Olen vaihtamassa vm. 2001 c-mersua pari vuotta uudempaan Lagunaan. Kannattaako Merzedeksen talvirenkaat jättää itselle elikkäs sopiiko vanteet?
Sopiiko mersun vanteet Lagunaan?
11
120
Vastaukset
- meseonmese
no ei tietenkään sovi. Ja kannattaako tuo nyt muutenkaan!
- Ei sovi, ei.
Täytyishän sinun c-mersun omistajana tietää, että Lagunassa on eriparirenkaat edessä, että takana. Mesen talvirenkaista ja vanteista joutuisit rälläkällä viilamaan noin 5 milliä pois, myös pulttijako on sitä luokkaa, että joudut porakoneen kanssa tekemään vanteisiin muutaman reiän lisää.
Lagunassahan on ns. eriparipyöränesto, joten mesen vanteet eivät käy edes Lagunaan varapyöräksi. Myös Lagunan renkaan pyörimissuunta on erilainen ja sen neulaventtiilin ahtopaineen alaraja on sen verran alhainen, ettei kannata edes suunnitella Mersun renkaita siirtää Lagunaan, oli sitten kyse vaikka talvirenkaista.
Sinuna heittäisin koko vaihtosavotan sikseen. Harmia siitä vaan tulisi.Miten renkaan pyörimissuunta voi olla erilainen??? On joko pyörimissuunta tai ulkopuoli. Tai sie et tiiä mitään tai vittuilet...
- pokks
Minkä ihmeen takia ihmiset vaihtavat huonosta autosta vielä huonompaan?
- bobkhflbib
Katsos toiset oppivat vain omista virheistään. Itse totesin työnantajan mersun paskaksi eikä siksi mersu oikeastaan ikinä ole ollut edes toivelistalla.
- Opi, opi
bobkhflbib kirjoitti:
Katsos toiset oppivat vain omista virheistään. Itse totesin työnantajan mersun paskaksi eikä siksi mersu oikeastaan ikinä ole ollut edes toivelistalla.
Ja muutenkin pelkkä tuulevire riittää liikuttelemaan huuliasi.
- Ansaitse onni
Osta, osta Laguna.
Kuin oisit augiolla Naguna.- vähän ajettu
Joo kiitos ohjeista. Tein vaihtokaupan muutamalla tonnilla ja kyllä tämä ranskalainen nätisti kulkee. Takaa kuuluu jotain pientä kolinaa, mutta muuten ajo on kepeää. Korttiavain on tosi kätevä.
- Eipä huolta!
vähän ajettu kirjoitti:
Joo kiitos ohjeista. Tein vaihtokaupan muutamalla tonnilla ja kyllä tämä ranskalainen nätisti kulkee. Takaa kuuluu jotain pientä kolinaa, mutta muuten ajo on kepeää. Korttiavain on tosi kätevä.
Takapään kolinasta ei kannata huolehtia. Pian sitä tasapainottaa edestä kuuluva kolina.
- vähän ajettu
Eipä huolta! kirjoitti:
Takapään kolinasta ei kannata huolehtia. Pian sitä tasapainottaa edestä kuuluva kolina.
On tämä kummallinen keskustelufoorumi, kun kaikki vain vinoilevat. Outoa irvistelyä.
- Eivinoilua
vähän ajettu kirjoitti:
On tämä kummallinen keskustelufoorumi, kun kaikki vain vinoilevat. Outoa irvistelyä.
Kirjoitappa paperille ne kuusi tärkeintä "lukua" vanteistasi. Et tiedä. Ota selvää ja listaa ne paperille ja mieti 10 sekuntia, mitä kysyit. Kukahan on se kummajainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2655283Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204271- 604251
- 513660
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363657Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413475Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv322810Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202616- 232576
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692435