Elikkäs, aina viikonloppusin kun tuo fagotmaster juo kaliaa ja on muutenkin övereissä se hakee pihalta kirvee ja rupee hakkaamaa hamarapuolella jalkoihi ja varpaihi, kerra uhos Tappavansa mut moottorisahalla jos en käyttäydy, olen siis 15w poika 9 keskiarvo,
Isä Hakkaa Kirveellä
4
307
Vastaukset
- olikso kokeiltava
ilmoita asiasta poliisille ja lastensuojeluun ja lähde viikonlopuksi lätkiin, mee kavereitten tykö tai vaikka kysy opettajalta paikkaa minne mennä isukkikultaa pakoon. Entäs äitee? antaako yhtään suojaa, onko sukulaisia sopivasti tavoitettavissa että pääsis pois. Voit kysellä sossusta että löytyiskö sijoituskotia. Niin ja kun kirves seuraavaks heiluu, soita poliisit ja isö putkaan!
- parempaa kohti
Isäsi on mieleltään sairas vaikka olisi kuinka mukava selvinpäin. Mene ensitilassa poliisille tekemään ilmoitus kotiväkivallasta. Koti on turvallisuuden keskus ja sinun kohdalla se ei toteudu. Nämä ei ole helppoja asioita prosessoida mielessä koska väkivalta ei kuulu missään muodossa todelliseen elämään. Älä odota seuraavaa riehumis kertaa. Toivon sinulle voimia tämän asian läpikäymiseen.
- gfjkjk
Jokseenkin huono trolli, uskomatonta että sait jonkun menemään siihen.
- PojanIskäHanskaKamu
aika aamos juttu samppa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️751637Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1171064YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä52902- 58831
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74786- 57760
Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606028749Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli74748Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39737Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.42726