miten unohtaa vitun ääliö

avutonnnnn

Oon ollut ihastunut yhteen poikaan vasta muutaman kuukauden, ja kokemuksesta tietenkin itse tiiän et tykkään pojista vähintään vuoden. Haluun unohtaa tän pojan, koska se tykkää mun parhaasta kaverista (tä olikin kiva tieto (paras kaverini muutenkin aika suosittu tyyppi ja ite oon hylkiö, toi on kans kaunis ja hyväkroppainen)) ja on jäätävä playeri. Yks toinen kaveri meni ilman lupaa sanomaan et tykkään siitä, ja toi oli ollut vaan et "et kai oo tosissas, hyi helvetti"... haluun unohtaa mulle noin mahdottoman pojan (ja joka on kai vihannut mua viime elokuusta asti jee) et neuvoja??
ei kenelläkään olis vastavaa käyny, saa kertoo toki

6

139

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en osaa auttaa

ollut ite samaa. poika ei koskaan haukkunut mua päin naamaa mut niin... unohdin parissa vuodessa ja tuskaahan ne pari vuotta oli

• kilttipoika_

Jos tolleen sanoo jostaki tytöstä, niin ei voi olla mikää muu kuin mulkku jätkä. Ei kai sellasta oo vaikee unohtaa, eihän?

• samaa mieltä kiltin pojan kanssa, tommoset ihmiset on paskoja, jos tolleen sanoo, et parempi koittaa unohtaa, kyl sä löydät viel hyvän jätkän :)

• moipallllllllll

Uskomaton tyyppi. Vetäisin turpaan jos mua vastaan tulisi

• minnnää

mulle käy just aina noin !! :)) JOO KAUHEE HOMO SE TYYPPI :/ et ansaitse sellasta kaveria !! löydät vielä sellasen sun odotuksies mukaisen..niin mä ainakin sanon itellleni kaikkien pettymyksien jälkeen ! sellanen joka rakastaa sua sellasenas ku olet ja on aivan taivaallinen ihminen !! luulis että jokaiselle on tässä maailmassa sellanen olemassa..:p :)

• 14v poika

Unohda tommonen pelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe