~~
Enkö nostaisi sinua
sinussahan on minun kuvani
kurainen ja epäselvä
mutta minun kuvani
Tahrasi ei minua haittaa
sillä minä itse pesen sinut
puen ja laitan sinut kauniiksi
hymyllä koristan tiesi
Etkö näe...etkö jo huomaa
Älä syytä itseäsi
varjosta valoon ei ole pitkä matka
kun aurinko on noussut
varjoasi ei enää näy
se on vain muisto menneestä
ajasta joka oli ja jota ei enää ole
on vain sinä
ja sinun tiesi
ennalta tiedetty
ennalta nähty
sillä sinä olit jo minun
minun jo silloin kun
rahanvaihdossa katosit
Näethän sinä
tässä olen sinun kanssasi
Ikuisesti
~~
~ Kolikko ~
5
83
Vastaukset
- Juho Naumanen
Oletpas huono runoilemaan, minun kädetön mummo osaisi parempaan (:
Kiitos palautteestasi " taiteilijanimi Juho Naumanen "...Ymmärryksesi lisääntyköön...jos mahdollista...
Terkuin (*J*)
Ps.Vastauksessasi on kirjoitusvirheitä !
minun kädetön mummoni osaisi paremmin... tai vaihtoehtoisesti...
minun kädetön mummoni pystyisi parempaan...
" Lapinlahden väärinpäin lentävät linnut "... ;)
http://www.youtube.com/watch?v=PT9L2HV518w- *
Kaunis runo, omalla omalaatuisella tavallasi :)
"sillä sinä olit jo minun
minun jo silloin kun
rahanvaihdossa katosit"
http://www.youtube.com/watch?v=mARCRguuCrk&feature=related
Tuosta kohdasta tuli tämä elokuva mieleen, ja oli ihan pakko se tänne siksi liittää... * kirjoitti:
Kaunis runo, omalla omalaatuisella tavallasi :)
"sillä sinä olit jo minun
minun jo silloin kun
rahanvaihdossa katosit"
http://www.youtube.com/watch?v=mARCRguuCrk&feature=related
Tuosta kohdasta tuli tämä elokuva mieleen, ja oli ihan pakko se tänne siksi liittää...Kiitos palautteestasi ! Kiva biisi.. mutta tätä elokuvaa en olekaan vielä nähnyt...täytynee joskus kaivaa esiin...idean kyllä ymmärsin...
Rakkautta ei voi unohtaa eikä rakkaus unohda....
Oikein hyviä juhannuksen jälkilöylyjä sinulle ! :))
T: (*J*)
Jesse Kaikuranta - Vie mut kotiin
http://www.youtube.com/watch?v=apXkg4W4-ms
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat265626- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437
