Palasin viime maanantaina Suomeen kahden viikon lomaltani Turkista. Olin tuolloin vielä todella pirteä, mutta tiistai-iltana n. 9 aikaan minulla alkoivat valtavat nivelkivut. Niitä seurasi korkea kuume. Koko yön palelin ja purin hammasta kun nivelkivut olivat niin kovat etenkin selkärangassa ja jaloissa. Aamulla minulla alkoi ripuli. Koko keskikiviikko päivänä en pystynyt liikkumaan sängystä juuri mihinkään, koska kuume oli korkea ja nivelkivut niin valtavat. Myös seuraava päivä meni sängyssä makoillessa ja vessassa ravaamiseen. Nyt pahimmat oireet ovat ohi, mutta edelleen tulee välillä jotain ihmeellisiä huonon olon aaltoja, ja yöllä vatsaa nipristelee. Olo on vähän ''omituinen''. Ruokaa olen jo pystynyt syömään, mutta väkisin, sillä ei tee yhtään mieli syödä. Osaisiko joku sanoa viittaavatko oireeni juuri tuohon kampylobakteeriin? Lääkäriin en vielä pääse, mutta menen heti kun pääsen jos oireet vielä jatkuvat..
Kampylobakteeri!?
sairastavainen
0
443
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 115972
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693