No niin,kerronpa tässä nyt oman tarinani epätoivoisesta ja hieman naurettavastakin ihastumisestani.Ensin hieman pohjustusta: Olen 25v. sinkku nainen(todella vähän kokemusta parisuhteista).Ihastukseni kohde on minua n.20 vuotta vanhempi mies joka on naimisissa.Olemme miehen kanssa samassa työpaikassa.Työpaikka on hyvin hyvin miesvaltainen.Mies on täysi vastakohta sille minkä olen päässäni kuvitellut unelmamiehekseni.Kuitenkin tämä mies saa sydämeni hyppimään ja mieleni iloiseksi aina kun tapaamme.Hän on myös omalla tavallaan jännittävä ja kiehtova,samalla kuitenkin herttaisen aito ja ihana.Itse en ole mikään perus miesten unelma nainen ja mm.itsetuntoni on sellainen minkä kanssa on vielä paljon tehtävää.
Olen ollut tuossa työpaikassa töissä nyt 2 vuotta.Välillä olin n.3kk poissa.Heti kun tuonne tulin töihin niin minua "varoiteltiin" kyseisestä herrasta että hän on kova flirtti ja höpöttää välillä aika hurjiakin juttuja...kuitenkin aina perään lisättiin että hän on todella kiltti eikä tekisi pahaa kärpäsellekään ja tottahan nuo kaikki edellä mainitut asiat ovat.Ensimmäisen parin kuukauden ajan emme jutelleet juuri yhtään.Sitten hän alkoi varovasti jutella kanssani,ihan perus small talkia.Ensimmäinen vuosi meni siinä että flirttailimme viattomasti ja juttelimme pikku tuhmia mutta ei mitään sen ihmeellisempää,hän teki heti selväksi sen että on naimisissa.Sitten lähdin työpaikasta pois n.3 kuukaudeksi.Palasin takaisin ja meni pari kuukautta ennen kuin löysimme vanhan höpöttely yhteytemme.Siitä lähtien meistä on jotenkin tullut läheisempiä.Edelleen varsinkin isossa porukassa hän puhuu "niinkuin tyttö ei voi lakata katselemasta mun perään" tai "laitathan työvaatteiksi seuraavaksi minihameen ja pienen topin".Silloin kun olemme kahden kesken hän on huolehtiva,ihaileva,kiltti ja kultainen.
Kommentteja joita hän on sanonut minulle kun olemme kahden:
-Lempinimet "Mussukka" Muru"Rakas"Prinsessa"
-Tykkäätkö katella mua,suakin on kiva katella,oot nätti tyttö
-mitä meinaat juhannuksena,ajattelin että voisin tulla kattomaan sua
-Lähetkö seuraksi töihin(hän tekee siis eri hommia kuin minä)
-Ootkos varattu tyttö?
Tuossa vain muutamia esimerkkejä.Varsinkin viimeisinä kuukausina olen huomannut kuinka hän on alkanut pitää huolta musta.Jos mulla on selkeästi paha mieli on hän ensimmäinen joka tulee kysymään "mikä hätänä" onks kaikki hyvin".
Myös jos joku on ollut minulle ilkeä tai joku on yrittänyt tulla vähän liiankin lähelle hän tulee puolustamaan mua.Pari kertaa hän on myös sanonut muutamille herroille "älä yritä vikitellä sitä,se on mun".Kerran kun olin kipeä ja törmättiin parkkipaikalla hän sanoi mulle "jos sulle tulee huono olo niin mä tuun pelastamaan sut,pidä huolta itsestäs"
Viimeaikoina hän on myös alkanut enemmän kysellä mun elämästä(mm.juuri toi että onko mulla ketään erityistä).Edelleen hän toki tuo kokoajan esille sen että hän naimisissa ja tiedän että hän ei tekisi mitään mikä viittaisikaan fyysiseen pettämiseen.Oma arvioni tästä tilanteesta on se että hän nauttii siitä kun nuori nainen huomioi häntä ja pitää mua jonkilaisena suojelun kohteena ja minä olen ihastunut hänenn koska hän on minulle kiltti ja huomaavainen niinkuin kuka tahansa voi olla.Kuitenkin olen ihastunut ja haluan tästä tunteesta eroon koska en halua tästä jutusta tulevan mitään ja tiedän että siitä ei ikinä voisi tulla mitään.Hänellä on tod.näk vain joku huolehtimiskompleksi musta ja pitää mua ihan pikkutyttönä.
Nyt toivoisin että joku kertoisi mulle miten pääsen tästä tunteesta eroon koska
tuo mies pyörii mun mielessä kokoajan.Tämä vuodatus oli mulle tärkeetä joten toivon että kukaan ei tuu mulle kertomaan "oot vaan pikkutyttö joka on ihastunut aikuiseen setään" tai että haen vain jotain isän korviketta.Mulla meinaan on maailman paras isä enkä tarvitse siihen tilalle ketään.
Kiitos jo etukäteen avusta,lisää saa kysellä jos haluaa
Toivotonta...
4
446
Vastaukset
- 7676767676
Oot vaan pikkutyttö joka on ihastunut aikuiseen setään.
- rtyhujikolpö
No suoraan sanottuna siltähän tuo vähän kuulostaa, että vanhempi mies on otettu, kun huomaa nuoren naisen kiinnostuksen. Se taas on eri asia, kuinka voisit saada omat ajatuksesi loppumaan. Ei kait siihen auta kuin aika tai jos uusi ihastus tulee vastaan. Ainakin kannattaa yrittää lopettaa tuo spekuloiminen "tarkoittikohan tuo kohteliaisuus sitä tai tätä". Aika monet asiat saa väännettyä mieleisikseen jos vain haluaa.
- Mushuti
En tiedä auttaako ihastumisen tunteeseen, mutta selviytymiskeinoja on monia.
a) Ota kohteliaisuudet kohteliaisuuksina, siinä ei ole mitään pahaa, että tykästyt hänen hyvään käytökseen - olet sen ansainnut. Ota se siis itse lähinnä itsetuntoboostauksena ja voi olla, että tää setä haluaa tehdä sulle hyvän mielen ihan viattomastikin ja tietää asioiden hivelevän sua. Miksi asioiden pitäisi johtaa sen pidemmälle, kuka tahansa haluaa ihmisiä elämäänsä, jotka saa olon tuntumaan hyvältä.
b) Kehitä itsetuntoasi, niinkuin sanoit, että siinä on parantamisen varaa. Keksi asioita, jotka muutenkin saavat olosi hyvälle tuulelle, äläkä odota muiden sitä tekevän puolestasi. Älä odota, että toiset ihmiset saavat sinut hyvälle tuulelle. Tää sotii edellistä ohjettani vastaan, mutta tarkoitin sillä, että siitä on hyvä aloittaa, tunnistaakseen mitkä asiat saa olon hyväksi - kehu itseäsi päivittäin, hankkiudu ihmisten seuraan jotka saa olon hyväksi sen sijaan että olisit ihmisten kanssa jotka solvaa tms.. harrastukset, itsensä hemmottelu, mitä ikinä keksit. Lue paljon erilaista kirjallisuutta, ota opiksesi kaikesta ja innostu elämästäsi ja itsestäsi. Mikään ei oo viehättävämpää kuin omasta elämästään nauttiva yksilö.
- vinkkinä http://www.menmadeeasy.com
Kun tutustut itseesi, opit pitämään itsestäsi. Ota kehut vastaan äläkä vähättele tarpeitasi. Jokainen haluaa tuntea olevansa erityinen, jos haluat riippumattomaksi muista, luota itseesi ja ole itsesi paras ystävä. Silloin myös kun alat rakastaa itseäsi enemmän ja alat olla riippumattomampi muista, alat nähdä ihmiset sellaisina kuin he ovat - etkä ihastu enää turhiin tapauksiin ja ole riippuvainen heidän huomiostaan - tässä tapauksessa varattujen miesten kehuista. Kehuissa ei ole mitään pahaa, mutta näin saat irrotettua itsesi heistä ja muistakin haitallisista suhteista.
Muuta en osaa neuvoa, mutta toivottavasti on apua. - tiedän_kyllä
Olet järkevä, kun mietit asiaa monelta kantilta. Mulle on käynyt monet kerrat samoin, olen kokenut samankaltaisia tunteita miehistä. Kuitenkin, kokemuksen perusteella: vaikka tyyppi olis miten kiva, se vedättää sua. Omii, suojelee, kehuu, huolehtii. Yks päivä sä löydät itses sen kanssa sängystä. Mieti etukäteen, kiinnostaako sua olla sen pano tai kakkossuhde. Jos kiinnostaa, ok. Jos taas ei, työnnä äijä kauemmaksi niin, ettei tulkinnanvaraa ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734678Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv852924Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232414Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska221805- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131425- 1851318