Mitä merkitsee uni, jossa putoan todella syvään betonikuiluun ja kuolen? Unen tunnelma ahdistava..
Kuiluun putoaminen?
6
413
Vastaukset
- Mibbu
Minun mielestäni uni viittaa taloudellisiin huoliin.
- milja22.2
Jep. Jaha.. Ehkä se oli vain uni muiden joukossa. Miksi kirjoitin edes tänne kun vastauksiin luottaminen on täysin naurettavaa.
- Isodora
Kuiluun putoaminen kertoo syvästä masennuksesta. Mutta ei kannata pelästyä, vaikka kuolee unessa. Olen itsekin nähnyt sen monesti. Uusi alku siitä seuraa.
Omat kokemukseni pohjattomaan syvyyteen putoamisesta juuri nukahtamisvaiheessa olivat niin paha uhka psyykelle, että aloin pohtimaan keinoja tuon selättämiseen.
Kun aloitin, nyt vuosia kestäneen meditoinnin, putomisen kokemukset jäivät kokonaan pois. Ne ovat jopa sydämen toiminnalle hyvin vaarallisia kokea.
Miksikö meditaatio auttaa? Uskon, että illalla tehdyllä meditoinnilla saadaan aikaan niin hyvä rentoutumistaso, että se auttaa nukahtamisessakin.- outoo1
Näen joka yö kun putoon kuiluun jossa on revontulien tapaisia valoja muuten pimeää ja ikkunoita jossa on unia ja kun olen juuri heräämässä joku kuiskaa mulle jotain hyvin hiljaa en saa selvää tai en muista,kun olen herännyt niin oon lattialaa noin 3 metrin päässä. Voisko joku kertoa mitä se meinaa ku on aika karmivaa.
- kjkl
"Naapurin vaimo on ahdas kaivo!" Raamattu Kannattaa välttää naapurin vaimon miestä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1164970Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293593No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452440- 501568
- 411520
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241424- 141252
- 271158
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221087