Ääh! tilanne on hirveen hankala. Noloa kyllä' myöntää ja harmittaa mutta en tunnista sua(tai häntä, jos et oo sä) enää äkkiä. Oon ettiny liian kauan ja liikaa häiritsijöitä ja on menny pää pyörälle. Sitte sua harmittaa kun en viittiny ees moikata ja oon niin kylmä ja hirvee. Ja mua harmittaa kun tajuan myöhemmin että olit sittenkin siinä ja et sä syyttä näyttänyt niin tutulta. Muistan kyllä muuten sut ja muut asiat.
Hitto mikä tilanne. Mun syytä mutta haluisin korjata asiat.
hän joka katsoo ohi eikä tervehdi
13
274
Vastaukset
- Lissuton
Mikset kerro tota sille miehelle?
- siks ku se
kertoo kaikille,mitä mä sille sanon.
- Eräs Lissu
Kertoisin tietysti jos saisin puhuttua sen kanssa. Nyt se vaan aatelee että en edes halua.
- Yyyyh ja Nyyyh
Eräs Lissu kirjoitti:
Kertoisin tietysti jos saisin puhuttua sen kanssa. Nyt se vaan aatelee että en edes halua.
No sitten laitat sille viestiä tai menet juttelemaan sen kanssa, reipas tyttö.
Tää on tietysti taas niitä vedätyksiä, missä pissalasse kirjoittaa ja vastaa itselleen, mutta noin niinku.
- Kuulostaa dementtial
Hanki silmälasit, niin tunnistat?
- laita
korot jalkaan
- Minne päin
Minne päin Suomea tämä menee?
- Eräs Lissu
yritän toki tosielämässäkin korjata tilanteen. Ei tää oo mikään väylä selvittää asioita, varmuuden vuoksi vaan laitoin. ja se jolle tää on kyllä tunnistaa epäilemättä otsikosta. ikävä kyllä.
- eräs lissu
toivottavasti tää päättyy hyvin..en kestä tällasta tilannetta enää pitkään. pää varmaan hajoaisi lopullisesti. ja siihen etten ole tunnistanut tai huomannut helposti on myös muitakin syitä kuin kulunut aika mutta ne haluan kertoa itse jos saan tilaisuuden.
- Insomnia...
eräs lissu kirjoitti:
toivottavasti tää päättyy hyvin..en kestä tällasta tilannetta enää pitkään. pää varmaan hajoaisi lopullisesti. ja siihen etten ole tunnistanut tai huomannut helposti on myös muitakin syitä kuin kulunut aika mutta ne haluan kertoa itse jos saan tilaisuuden.
kerro kuule ihan nenäkkäin. Ei se sua pure..
- Eräs Lissu
Insomnia... kirjoitti:
kerro kuule ihan nenäkkäin. Ei se sua pure..
no niin meinaankin. onnistua vielä tässä.
- fggfjjghj
Täytyy sanoa, etten saanut mitään selvää höpinöistäsi.
- kuinkas monta
lissua on tullutkaan tavattua? eihän niitä vois muistaa ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837