juhannus? ;)
Oliko hauska
19
278
Vastaukset
- ihan jees
vaik ois voinut olla hauskempikin
- Tunnusta pois
Niin, sulla oli tylsää ilman mua ;D
- nii no niin
Tunnusta pois kirjoitti:
Niin, sulla oli tylsää ilman mua ;D
hyvin mahollist
- en usko
nii no niin kirjoitti:
hyvin mahollist
No tuskin vaan.
- usko.
en usko kirjoitti:
No tuskin vaan.
Mitä haluat
- niin hauska
...kuin housut jalassa voi olla.
- ----------------
;D
- Duunailin kaikkea
No eipä juuri.
- :D
Ihan kivaa oli tosiaan, kiitti kysymästä :) Mitä oudoimmista asioista vaan tuli eräs mieleen :D
- kerro
Niinku mistä? ;D
- :D
kerro kirjoitti:
Niinku mistä? ;D
Risusta, puukosta, valkoisesta kokonaisuudesta, tulesta ja siitä punaisesta joka meni kovaa :D
- niin ja näin
Oli vieraita, kaikki jees. Ei kukaan huomannut mitään outoa käytöksessäni. En vaan pystynyt ollenkaan olemaan täysin oma itseni. Kaiveli edellisviikkoinen episodi mielessä.
- Sehän...
meni hauskasti kuin hautajaiset.Tosin eihän se vielä ohi ole...
- Tarkentava kysymys
Kenellä? Kuka kysyy.
- Nainen kysyy
Minä jota muutenkin kiinnostaa hänen kuulumiset, mutta en voi muuten kysellä.
- voit varmasti
Nainen kysyy kirjoitti:
Minä jota muutenkin kiinnostaa hänen kuulumiset, mutta en voi muuten kysellä.
Miksi et muka???
- siksen
voit varmasti kirjoitti:
Miksi et muka???
No se on ikävää jos ei vastata... siksi en enää viitsi, enkä tiedä olisko numerokaan enää oikea.
- miksi arvailla
siksen kirjoitti:
No se on ikävää jos ei vastata... siksi en enää viitsi, enkä tiedä olisko numerokaan enää oikea.
Miksi jättää arvailujen varaan?
- eikyl erityisemmi
hauskaa, ku en koko jänöjussia juhlinu..itekseni vaan vaivuin edellisyön uusintaan, hymy korvissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14510820
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p414135Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323612Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352664Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591582Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981577Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?741435Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396