Mulla jäi sim jumiin sänkyyn lomalla! Eli moveobjects ei auta, koska lomalla ei pääse rakennus ja ostotiloihin :/ Mitä teen? En halua menettää tota sukulinjaa :(
Jumissa lomalla sims 2
4
59
Vastaukset
- Celiana
Mulla kävi joskus samalla tavalla mutta ei lomalla... Kannattaa sitte vaan odottaa että se loma loppuu tai lopettaa se kesken.
- hyvät vinkit kalliit
Niin mut lomaahan ei pysty lopettaa ku ei pääse soittamaan et "lopeta lomailu" :D Jos vaan yrittäisin odottaa että loma loppuu (jäljellä 6 vuorokautta) niin sim kuolis siinä välillä :/
- HessyCookie
laita sims nukkumaan koko ajaksi ja tee koodi " maxmotives " jos siis omistat yöelämän! onko sinulla muita simejä? niilähän voi soittaa.
- hyvät vinkit kalliit
Ei ole muita simejä kuin tuo jumissa oleva. Ja nyt sitten kokeilin loman loppuun kuluttamista maxmotives:n kanssa, ei auta -.-" Loma loppui jo yli vuorokausi sitten mut kun eivät pääse kirjautumaan ulos hotellista ni ei tuu kyytiäkään hakemaan :D Lisää vinkkejä/ehdotuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750