Ujo kirjoitti:
No joo...
tuletko minun asunnolle? hki.
- P Ujo
kysymys sulle kirjoitti:
tuletko minun asunnolle? hki.
Oon Hesassa just nyt...
- nipapipa....
no älä ainakaan minuun ihastu vaikka olen ujo, sillä minua alkaa vituttaa suunnattomasti jos joku pitää minua "ujona", vaikka sitä vähän olenkin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758