Hei, olen tulossa heinäkuussa lomailemaan sinne päin ja olen kirpparifani. Missä siellä on parhaat kirpparit? Joensuussa, Nurmeksessa. Lieksassa ja niillä main? Että edes vähän tietäisin etukäteen minne kannattaa mennä.
kirpputorit
3
338
Vastaukset
- ekotor
Kuhmossa on valtavan suuri kirpputorikombinaatti keskellä kylää,pitää sata akkaa ja ukkoa leivässä.
- sininen pullo
Ei ehkä ihan suoranainen vastaus kysymykseen, mutta sivuaa ainakin aihetta:
Vein loossillisen tavaroitani myytäväksi kirpputorille ja taisipa hinnat napsahtaa kohdilleen, kun menivät reilun vuorokauden aikana kaikki. Kirpputorihinnat pitää olla asialliset, että kauppa käy. Ylihinnoitellut tavarat saavat vain asiakkaat hymähtelemään. Joskun tuntuu, kuin tavarat olisivat vain muuten näytillä, kun hinta on pilvissä.
Itse en kirpputortavaroilla tee bisnestä, vaan tavaroista on vaan päästävä eroon. - .................
Joensuussa on heinäkuussa 1. , 15. ja 29. päivä torikirppikset, joilla on yleensä ollut tuhansia kävijöitä ja tori täynnä myyjiä (huonolla säällä hieman vähemmän), eli tätä suositelisin jo ihan tapahtumanakin.
Joensuun suurimmat kirpparit ovat Joen Jättikirppis, Raatekankaantiellä, Tokmannin korttelissa sekä Valintakirppis Teollisuuskadulla, Siihtalan ABC:n "takana". Näissä kahdessa on ympärivuotisesti mahdollisuus tehdä löytöjäkin. Lisäksi on muutamia pienempiä kirpputoreja, ainakin lastenvaatteille olemassa.
Ja SPR:n Kontti on myös käymisen arvoinen paikka, Voimatiellä, Prisman lähellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2577675Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1524051Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1252279Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261797- 471550
- 331422
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421234Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411032- 1411029
Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä81003