Mitä merkitsee uni, jossa putoan todella syvään betonikuiluun ja kuolen? Unen tunnelma ahdistava..
Kuiluun putoaminen?
6
360
Vastaukset
- Mibbu
Minun mielestäni uni viittaa taloudellisiin huoliin.
- milja22.2
Jep. Jaha.. Ehkä se oli vain uni muiden joukossa. Miksi kirjoitin edes tänne kun vastauksiin luottaminen on täysin naurettavaa.
- Isodora
Kuiluun putoaminen kertoo syvästä masennuksesta. Mutta ei kannata pelästyä, vaikka kuolee unessa. Olen itsekin nähnyt sen monesti. Uusi alku siitä seuraa.
Omat kokemukseni pohjattomaan syvyyteen putoamisesta juuri nukahtamisvaiheessa olivat niin paha uhka psyykelle, että aloin pohtimaan keinoja tuon selättämiseen.
Kun aloitin, nyt vuosia kestäneen meditoinnin, putomisen kokemukset jäivät kokonaan pois. Ne ovat jopa sydämen toiminnalle hyvin vaarallisia kokea.
Miksikö meditaatio auttaa? Uskon, että illalla tehdyllä meditoinnilla saadaan aikaan niin hyvä rentoutumistaso, että se auttaa nukahtamisessakin.- outoo1
Näen joka yö kun putoon kuiluun jossa on revontulien tapaisia valoja muuten pimeää ja ikkunoita jossa on unia ja kun olen juuri heräämässä joku kuiskaa mulle jotain hyvin hiljaa en saa selvää tai en muista,kun olen herännyt niin oon lattialaa noin 3 metrin päässä. Voisko joku kertoa mitä se meinaa ku on aika karmivaa.
- kjkl
"Naapurin vaimo on ahdas kaivo!" Raamattu Kannattaa välttää naapurin vaimon miestä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919