Olisi kiva kuulla omatoimimatkoista Hurghadaan tai muualle Egyptiin. Olkko ongelmia, millaisia, mihin hintaan saitte matkan ?
Itse vältän valmismatkoja mutta jotenkin epäilyttää lähteä omatoimimatkalle Egyptiin.
Omatoimimatka Hurghadaan
2
166
Vastaukset
- fjdka
Olen ostanut lentoliput Kairoon, joista maksan yleensä 300 - 350 €. Kairossa vietän muutaman yön aina. Sitten olen ottanut El Gouna bussiyhtiöltä liput Kairosta Hurgadaan. Tämän hinta on 10€/suunta, luksusbussi, jossa on wc, ilmastointi ja välipala. Perillä olen mennyt suoraan johonkin hotellliin - yleensä johonkin Hiltoniin tai vastaavanlaiseen, ja tälllä menetelmällä kun haet huonetta, saat sen helposti -70 prosentin alennuksella. Kerran oltiin esim. Makadi Bayn Hiltonissa. Maksettiin 50 euroa/yö puolihoidolla. Ongelmia ei ole ollut juurikaan. Etuna tässä on, että voit mennä vaikka kolmen viikon lomalle, jos huvittaa - valmismatkoja Suomesta ei taideta tehdä kuin max. 2 vko:a.
- mr
nyt syksyllä taas lennoilla hurghadaana ja paikan päällä majoitus sitten, useasti olen yöpynyt empire tritonissa ad 20 euroo/yö (7yötä ollut jotain 120euroa)
on toiminut että olen ottanut huoneen paikan päällä ja netistäkin otettana ei ole ollut ongelmia
http://www.threecorners.com/index.php?menu=445&lang=en
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467615
- 334203
- 573695
- 503180
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons642541- 542398
- 512368
- 402339
- 162276