Minkälaisia kokemuksia teillä hyvät ihmiset on konin iskareista Speciaaleista/sporteista? Kannattaako esim. sporttia ostaa käytettynä, entä käykö vakio alustaan ja kuinka kalliita iskarisatsit mahtavat olla?
Kokemuksia KONI iskareista?
8
8642
Vastaukset
- tuning jäbä
terve! minulla on omassa autossa (wv vento)punaiset konin iskarit,ostin ne käytettynä! kanataa ostaa käytettynä/uutena konin iskarit niillä on ikuinen takuu! ja käy vakio alustaan! uutena hinta on korkeampi,nehän tehdään käsityönä! SUOSITTELEN OYNLI THE BEST!!!PS.KAIKKI KONIT ON JÄYKYYS SÄÄDETTÄVÄT!
- tuned
toisaalta parempaa saa hinta/laatu suhteeltansa asiallisimmilta iskareilta kuten bilstein
- Konimus
Kyllä bilsteineistäkin pyydetään törkeitä hintoja...
- Chevy Van Lover
Omaan Vaniini ostin punaiset Koni Specialit 2002. Jo siinä Vani muuttui kertaheitolla jämäkäksi ajaa...ehkä liiankin kanssa. Eilen nimittäin huomasin, että etupään kuljettajan puoleisen iskarin alapään kiinnityspultti oli katkennut ja toinenkin oli melkein poikki ja iskari roikkui vapaana :-( Sen katkenneen pultin jämä oli jäänyt jumiin, menen huomenna korjauttamaan vian. Suosittelen kuitenkin punaisia KONI Specialeja...parempia kaasuiskareita ei yksinkertaisesti löydy...no Konin Sport vaimentimet saattavat olla vielä paremmat !
- Parhaat
Ostin Koni Specialit ja enää en muita osta, parhaita iskareita mitä on. Maksoivat 105 euroa / kpl.
Jäykkyyssäätö ja pitkä takuu ovat parasta noissa. - Demo
Itse ostin Koni Sportit (750€ 4kpl tolppia ja 2kpl H&R madallusjousia) abt 6kk sitten ja hyvin on toiminut.. Plussaa että löytyi myös vähän "harvinaisempaan" autoon.. Luultavasti kyllä joutuivat königillä tilaamaan ne pidemmältä.
Kaikki konit eivät ole jäykkyyssäädettäviä!- eikös
konit olekkaan nesteiskareita
- ole.
eikös kirjoitti:
konit olekkaan nesteiskareita
Koskapa Koni Specialit edustavat perinteistä nesteiskarityyppiä ja ei kaasuiskarissakaan ole ns. "pelkkää kaasua sisällä" neste sielläkin vaimennuksen hoitaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645616Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204257Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702227
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231774- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988