mistä voin ladata pokemon pelejä koneelle?
pokemon pelejä koneelle
6
241
Vastaukset
- Coolromista
www.coolrom.net
Lataa ensin emulaattori ja sitten peliromi. Se on niin yksinkertaista että täys idioottikin osais sen. Ei millään pahalla jos et saa toimimaan. - Ashh
mikä emulaaatttori:D ja mikä on peliromi?? ja joo olen tyhmä:D!
- Coolromista
Emulaattori on sen pelikonsolin tietokoneversio näin lyhyesti selitettynä. Gameboy emulaattorin nimi on virtualboyadvance. Kirjoitin varmaan väärin kun en nyt muista sitä nimeä mutta joku vastaava. Emulaattoreita on myös muillekkin konsoleille kuten ds, nintendo 64 ja gamecube, sekä muille kuin nintendon konsolit. Se peliromi on se itse peli. Lataa se haluamasi pelin rom tiedosto ja laita se johonkin kansioon. Käynnistä emulaattori ja valitse sieltä vasemmasta yläkulmasta " valitse rom tiedosto". Mene siihen kansioon ja valitse se peli niin se käynnistyy. Jos et osaa tätä hyppään sadasta metristä mahalleen veteen.
- -
miten pääsee eteenpäin kun peli on koneella ja se ei mene eteenpäin kohdasta missä lukee "greetings! this is help system.call me up whenever and whenever you need me by pressing L or R button. the help messages change to suit the situation, so check them often, please ei mene eteenpäin vaikka painaa a ja space ja enter?
- nm
No ei varmaan... koska sun pitää painaa L tai R...
ja peli on Fire red tai Leaf green? - Tarvitsen vähän apua
En pääse tuosta "New game"-kohdasta eteenpäin. Mitä pitäisi tehdä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30411676
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425319- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304299On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145