yksi huippu-urheilija lisää kaapista ulos :)
http://www.mtv3.fi/urheilu/hiihtolajit/alppihiihto/uutiset.shtml/2012/06/1570374/anja-parson-tuli-ulos-kaapista
Pärsson kaapista ulos :)
3
336
Vastaukset
- 13315
Hienoa! Vaikka kyllähän tuo on ollut jo "tiedossa!" kauan. Ensin Kajsa, nyt Anja. Koskahan joku suomalainen urheilija uskaltaisi????
- Lesbosuksija
Kivasti oli iltiksen uutisoinnissa mainittu Poutiainen ihan ensin otsikossa, ehdinkin luulla jo että Poutiainen tuli kaapista :D Tosin Poutiainenhan loukkaantu aiemmin verisesti lesboepäilyistä häntä kohtaan, se kyllä pisti mua epäilemään entistä enemmän hänen suuntautumista.
Mulla on kyllä jo kauan tutka piipannut yhden Suomalais naisurheilijan kohdalla, mutta eipä Suomessa ole tapana yksityisasioista huudella. Eipä kyllä ole tarviskaan, urheilustahan on kyse ja se mua kiinnostaa enempi. - Lepesee
Lesbosuksija kirjoitti:
Kivasti oli iltiksen uutisoinnissa mainittu Poutiainen ihan ensin otsikossa, ehdinkin luulla jo että Poutiainen tuli kaapista :D Tosin Poutiainenhan loukkaantu aiemmin verisesti lesboepäilyistä häntä kohtaan, se kyllä pisti mua epäilemään entistä enemmän hänen suuntautumista.
Mulla on kyllä jo kauan tutka piipannut yhden Suomalais naisurheilijan kohdalla, mutta eipä Suomessa ole tapana yksityisasioista huudella. Eipä kyllä ole tarviskaan, urheilustahan on kyse ja se mua kiinnostaa enempi.Onhan niitä epäilyjä heitelty monestakin suomalaisesta urheilijasta, mutta eipä ole vieläkään kukaan "virallisesti" kaapista tullut. Ehkä joku joskus kaapin oven avaa ja sitten saa muutkin tekemään samoin. Urheilu-uran aikanahan se on aikamoinen riski, kun sponsorit ja muut on todella tiukassa, ei parane ottaa riskiä, että joku vetää rahat pois. Mutta uran jälkeen sitten voi tehdä "Anjat".
Ruotsi on vaan niin paljon edellä...kaikessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760