Oon ollut ihastunut yhteen poikaan vasta muutaman kuukauden, ja kokemuksesta tietenkin itse tiiän et tykkään pojista vähintään vuoden. Haluun unohtaa tän pojan, koska se tykkää mun parhaasta kaverista (tä olikin kiva tieto (paras kaverini muutenkin aika suosittu tyyppi ja ite oon hylkiö, toi on kans kaunis ja hyväkroppainen)) ja on jäätävä playeri. Yks toinen kaveri meni ilman lupaa sanomaan et tykkään siitä, ja toi oli ollut vaan et "et kai oo tosissas, hyi helvetti"... haluun unohtaa mulle noin mahdottoman pojan (ja joka on kai vihannut mua viime elokuusta asti jee) et neuvoja??
ei kenelläkään olis vastavaa käyny, saa kertoo toki
miten unohtaa vitun ääliö
6
139
Vastaukset
- en osaa auttaa
ollut ite samaa. poika ei koskaan haukkunut mua päin naamaa mut niin... unohdin parissa vuodessa ja tuskaahan ne pari vuotta oli
- kilttipoika_
Jos tolleen sanoo jostaki tytöstä, niin ei voi olla mikää muu kuin mulkku jätkä. Ei kai sellasta oo vaikee unohtaa, eihän?
samaa mieltä kiltin pojan kanssa, tommoset ihmiset on paskoja, jos tolleen sanoo, et parempi koittaa unohtaa, kyl sä löydät viel hyvän jätkän :)
- moipallllllllll
Uskomaton tyyppi. Vetäisin turpaan jos mua vastaan tulisi
- minnnää
mulle käy just aina noin !! :)) JOO KAUHEE HOMO SE TYYPPI :/ et ansaitse sellasta kaveria !! löydät vielä sellasen sun odotuksies mukaisen..niin mä ainakin sanon itellleni kaikkien pettymyksien jälkeen ! sellanen joka rakastaa sua sellasenas ku olet ja on aivan taivaallinen ihminen !! luulis että jokaiselle on tässä maailmassa sellanen olemassa..:p :)
- 14v poika
Unohda tommonen pelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760