Elikkäs, aina viikonloppusin kun tuo fagotmaster juo kaliaa ja on muutenkin övereissä se hakee pihalta kirvee ja rupee hakkaamaa hamarapuolella jalkoihi ja varpaihi, kerra uhos Tappavansa mut moottorisahalla jos en käyttäydy, olen siis 15w poika 9 keskiarvo,
Vastaukset 4
- olikso kokeiltava
ilmoita asiasta poliisille ja lastensuojeluun ja lähde viikonlopuksi lätkiin, mee kavereitten tykö tai vaikka kysy opettajalta paikkaa minne mennä isukkikultaa pakoon. Entäs äitee? antaako yhtään suojaa, onko sukulaisia sopivasti tavoitettavissa että pääsis pois. Voit kysellä sossusta että löytyiskö sijoituskotia. Niin ja kun kirves seuraavaks heiluu, soita poliisit ja isö putkaan!
- parempaa kohti
Isäsi on mieleltään sairas vaikka olisi kuinka mukava selvinpäin. Mene ensitilassa poliisille tekemään ilmoitus kotiväkivallasta. Koti on turvallisuuden keskus ja sinun kohdalla se ei toteudu. Nämä ei ole helppoja asioita prosessoida mielessä koska väkivalta ei kuulu missään muodossa todelliseen elämään. Älä odota seuraavaa riehumis kertaa. Toivon sinulle voimia tämän asian läpikäymiseen.
- gfjkjk
Jokseenkin huono trolli, uskomatonta että sait jonkun menemään siihen.
- PojanIskäHanskaKamu
aika aamos juttu samppa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901776
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,40961- 81926
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56821- 63694
Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te70644Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69620Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19571- 21557
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38556