Hei, olen tulossa heinäkuussa lomailemaan sinne päin ja olen kirpparifani. Missä siellä on parhaat kirpparit? Joensuussa, Nurmeksessa. Lieksassa ja niillä main? Että edes vähän tietäisin etukäteen minne kannattaa mennä.
kirpputorit
3
329
Vastaukset
- ekotor
Kuhmossa on valtavan suuri kirpputorikombinaatti keskellä kylää,pitää sata akkaa ja ukkoa leivässä.
- sininen pullo
Ei ehkä ihan suoranainen vastaus kysymykseen, mutta sivuaa ainakin aihetta:
Vein loossillisen tavaroitani myytäväksi kirpputorille ja taisipa hinnat napsahtaa kohdilleen, kun menivät reilun vuorokauden aikana kaikki. Kirpputorihinnat pitää olla asialliset, että kauppa käy. Ylihinnoitellut tavarat saavat vain asiakkaat hymähtelemään. Joskun tuntuu, kuin tavarat olisivat vain muuten näytillä, kun hinta on pilvissä.
Itse en kirpputortavaroilla tee bisnestä, vaan tavaroista on vaan päästävä eroon. - .................
Joensuussa on heinäkuussa 1. , 15. ja 29. päivä torikirppikset, joilla on yleensä ollut tuhansia kävijöitä ja tori täynnä myyjiä (huonolla säällä hieman vähemmän), eli tätä suositelisin jo ihan tapahtumanakin.
Joensuun suurimmat kirpparit ovat Joen Jättikirppis, Raatekankaantiellä, Tokmannin korttelissa sekä Valintakirppis Teollisuuskadulla, Siihtalan ABC:n "takana". Näissä kahdessa on ympärivuotisesti mahdollisuus tehdä löytöjäkin. Lisäksi on muutamia pienempiä kirpputoreja, ainakin lastenvaatteille olemassa.
Ja SPR:n Kontti on myös käymisen arvoinen paikka, Voimatiellä, Prisman lähellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845307Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.313533Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j422885Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin282107Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.591861Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861656- 471596
- 941392
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441366Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71185